Hoe zet ik DigiD op mijn nieuwe telefoon?

Download nu de DigiD-app op je nieuwe telefoon.
  1. Open de app op je nieuwe telefoon en log in met je pincode.
  2. Tik op Koppelcode nodig?
  3. Vul de code in op de website en klik op Volgende.
  4. Scan de QR-code met de app.
  5. Tik in de app op Bevestigen en tik op Ok.
  6. Op de DigiD-website zie je dat het oude toestel is verwijderd.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op odido.nl

Hoe kan ik mijn DigiD overzetten naar een andere telefoon?

Hiervoor heeft u een geactiveerde DigiD app nodig.
  1. Log in op Mijn DigiD.
  2. Klik op 'Meer details' onder Gebruikersnaam en wachtwoord.
  3. Kies 'Telefoonnummer wijzigen'
  4. Kies 'Via de DigiD app'
  5. Vul uw nieuwe telefoonnummer in.
  6. Vul de code in die u ontvangt op uw telefoon.
  7. Open de DigiD app en vul uw pincode in.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op nederlandwereldwijd.nl

Kan DigiD app niet activeren op nieuwe telefoon.?

Oplossing: log in op 'Mijn DigiD'.Controleer onder het kopje 'DigiD app' op welke apparaten de DigiD app actief is.Deactiveer de DigiD app op een of meerdere apparaten. U kunt de DigiD app activeren op een nieuw apparaat.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op digid.nl

Kan ik de DigiD-app verwijderen en opnieuw installeren?

Apps opnieuw installeren of weer aanzetten
  1. Open de Google Play Store-app. op je Android-telefoon of -tablet.
  2. Tik rechts op het profielicoon.
  3. Tik op Apps en apparaat beheren. Beheren.
  4. Selecteer de apps die je wilt installeren of aanzetten. ...
  5. Tik op Installeren of Aanzetten.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Kun je de DigiD app op meerdere apparaten zetten?

Het is niet mogelijk om met meerdere personen dezelfde DigiD app te gebruiken. De app is namelijk gekoppeld aan het DigiD-account van diegene die de app heeft geactiveerd. Dat is extra veilig. U kunt dus maar één DigiD app op één mobiel apparaat installeren.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op bibliotheeknetwerk.nl

Hoe stap ik over van mijn oude naar mijn nieuwe Android telefoon?

41 gerelateerde vragen gevonden

Hoe kan ik DigiD opnieuw installeren?

DigiD App installeren en activeren
  1. Download de DigiD app in de app-store (iOS) of play-store (Android). Voordat u de app gaat gebruiken, moet u deze activeren. ...
  2. Open de DigiD app en volg de stappen in de app om de app te activeren.
  3. U ontvangt de activeringscode per sms.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op tergooi.nl

Hoe kan ik met DigiD inloggen op hetzelfde apparaat?

Inloggen op hetzelfde apparaat
  1. Open uw browser en ga naar de website waar u wilt inloggen.
  2. Klik op inloggen met de DigiD app.
  3. Klik op Op dit apparaat (De DigiD app opent automatisch).
  4. Voer uw pincode in.
  5. Klik op inloggen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op digid.nl

Hoe herstel ik mijn DigiD app?

Ga naar https://digid.nl/herstellen .
  1. Vul uw burgerservicenummer (BSN) en gebruikersnaam in.
  2. Vul de code in die u via e-mail ontvangt.
  3. Vul de code in die u op uw telefoon ontvangt.
  4. Kies een nieuw wachtwoord.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op digid.nl

Wat gebeurt er als je een app verwijdert?

Wat gebeurt er als een app wordt verwijderd van Google Play? De app kan niet meer worden gedownload van Google Play. Als je de app op je apparaat hebt geïnstalleerd, kun je de app blijven gebruiken, maar niet updaten.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Waarom kan ik niet meer inloggen met mijn DigiD-app?

Update de DigiD-app (indien in gebruik) naar de laatste versies; Soms is het nodig het om je browser cache en cookies handmatig te verwijderen en daarna opnieuw in te loggen; In sommige gevallen werkt het om je internetverbinding te wisselen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op medxpert.app

Waar vind ik de gebruikersnaam van mijn DigiD?

Wat moet ik doen als ik mijn gebruikersnaam of wachtwoord voor DigiD ben vergeten? Als u uw DigiD-gebruikersnaam bent vergeten, moet u een nieuwe DigiD aanvragen. Uw wachtwoord kunt u herstellen via DigiD.nl met behulp van e-mail en sms of de DigiD app.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op rijksoverheid.nl

Hoe activeer ik de DigiD-inlogfunctie van mijn identiteitskaart?

Activeren DigiD-inlogfunctie van identiteitskaart
  1. Na het ophalen van uw nieuwe identiteitskaart, ontvangt u een brief van DigiD met een pincode. ...
  2. Activeer de inlogfunctie van uw identiteitskaart in Mijn DigiD met deze pincode. ...
  3. Wijzig de tijdelijke pincode in een eigen persoonlijke pincode.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op nederlandwereldwijd.nl

Hoe kan ik inloggen op DigiD zonder de app?

