Log in bij Studio Content Manager.Selecteer Instellingen in het linkermenu.Ga op het tabblad Overzicht naar YouTube Shorts Remix en vink het selectievakje uit.
Als je een fragment wilt opnemen, houd je Opnemen ingedrukt of tik je erop om de opname te starten en nog een keer om deze te stoppen. Tik op Ongedaan maken om het laatst opgenomen videofragment te verwijderen of tik op Opnieuw om het verwijderde fragment weer terug te zetten.
Met Shorts kun je creatief aan de slag, nieuwe ideeën uitproberen en contact maken met anderen. Je hebt geen dure apparatuur nodig en je kunt maken wat je maar wilt. Abonneer je op het YouTube Creators-kanaal voor het laatste nieuws, updates en tips.
Een Short maken. Als je een Short maakt met de creatieve YouTube-tools voor korte video's, kun je een of meerdere clips opnemen van in totaal maximaal 60 seconden. Tijdens de opname met de Shorts-camera zie je aan de voortgangsbalk boven in het scherm hoeveel clips je hebt opgenomen en hoelang die zijn.
Geselecteerde YouTube-kanalen kunnen tussen 100 en 10.000 dollar per maand uitbetaald krijgen voor hun Shorts, met extra bonussen op basis van de kijkcijfers.
Heel simpel: een YouTube Short is een verticale video van maximaal 60 seconden. Bij YouTube wordt Shorts gezien als een manier om de competitie aan te gaan met andere populaire short-form videoplatformen zoals TikTok en Instagram.
Duur: Zoals eerder gezegd, kunnen YouTube Shorts maximaal 60 seconden duren. Maar de standaardlengte van een YouTube Short is 15 seconden - wat betekent dat je meerdere 15-seconden Shorts kunt maken die worden gecombineerd als één doorlopende video, die maximaal een minuut lang kan zijn.
We gaan de short rib garen tot een kerntemperatuur van 94°C, dit kan wel een uurtje of 7 duren. Kan korter zijn, maar kan ook langer zijn. Houd de temperatuur in de BBQ rond de 110°C gedurende de bereiding.
Waarom korte video's? Korte video's zijn de laatste jaren razend populair geworden, omdat dit een manier is om snelle en boeiende content te bieden. Gebruikers kunnen binnen enkele seconden een waardevolle ervaring beleven, wat perfect past bij de steeds kortere aandachtsspanne van moderne consumenten.
– Ga op je toestel naar de YouTube-app.– Ga in YouTube naar het kanaal dat je wil blokkeren.– Klik op de drie stippen onder elkaar.– Klik op Gebruiker blokkeren.
Wat doet de beperkte modus? De beperkte modus is in het leven geroepen om kijkers meer controle te geven over de content die ze te zien krijgen. In deze modus wordt de functionaliteit van YouTube beperkt. Kijkers kunnen de beperkte modus aanzetten voor hun eigen account.
Hoe werkt short gaan? U verkoopt aandelen die u niet bezit door ze te lenen van iemand die de aandelen heeft. Dit gaat automatisch, een tussenpartij zoals een broker of een bank regelt dit voor u. Als de koers is gedaald, koopt u de aandelen terug en omdat u ze eerder voor meer geld verkocht heeft, maakt u winst.
Er zijn verschillende redenen waarom beleggers short willen gaan. Speculatie: Beleggers kunnen short gaan om te profiteren van een neerwaartse beweging van een bepaald effect. Dit kan winst opleveren als de prijs daalt. Hedging: Short gaan kan ook dienen als een vorm van risicobeheer.
Als u een CFD short verkoopt, opent u een positie voor het 'verkopen' van de waarde. Als bijvoorbeeld aandelen Apple worden verhandeld tegen een koers van $150 per aandeel en u 100 aandelen short verkoopt, sluit u uw positie zodra de koers $145 per aandeel bereikt en maakt u een winst van $500 (($ 150 - $ 145) x 100).
Vanaf 2023 hebben TikTok en Reels elk 1 miljard maandelijks actieve gebruikers, vergeleken met de 2 miljard maandelijks actieve gebruikers van YouTube Shorts.
De limiet voor je videolengte verhogen
Open de mobiele YouTube-app. Tik op Maken. Een video uploaden. Selecteer een video die langer is dan 15 minuten.
Op het tabblad Publiek in YouTube Analytics vind je een overzicht van je kijkers en hun demografie. De kaart met belangrijkste statistieken toont het aantal terugkerende en nieuwe kijkers, unieke kijkers en abonnees.
Korte video: Instagram Reels, TikTok, maar ook YouTube heeft dit format geïntroduceerd onder de naam Shorts. Short form video is elk type video-content dat minder dan 60 seconden duurt. En dankzij een speciaal datagedreven algoritme kun je zelf met 0 volgers al viral gaan.