Hoe krijg ik toegang tot mijn TomTom-account?

TomTom-account
  1. Rechtsboven in het Hoofdmenu vind je een statusoverzicht.
  2. Als je hierop tikt zie je meer informatie.
  3. Controleer of MyDrive op Verbonden staat.
  4. Indien dit niet geval is, tik je op Niet aangemeld om je aan te melden bij je TomTom-account.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op help.tomtom.com

Waar vind ik mijn TomTom-account?

Tik in het hoofdmenu op Instellingen.Tik op TomTom-account. Voer uw gebruikersnaam en wachtwoord in. Uw apparaat is nu aan uw account toegevoegd.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op help.tomtom.com

Waarom heb ik geen toegang tot TomTom Services?

Als je nog steeds geen toegang hebt tot Services, herstel dan de fabrieksinstellingen op je systeem. Nadat je je systeem hebt gereset, wacht je een uur en controleer je daarna of je je systeem kunt verbinden.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op help.tomtom.com

Kan ik mijn TomTom-account op mijn apparaat wijzigen?

Om uw apparaat aan een ander account te koppelen, moet u ervoor zorgen dat uw nieuwe e-mailadres is geregistreerd bij TomTom. U moet het e-mailadres op uw apparaat wijzigen om het aan een ander account te koppelen . Om een ​​ouder e-mailadres van uw apparaat te verwijderen, moet u het apparaat terugzetten naar de fabrieksinstellingen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Waar vind ik de activeringscode van mijn TomTom?

Gebruik de pijlknoppen op je stuur om door het instellingenmenu te navigeren. Selecteer Instellingen en vervolgens Registratie. Er verschijnt nu een 4-cijferige pincode op het scherm van de boordcomputer.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op download.tomtom.com

Verbinding maken met TomTom Services op uw apparaat via een gekoppelde smartphone

26 gerelateerde vragen gevonden

Kan ik twee TomTom-apparaten op één account hebben?

Als u meerdere TomTom-navigatieapparaten hebt die TomTom HOME gebruiken, moet u voor elk apparaat een TomTom-account aanmaken . U hebt voor elk TomTom-account een apart e-mailadres nodig. Als u andere navigatieapparaten hebt die MyDrive Connect gebruiken, kunt u maximaal 10 van deze navigatieapparaten aan hetzelfde account koppelen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Kan ik mijn TomTom updaten zonder account?

Om kaartupdates te downloaden, hebt u een computer met een internetverbinding en een TomTom-account nodig .

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Hoe wijzig ik het e-mailadres van mijn TomTom-account?

U kunt uw e-mailadres, wachtwoord en postadres bewerken op uw accountgegevenspagina . Als u nog niet bent ingelogd met uw TomTom-account, log dan nu in.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Waarom werkt mijn TomTom plotseling niet meer?

Zorg ervoor dat de batterij van uw apparaat volledig is opgeladen . Uw navigatieapparaat werkt niet goed en moet worden gereset. In sommige gevallen moet u het apparaat mogelijk resetten als de software op uw navigatieapparaat niet werkt zoals verwacht. Bekijk hier hoe u uw apparaat kunt resetten.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Hoe kan ik mijn TomTom terugzetten naar de fabrieksinstellingen?

Je TomTom terugzetten naar fabrieksinstellingen
  1. Je TomTom start nu opnieuw op.
  2. Ga naar het hoofdmenu van je TomTom.
  3. Scroll naar 'instellingen'
  4. Tik op 'systeem'
  5. Tik op 'reset apparaat'
  6. Tik op 'reset'
  7. Tik nogmaals op 'reset'
  8. Je TomTom start nu opnieuw op.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op coolblue.nl

Waarom heb ik een MyDrive-inlogprobleem met mijn TomTom?

Controleer uw computer. Firewalls, antivirusscanners en pop-upblokkers kunnen MyDrive Connect ook verstoren. Het kan nodig zijn om uw firewall en router te configureren om MyDrive Connect volledige toegang tot internet te geven.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Wat kost een TomTom-account?

Het abonnement met een looptijd van drie maanden kost 13,99 euro in plaats van 4,99 euro. Het halfjaarlijkse abonnement is van 8,99 naar 23,99 euro gestegen. Het jaarabonnement stijgt in prijs van 12,99 euro naar 39,99 euro en is drie keer duurder dan voorheen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op nl.hardware.info

Hoe verwijder ik een TomTom-account?