Ook als u geen mobiele telefoon hebt kunt u inloggen met sms-controle. U wordt dan automatisch gebeld op uw vaste lijn en ontvangt een gesproken sms-code. Deze manier van inloggen activeert u in uw Mijn DigiD .

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op logius.nl

Hoe zet ik alles over van oude naar nieuwe telefoon?

Op je oude apparaat
  1. Open de Google-app op je oude apparaat.
  2. Zoek naar mijn apparaat instellen .
  3. Tik op Volgende.
  4. Bij de melding 'Aan de slag', tik je op Volgende.
  5. Check of de vormen en cijfers op beide telefoons overeenkomen.
  6. Tik op Volgende. ...
  7. Kies de apps en gegevens die je wilt kopiëren.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Hoe kan ik DigiD op mijn telefoon krijgen?

Download de DigiD app op uw telefoon of tablet via Google Play (Android) of de App Store (iOS).

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op nederlandwereldwijd.nl

Welke app kan ik gebruiken om telefoongegevens over te zetten naar een nieuw apparaat?

Gebruik de Smart Switch-app om foto's, contacten, berichten, bestanden en belangrijke gegevens over te zetten naar een nieuw apparaat. Smart Switch verplaatst al je gegevens, inclusief de instellingen van je toestel naar je nieuwe telefoon. Je pakt je nieuwe apparaat op en gaat verder waar je gebleven was.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op samsung.com

Hoe kan ik een app terugzetten?

Android-apps terugzetten
  1. Open de app Play Store.
  2. Tik rechtsboven op het rondje met uw beginletters of profielfoto.
  3. Tik op Apps en apparaat beheren.
  4. Tik bovenaan op Beheren.
  5. Tik op Geïnstalleerd > Niet geïnstalleerd.
  6. U ziet een lijst met apps die u ooit gedownload hebt. ...
  7. Er komt een vinkje te staan.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op seniorweb.nl

Wat is het verschil tussen een app wissen of verwijderen?

Het cachegeheugen en de gegevens van de app wissen

Cachegeheugen wissen: Hiermee worden tijdelijke gegevens verwijderd. Sommige apps kunnen langzaam zijn als je ze de volgende keer opent. Opslag wissen: Hiermee verwijder je alle app-gegevens definitief. Probeer eerst de gegevens in de app te verwijderen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Wat gebeurt er als je een app opruimt?

Wanneer je opruimt, blijft alle data intact, maar is de app weg. Dat levert dus niet zoveel op. Beter is om de app te verwijderen en opnieuw te installeren.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op mobilesupplies.nl

Hoe DigiD app overzetten naar nieuwe telefoon?

Download nu de DigiD-app op je nieuwe telefoon.
  1. Open de app op je nieuwe telefoon en log in met je pincode.
  2. Tik op Koppelcode nodig?
  3. Vul de code in op de website en klik op Volgende.
  4. Scan de QR-code met de app.
  5. Tik in de app op Bevestigen en tik op Ok.
  6. Op de DigiD-website zie je dat het oude toestel is verwijderd.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op odido.nl

Hoe kan ik mijn DigiD opnieuw activeren?

Ga naar digid.nl/activeer_digid of klik op onderstaande button.Vul uw gebruikersnaam en wachtwoord in.Vul eventueel de sms-code in.Vul uw activeringscode in.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op digid.nl

Kan je DigiD op meerdere apparaten?

Het is niet mogelijk om met meerdere personen dezelfde DigiD app te gebruiken. De app is namelijk gekoppeld aan het DigiD-account van diegene die de app heeft geactiveerd. Dat is extra veilig. U kunt dus maar één DigiD app op één apparaat installeren.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op anbo-pcob.nl

Waarom kan ik niet meer inloggen met mijn DigiD?

Dit kan een aantal oorzaken hebben: Verkeerde gebruikersnaam of wachtwoord: controleer of u de juiste gegevens gebruikt. Let op hoofdletters en kleine letters. Activatie: uw DigiD is niet geactiveerd.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op digid.nl

Kan ik de DigiD-app met mijn vingerafdruk inloggen?

Open de DigiD-app. Log in met de ingestelde pincode. Als de app is bijgewerkt, ziet u een scherm waarop u de openen met vingerafdruk kunt instellen.Tik op Ja, instellen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op seniorweb.nl

Hoe kan ik met sms inloggen op mijn DigiD?

U volgt dan de volgende stappen:
  1. Open uw DigiD app.
  2. Vul uw pincode in.
  3. Klik op het menu-icoon (linksboven).
  4. Klik op 'Mijn DigiD'.
  5. Klik op 'Naar Mijn DigiD' (onder overige gegevens).
  6. Klik op 'Inloggen'.
  7. Klik bij Inlogmethodes op 'Met gebruikersnaam en wachtwoord'.
  8. Klik op 'sms-controle activeren'.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op nederlandwereldwijd.nl

Populaire vragen