Wij schrijven één keer per jaar punten af die 6 jaar of langer geleden zijn gespaard én niet zijn verzilverd. Als je verzilvert, worden de oudste punten als eerste afgeschreven.
Hoelang blijft het puntensaldo op mijn klantenkaart geldig? Spaarpunten hebben een geldigheid van zes jaar. Bij het besteden van jouw punten worden eerst de oudste punten verzilverd.
Bij elke euro die je in een Kruidvat winkel of in de webshop uitgeeft, spaar je één punt. In onze winkels en webshop kun je 450 punten verzilveren voor €2,50 korting op jouw aankopen (bij besteding vanaf €20,-).
Je kunt je puntensaldo op verschillende manieren bekijken: 1. Op de kassabon van je laatste aankoop.2.Op onze website.
Hoe werkt het? Bij elke euro die je bij Kruidvat besteedt, spaar je punten met Jouw extra voordeelkaart, zowel in de winkel als online. Jouw spaarpunten kun je inwisselen voor korting op producten, gratis producten, dagjes uit of doneren aan een goed doel.
GRATIS producten, extra korting en meer!
Voor elke euro die je bij Kruidvat besteedt krijg je een GRATIS spaarpunt. Bovendien hebben we iedere week allemaal acties waar je dubbele punten, 25 punten of zelfs 50 punten extra krijgt, helemaal GRATIS! Je hoeft alleen maar je kaart te scannen.
Kan ik de punten nog op mijn kaart krijgen? Dit kan! Met je kassabon kun je zelf de punten van jouw aankoop bijschrijven op jouw geregistreerde kaart. Klik op deze link en vul de gevraagde gegevens in.
Je kunt de Kruidvat Cadeaukaart gebruiken voor aankopen in een Kruidvat-filiaal en bij online aankopen op Kruidvat.nl*. De Kruidvat Cadeaukaart is onbeperkt geldig en op ieder moment te gebruiken.
Heb je geen punten ontvangen, controleer dan of je bestelling is geplaatst met hetzelfde e-mailadres als waar jouw kaart mee geactiveerd is. Zo niet, neem dan contact op. Stuur je ordernummer en het nummer van jouw kaart door. Dan zetten wij de punten alsnog op jouw klantenkaart.
Log in op je account, ga naar 'jouw spaarpunten'.Hier zie je jouw huidige puntensaldo. Ook zie je je punten bovenaan staan, naast het winkelmandje.
Wissel nú 250 spaarpunten in en krijg 2.50 extra korting vanaf 20.00.
Bij het activeren van mijn kaart krijg ik de melding 'kaartnummer al bekend'.Wat nu?Deze melding geeft aan dat jouw kaartnummer al is geactiveerd. Je kunt direct inloggen.
Download de gratis Kruidvat App
✔ Makkelijk online shoppen. ✔ Altijd je kaart op zak.
Clubactie. *De korting van jouw extra Clubactie verrekenen we in je winkelmandje en zie je alleen wanneer je bent ingelogd én deze persoonlijke extra Clubactie hebt geactiveerd. Je ziet de korting altijd voordat je betaalt.
Klanten jonger dan 16 jaar dienen toestemming te hebben van hun ouders/verzorgers om een Kruidvat kaart aan te vragen.
Er zijn veel voordelen verbonden aan de Kruidvat voordeelkaart. Je spaart punten die je kan inwisselen voor spectaculaire kortingen of cadeautjes. Ook krijg je speciale kortingen en kan je gebruik maken van de speciale voorverkopen of VIP koopavonden.
Je vindt er alles op het gebied van persoonlijke verzorging, maar ook niet-cosmeticaproducten, zoals speelgoed, elektronica, artikelen voor in en om het huis, foto's, fotoboeken, beltegoed en cartridges.
Naast een vernieuwde invulling, heeft het programma ook letterlijk een nieuw gezicht. Een vrolijke mascotte in de vorm van een aaibaar hartje, genaamd Koko. En zij heeft veel moois voor Kruidvatklanten in petto.
Betalen kan op verschillende manieren. Je kan betalen via Bancontact, creditcard van Visa, MasterCard of American Express.Je kan ook kiezen voor een betaling met bankkaart/bankpas (Maestro, Sofort of Bancontact).
Voor de Kruidvat Bellen app heb je een simkaart van Kruidvat Mobiel nodig. Deze kun je kopen in alle filialen van Kruidvat en online. Je kunt in alle Kruidvat-winkels beltegoed kopen voor jouw Kruidvat Mobiel simkaart.
Je kunt je puntensaldo ook online bekijken via je online account. Gewoon even inloggen, op 'mijn account' klikken en naar Voordeelkaart scrollen. Daar vind je jouw puntensaldo.
Problemen met inloggen worden soms veroorzaakt door een slechte internetverbinding. We adviseren het je later nog eens te proberen. Probeer ook of je wél kunt inloggen via onze website. Als dat lukt, maar je ervaart nog steeds problemen in de app, installeer de app dan opnieuw.