DPD levert van maandag tot vrijdag tussen 18u en 22u.
Iedere werkdag bezorgen de chauffeurs in Nederland pakketten van ongeveer 8.00 uur tot 18.00 uur. In het weekend is zaterdag bezorging mogelijk als de afzender daarvoor kiest. Op zondag leveren we niet.
We begrijpen dat je op je pakket zit te wachten. De meeste pakketten binnen Nederland en vanuit Belgie, Duitsland en Luxemburg bezorgen we binnen 2 werkdagen, maar vertraging kan soms voorkomen.
Bel naar de medewerkers van onze Customer Service op 085 - 0022222 (locaal tarief) en zij helpen je verder. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 17.30 uur.
Bij een bezorging bij beide partijen van het DPD vs PostNL debat, is het natuurlijk ook belangrijk dat je pakket snel bezorgd wordt. Bij PostNL denk je misschien gelijk aan “vandaag besteld, morgen in huis”. Bij DPD is dit in principe ook het geval, aangezien zij zich richten op de snelst mogelijke levering.
Direct nadat jij het pakketlabel hebt aangemaakt, krijgt de ontvanger een e-mail dat er een pakket naar hem onderweg is. Met onze Predict service ontvangt hij de dag, voordat we het pakket ook daadwerkelijk bezorgen, een e-mail met de geplande bezorgdatum. Hier kan hij eventueel andere bezorginstructies aangeven.
Hoewel we ons uiterste best doen om op het aangegeven tijdstip te leveren, is dit een schatting. Vertragingen kunnen soms optreden vanwege onvoorziene omstandigheden .
DPD staat bekend om zijn betrouwbaarheid en snelle levertijden. Ze bieden verschillende bezorgopties, waaronder DPD Classic, DPD Express en DPD Predict, waarbij klanten een indicatie krijgen van de bezorgtijd en ook de mogelijkheid hebben om het bezorgmoment aan te passen.
Op www.dpd.be kan je de status van je pakket nagaan en vind je meer informatie over onze Pickup parcelshops (locaties, openingsuren…).
Alle informatie over uw pakket vindt u in myDPD en de DPD App . Voor zakelijke klanten worden de levertijden voor internationale pakketten weergegeven in onze Levertijdcalculator.
De postbezorger of postbode bezorgt onder andere brieven, kaarten en brievenbuspakketjes. Onze postbezorgers beginnen meestal rond 11.00 in de ochtend met hun wijk en bezorgen tot 20.00.
Een pakket wordt 7 kalenderdagen bewaard bij het DPD Pakketpunt. Na 7 dagen krijgt het DPD Pakketpunt het verzoek om het pakket retour afzender te sturen.
Dan kun je via Track & Trace zien op welke dag je pakket bezorgd wordt. Op de dag van bezorging ontvang je van DPD een tijdvak van 1 uur waarbinnen je pakket bezorgd wordt. Na 10.00 uur 's ochtend vind je dit 1-uur tijdvak ook op myDPD. Maak een account aan op myDPD zodat je altijd de status van je pakketten kan zien.
Normaal gesproken bezorgen wij uw pakket binnen twee dagen nadat de verzender het pakket aan ons heeft overgedragen.
1 dag vertraging in België, Denemarken, Duitsland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Letland, Litouwen, Luxemburg, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Portugal, Slovenië, Slowakije, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk, Zweden en Zwitserland.
Iedere werkdag bezorgen de chauffeurs in Nederland pakketten van ongeveer 8.00 uur tot 18.00 uur. In het weekend is zaterdag bezorging mogelijk als de afzender daarvoor kiest. Op zondag leveren we niet.
DPD komt in de overal score het beste uit de test en is de beste pakketdienst. De tarieven van DPD zijn erg scherp en je kunt al pakketten niet alleen binnen Nederland maar ook naar het buitenland sturen. PostNL en DHL zijn na DPD de beste pakketdienst.
Nadat u een DPD-pakket hebt ontvangen, stellen wij het op prijs als u onze bezorgservice beoordeelt in myDPD of de DPD-app. Voer hiervoor het pakketnummer in en geef 1 tot 5 sterren in uw beoordeling .
DPD levert van maandag tot vrijdag tussen 18u en 22u.
De bezorgtijden van DPD variëren afhankelijk van uw gebied en adrestype. Bezorgingen aan huis zijn van 07:00 tot 22:00 uur en zakelijke adressen van 09:00 tot 18:00 uur . Mocht u uw bezorging missen, dan zal DPD proberen uw pakket af te leveren bij een lokaal afhaalpunt of de volgende dag opnieuw te bezorgen.
Is DPD vandaag down? Volgens de officiële DPD-statuspagina is de service momenteel up .
Geen probleem. Uw pakket wordt bij uw buren afgegeven .
Je kan je pakket live volgen. Gebruik hiervoor het pakketnummer van de afzender of het P-nummer op het aanbiedingsbericht dat we in de brievenbus hebben achtergelaten. Je kan ook op \'Mijn pakketten\' klikken om de status van je pakket te bekijken.
Het kan zijn dat je pakket vertraging opgelopen heeft. Als je in Track and Trace al een paar dagen geen nieuwe scans meer ziet, willen dit graag onderzoeken. Informeer de verzender van je pakket dat je pakket vermist is zodat deze een onderzoek bij ons kan laten opstarten.