Hoe lang blijft een pakket op een UPS afhaalpunt liggen? Een UPS pakket blijft 7 kalenderdagen liggen bij het pakketpunt. Als je lid bent van UPS My Choice, dan kunnen UPS Point-locaties je pakket maximaal tien kalenderdagen voor je bewaren zonder extra kosten.
Wij bewaren uw pakket 5-7 dagen bij een van onze UPS Access Points. Houd er echter rekening mee dat als uw pakket niet binnen 5-7 dagen wordt opgehaald, wij het terugsturen naar de verzender.
Het PostNL-punt bewaart je pakket maximaal 1 week. Daarna sturen we het terug naar de afzender.
Natuurlijk kan het gebeuren dat je niet thuis bent tijdens de bestelling. UPS zal een briefje achterlaten in je brievenbus, met daarin de informatie hoe jij aan je pakketje kan komen. Het pakket kan bij de buren liggen, of ze zullen ze het de volgende dag nogmaals proberen te bezorgen.
Ja, UPS bezorgt particuliere en zakelijke pakketten van maandag tot en met zaterdag. Op zondag vindt er geen bezorging plaats.
UPS biedt wel bezorgservices op zaterdag en beperkte bezorgopties op zondag via geselecteerde partnerschappen. Het is belangrijk om op de hoogte te zijn van de specifieke beschikbare services, eventuele extra kosten die gepaard gaan met bezorging in het weekend en de beperkingen die van toepassing kunnen zijn.
Algemene details. UPS Standard afhaling - 1 werkdag doorlooptijd (VK vasteland). Het tijdvenster voor thuis afhalingen varieert naargelang van de postcode, maar vindt meestal plaats tussen 8:00 en 18:00 uur.
Om in aanmerking te komen, moeten klanten zich aanmelden voor een gratis "My Choice"-account. De nieuwe UPS-service is eenvoudig maar effectief. Het biedt een eenvoudige website-interface waar klanten de locatie van de UPS-chauffeur in realtime op een kaart kunnen zien.
Geen probleem! Als je niet thuis bent, probeert PostNL het pakket te bezorgen bij de buren. Lukt dit niet, dan wordt je pakket op een PostNL-punt bij je in de buurt afgegeven.
Naast frauduleuze websites en e-mails kunnen fraudeurs ook de telefoon, sms-berichten, een faxapparaat, brieven of andere communicatiemethoden gebruiken in een poging om uw persoonlijke gegevens te verkrijgen. Deze frauduleuze communicaties zijn ongeoorloofde handelingen van derden, die niets te maken hebben met UPS.
Indien het pakje niet is opgehaald door de ontvanger, sturen we het retour naar jouw afzendadres, de verzender.
Hoe lang houdt Post Office een pakket voor mij vast? We houden items die door Royal Mail worden bezorgd 18 dagen vast en items van Parcelforce Worldwide 15 dagen.
Zodra je pakje in de Pakjesautomaat wordt afgeleverd, heb je 5 kalenderdagen tijd om het af te halen (geen verlenging mogelijk).
Als u niet beschikbaar bent wanneer UPS de levering op uw adres probeert, kan UPS uw pakket afleveren bij een UPS Access Point ® -locatie bij u in de buurt, waar uw pakket 7 kalenderdagen wordt vastgehouden zodat u het kunt ophalen. Na 7 kalenderdagen wordt uw pakket als onbestelbaar teruggestuurd naar de afzender.
PostNL bewaart jouw pakket maximaal 7 dagen. Als je binnen die tijd jouw pakket niet hebt afgehaald, dan wordt jouw pakket teruggestuurd naar ons. De extra kosten die hiervoor worden gemaakt, worden door ons bij jou in rekening gebracht.
Antwoord: Ja, u kunt een UPS-pakket weigeren en het terug laten sturen naar de afzender . Om dit te doen, moet u: – “Geweigerd” op het pakket of label schrijven.
Heb je je voorkeuren niet ingesteld? Dan bezorgen we je pakket bij de buren of bij een PostNL-punt. Via track & trace in de app of online zie je waar je pakket is.
Ja, dat kan.Je brengt dan je eigen ID-kaart mee en een schriftelijke toestemming van de persoon waarvoor je het pakket komt ophalen.
Er is geen eenduidig antwoord te geven op hoe lang je pakket blijft liggen in de kluis, omdat het afhankelijk is van de bezorgende dienst van je pakket. Kijk voor de datum in je ontvangen afhaalbericht.
UPS zal een InfoNotice® achterlaten en nog twee bezorgpogingen doen. Kies ervoor om je pakket op een andere datum of adres te leveren. Blijf op de hoogte van je order met UPS My Choice®.
Pakketten mogen maximaal 274 cm lang zijn. De maximale grootte per pakket is 400 cm (som van de lengte plus omvang). Voor pakketten die meer dan 25 kg wegen, is een speciaal label voor zware pakketten vereist.
Het UPS-klantenservicenummer is +1 404-828-6000.
Door uw pakket te volgen op UPS.com krijgt u de meest actuele informatie over de status van uw verzending. Controleer regelmatig de voortgang van de verzending.
Is onderweg
Tenzij de verzender heeft gekozen voor een tijdgebonden bezorgservice, worden pakketten doorgaans tussen 9.00 en 19.00 uur (soms later) bezorgd bij woningen, en tegen sluitingstijd op een commercieel adres.