De ontvanger kiest zelf een locatie in de buurt, krijgt een persoonlijke code om z'n kluis te openen en pikt het pakje binnen 7 dagen op wanneer het uitkomt. Handig, flexibel en veilig dus!
Ik verpak mijn zending zelf en de koerier komt het ophalen wanneer ik het wil. De click tarieven zijn lager dan ooit!
Voor het ophalen van een pakket is altijd een geldig legitimatiebewijs (identiteitskaart, paspoort of rijbewijs) nodig. Er zijn webshops die het pakket vanaf het DHL punt alleen aan jou willen afgeven. Soms zijn deze pakjes extra verzekerd en is een handtekening van de originele ontvanger vereist.
Je kunt je pakket op laten halen door de koeriers die via PickThisUp hun diensten aanbieden. Deze koeriers rijden toch al en hebben vaak een plekje over voor jouw pakket. Je kan zelf afspraken maken met de koerier over de datum en tijd, of je kan hem ook de afspraak laten maken met één of beide adressen.
Wij leveren van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 en 18.00 uur. De exacte levertijden kunnen verschillen per dag. Dit is afhankelijk van de pakketgrootte en het afleveradres.
In Nederland vanaf €3,95. Je bent het voordeligst uit wanneer je een verzendlabel aanmaakt via My DHL Parcel en het pakket zonder extra's naar een DHL ServicePoint in de buurt van je ontvanger stuurt. Wil je meer gemak of zekerheid? Geen probleem!
Veelgestelde vragen Hoe lang wordt mijn pakket bewaard bij een DHL ServicePoint? Maximaal 7 dagen. Zodra het pakket is bezorgd, ontvang je van ons bericht en na drie dagen sturen we een herinnering. Wanneer het pakket er een week ligt, wordt het teruggestuurd naar de verzender.
Een pakketje meegeven aan de Postnl bezorger
Dan kun je je retourzending eenvoudig aan de PostNL chauffeur meegeven. Het maakt hierbij niet uit wie de afzender van het pakket is, als het maar een pakketbezorger van PostNL is die aan de deur komt.
Je DHL pakket versturen met een pakketkluis van De Buren is heel eenvoudig. Je maakt een verzendlabel aan via de website van DHL en plakt deze op je pakketje. Vervolgens ga je naar een pakketkluis bij jou in de buurt, scan je het verzendlabel en plaats je het pakket in de kluis. DHL zorgt voor de rest!
Wil je een pakket versturen dat groter, langer of zwaarder is? Dan kun je kiezen voor DHL Europlus Pallet. Hierbij verzend je jouw pakket op een pallet, en mogen de maximale afmetingen 120 × 100 × 200 centimeter zijn (inclusief pallet).
Met het DHL retourlabel dat de webshop je heeft bezorgd via e-mail of in de verpakking kan je je bestelling eenvoudig retour sturen. Plak het retourlabel op de verpakking, verwijder oude labels en breng je pakket binnen in een DHL ServicePoint in je buurt. Wij zorgen ervoor dat het netjes terug gaat naar de verzender.
Je maakt eerst alle pakketlabels die je nodig hebt. In stap 3 geef je aan of je je pakket zelf naar een Pickup parcelshop brengt, of dat je wil dat de chauffeur het komt ophalen. Je kan hier zelf de dag kiezen wanneer wij je pakket op komen halen. Dit kan tot vijf werkdagen vooruit.
Express staat los van DHL Parcel en biedt diverse internationale expresdiensten met veelzijdige en betrouwbare leveringsmogelijkheden. DHL Express is dus geen DHL Parcel.
Het maximale formaat voor pakketten is 175 x 78 x 58 cm. Het maximale gewicht is 31,5 kg. Grotere en zwaardere pakketten kun je als vracht versturen.
Hoe lang blijft een pakket op een PostNL-punt liggen? We bewaren je pakket 1 week voor je op het PostNL-punt. Daarna sturen we het terug naar de afzender.
Als klant van GLS kun je je pakketten af laten halen, op vaste dagen of eenmalig. GLS brengt €0,67 per pakket in rekening voor het afhalen, waarbij een minimum bedrag van €6,70 wordt gehanteerd. Naast de mogelijkheid tot afhalen kun je je pakketten natuurlijk inleveren bij een van de PakketShops.
Onze chauffeur haalt je post en pakketten op bij de afgesproken locatie. We versturen je zending naar jouw klanten. Via de haalservice-module in Mijn PostNL regel je 24/7 al je haalafspraken en heb je inzicht in jouw planning.
Consumenten: Bel DHL eCommerce Zakelijk op 0900 222 21 20* Neem contact op met DHL eCommerce Particulier Stuur een e-mail. Neem contact op met DHL eCommerce Particulier Veelgestelde vragen.
We raden je aan contact op te nemen met de afzender. Bijvoorbeeld de klantenservice van de webshop waar je het pakket hebt besteld, die kan zorgen dat je pakket opnieuw wordt verstuurd.
Bij een pakketpunt van PostNL kun je uitsluitend pakketjes halen of brengen. Het pakketje in orde maken en betalen doe je online (thuis). DHL heeft alleen pakketpunten, het zogenaamde DHL Servicepoint. Je kunt hier alleen pakketjes halen en brengen.