UPS Standard-verzendingDag-specifieke bezorging binnen één tot vijf dagen.
1 werkdag, levering halverwege de ochtend
Voor urgente zendingen bieden we levering op de volgende dag vóór 10.30 uur of 12.00 uur met UPS Express.
De meeste UPS Ground-pakketten die binnen de 48 aaneengesloten staten van de VS worden verzonden, komen binnen één tot vijf dagen aan. Als u vanuit een van de 'hoeken' van het land verzendt (zoals Miami), kunnen de UPS-bezorgtijden langer zijn. Het kan wel zes of zeven dagen duren om te bezorgen op verder gelegen of afgelegen locaties.
Is onderweg
Tenzij de verzender heeft gekozen voor een tijdgebonden bezorgservice, worden pakketten doorgaans tussen 9.00 en 19.00 uur (soms later) bezorgd bij woningen, en tegen sluitingstijd op een commercieel adres.
We kunnen uw pakket vasthouden en afleveren wanneer u weer terug bent. U kunt verzoeken dat wij uw pakket bij de buren achterlaten. U kunt verzoeken dat we uw pakket vasthouden, zodat u het kunt ophalen bij een UPS-locatie.
Pakketten die met onze UPS Standard-service worden verzonden, worden over het algemeen van maandag tot en met vrijdag tussen 9:00 en 19:00 uur (en soms later) afgeleverd bij woningen en op zakelijke adressen tijdens hun normale kantooruren.
Om in aanmerking te komen, moeten klanten zich aanmelden voor een gratis "My Choice"-account. De nieuwe UPS-service is eenvoudig maar effectief. Het biedt een eenvoudige website-interface waar klanten de locatie van de UPS-chauffeur in realtime op een kaart kunnen zien.
Er kunnen verschillende redenen zijn waarom uw UPS-pakket langer duurt dan verwacht. Enkele veelvoorkomende redenen zijn vertragingen door het weer, een hoog pakketvolume tijdens piekseizoenen, onjuiste of onvolledige adresgegevens, vertragingen bij de douaneafhandeling voor internationale zendingen en onverwachte transportproblemen.
Op track & trace (ook beschikbaar in de PostNL-app) vind je altijd de laatste informatie over je pakket. Vul de track & trace-code (barcode of 'niet-thuis code') en de postcode van de ontvanger in, en je ziet direct wanneer we je pakket bezorgen.
Ja, UPS bezorgt particuliere en zakelijke pakketten van maandag tot en met zaterdag. Op zondag vindt er geen bezorging plaats.
Onderweg betekent in transit in andere steden die nog niet leverbaar zijn, dus als het uit Cali komt, is het nog steeds op weg naar het lokale UPS-gebied van je woonplaats, terwijl 'voor bezorging' betekent dat het bij de bezorger is en je huis een van de stops van de chauffeur is.
Binnen de Benelux bezorgen wij in de regel binnen de 24 tot 48 uur.
Hoe lang blijft een pakket op een UPS afhaalpunt liggen? Een UPS pakket blijft 7 kalenderdagen liggen bij het pakketpunt. Als je lid bent van UPS My Choice, dan kunnen UPS Point-locaties je pakket maximaal tien kalenderdagen voor je bewaren zonder extra kosten.
Met een levertijd van 3-7 werkdagen is deze standaard verzendservice ideaal voor minder urgente leveringen waarbij een goede prijs belangrijker is dan snelheid. Als u een pakket naar Canada of Mexico wilt versturen en u hebt tijd over, dan biedt UPS Standard Shipping een geweldige prijs-kwaliteitverhouding.
UPS levert standaard aan het einde van de dag (ca.17:30 uur). Op het moment van de offerte, zie je de eerste beschikbare datum voor UPS afhaling. Bij het bestellen kun je echter een alternatieve datum kiezen (met behulp van de kalender) om het pakket te laten afhalen.
UPS is de koeriersdienst/pakjesbezorger die van Morningstar de hoogste waardering krijgt in vergelijking met concurrenten FedEx, DHL en TNT Express. Morningstar beoordeelt de concurrentiepositie (moat) van UPS als de sterkste van alle pakkettransporteurs.
Op track & trace online of in de app vind je altijd de laatste informatie over je pakket. Of je nu afzender of ontvanger bent. Of vul hieronder de track & trace-code en de postcode van de ontvanger in. Dan zie je direct wanneer we je pakket bezorgen.
UPS zal een briefje achterlaten in je brievenbus, met daarin de informatie hoe jij aan je pakketje kan komen. Het pakket kan bij de buren liggen, of ze zullen ze het de volgende dag nogmaals proberen te bezorgen. Als het na twee keer niet gelukt is, wordt je pakket naar een UPS point in de buurt gebracht.
Heb je geen levertijd afgesproken, dan geldt een wettelijke levertermijn van 30 dagen. Blijft levering uit, dan geldt dat je de verkoper extra levertijd moet geven. Bijvoorbeeld 2 weken. Wordt het product dan nog niet geleverd, dan mag je de koop ongedaan maken.
UPS Standard-verzending
Dag-specifieke bezorging binnen één tot vijf dagen. UPS Standard is een voordelige keuze voor al uw regelmatige zendingen.
Hoewel UPS een geweldige staat van dienst heeft met tijdige leveringen, kunnen er fouten en vertragingen optreden. Als u een pakket verwachtte en het is nooit aangekomen, controleer dan eerst uw trackinginformatie. De meeste UPS-pakketvertragingen worden in realtime bijgewerkt; het kan echter een paar uur duren voordat de details beschikbaar zijn .
UPS-zendingen hebben drie verschillende levertijden: UPS Ground: levering binnen 3 tot 5 werkdagen . UPS 3 Day: levering binnen 3 werkdagen. UPS 2 Day: levering binnen 2 werkdagen.
Door uw pakket te volgen op UPS.com krijgt u de meest actuele informatie over de status van uw verzending. Controleer regelmatig de voortgang van de verzending.
Stuur 'TRACK [Uw trackingnummer]' naar 69877 (MYUPS) en wij vertellen u waar uw pakket is. Standaard bericht- en datakosten kunnen van toepassing zijn. Stuur 'LOCATE [Uw postcode]' naar 69877 (MYUPS) en wij helpen u de dichtstbijzijnde locatie te vinden.
Als u een pakket kwijt bent of een ander algemeen probleem hebt met betrekking tot een verzending, moet u mogelijk contact opnemen met UPS. Het belangrijkste telefoonnummer voor UPS-klantenservice is 1-800-742-5877.