Als je je account nog steeds wilt verwijderen, kan je dit aanvragen via het Online-formulier . Na je aanvraag gaan wij over tot verwijdering van je account. Na verwijdering kunnen we geen contact met je opnemen om dit proces te bevestigen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op help.tomtom.com

Kan ik mijn TomTom verbinden met mijn auto?

Ga naar Instellingen > Bluetooth en schakel Bluetooth in. Ga naar Instellingen > Persoonlijke hotspot en schakel Sta anderen toe verbinding te maken in. Open Instellingen > Bluetooth. Schakel je navigatiesysteem in.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op help.tomtom.com

Hoe kan ik mijn TomTom opnieuw installeren?

De software opnieuw installeren op je navigatiesysteem
  1. Start TomTom HOME.
  2. Klik op Update mijn navigatiesysteem .
  3. Selecteer alle updates.
  4. Klik op Update en installeer . Let op : houd je navigatiesysteem aangesloten. ...
  5. Herhaal stap 3 en stap 4 tot er geen updates meer worden aangeboden.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op help.tomtom.com

Waar is TomTom MyDrive?

Selecteer TomTom Services in het hoofdmenu.Selecteer MyDrive. Selecteer Maak account aan om een nieuw TomTom-account te maken of selecteer Meld je aan om je bestaande TomTom-account te gebruiken. Voer het e-mailadres en wachtwoord in dat je gebruikt voor je TomTom-account.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op download.tomtom.com

Hoe verander je je mail account?

Stap 1: Controleren of u het e-mailadres kunt wijzigen
  1. Open de app Instellingen op je apparaat en tik op Google je naam. Je Google-account beheren.
  2. Tik bovenaan op Persoonlijke informatie.
  3. Tik onder Contactgegevens op E-mail.
  4. Tik op E-mailadres voor Google-account.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Hoe kan ik mijn TomTom updaten via WiFi?

Selecteer en maak verbinding met een WiFi-netwerk.Druk op de thuisknop.Selecteer de app Software-update.Je systeem downloadt en installeert de software-update automatisch.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op download.tomtom.com

Hoe lang is lifetime bij TomTom?

Als Lifetime Maps bij de prijs van je navigatiesysteem was inbegrepen, kun je gedurende de levensduur van je product elk jaar 4 of meer volledige updates van je kaart.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op help.tomtom.com

Wat is TomTom Lifetime Maps?

Met TomTom Lifetime Maps is jouw nieuwe TomTom altijd voorzien van het nieuwste kaartmateriaal. Je betaalt slechts éénmalig en vervolgens kunt je elke drie maanden een nieuwe update op het toestel installeren, zonder maandelijkse kosten of verplichtingen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op coolblue.nl

Wat kost TomTom per maand?

3.99/mo. Maandelijks in rekening gebracht, annuleer op elk moment. 19.99/yr. Jaarlijks in rekening gebracht, annuleer op elk moment.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op tomtom.com

Hoe maak ik een TomTom account aan?

Je kunt op een van de volgende manieren een account aanmaken op je computer:
  1. Door de knop Maak account aan te selecteren op tomtom.com.
  2. Door de groene knop MyTomTom te selecteren op tomtom.com.
  3. Door naar tomtom.com/getstarted te gaan.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op download.tomtom.com

Waarom synchroniseert mijn TomTom niet?

Route wordt niet gesynchroniseerd

Als je nieuwe route niet wordt weergegeven in de app, controleer je of de synchronisatie is ingeschakeld in TomTom Services in de app. Probeer je ook opnieuw aan te melden bij je TomTom-account. Om dit te doen, ga je in de app naar Menu > TomTom Services.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op help.tomtom.com

Kan ik mijn TomTom updaten zonder een account?

Om te updaten via Wi-Fi®, doe je het volgende:
  1. Tik op de optie Hoofdmenu in de reisbegeleidingsweergave.
  2. Tik op Instellingen en vervolgens op Updates en nieuwe items . Hier worden nieuwe updates aan je aangeboden. ...
  3. Tik op Update nu om de updates die je hebt geselecteerd te installeren.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op help.tomtom.com

Is TomTom Traffic gratis?

Het TomTom Traffic abonnement wordt voor 3 jaar gratis aangeboden bij het aankoop van uw nieuwe wagen. Indien u een demonstratie wagen koopt of aangekocht heeft is dit abonnement 1 jaar gratis. Na het verlopen van het gratis abonnement, kan u ervoor kiezen om dit abonnement te laten verlengen tegen betaling.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op tonyautomotive.be

Populaire vragen