Soms is dit de beste route om te nemen: ga naar Instellingen > Algemeen > Zet over of stel [apparaat] opnieuw in > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen. Ook kan het soms helpen om uw toestel eerst uit te schakelen en opnieuw aan te zetten.
Als je iOS of iPadOS 15 of nieuwer gebruikt, tik je op Instellingen > 'Algemeen' > 'Zet over of stel [apparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'. Als je iOS of iPadOS 14 of ouder gebruikt, tik je op Instellingen > 'Algemeen' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'.
Geen service: deze melding ontstaat wanneer je geen mobiele verbinding hebt. Zoeken: deze melding ontstaat wanneer je mobiele data niet werkt. Geen SIM: deze melding ontstaat wanneer de simkaart geen verbinding kan maken met je provider.
Start je apparaat opnieuw op.
Open je app Instellingen en tik op Netwerk en internet of Verbindingen. Afhankelijk van je apparaat kunnen deze opties verschillen. Zet wifi uit en mobiele data aan en check of er een verschil is. Zo niet, dan zet je mobiele data uit en wifi aan en check je het opnieuw.
Soms is dit de beste route om te nemen: ga naar Instellingen > Algemeen > Zet over of stel [apparaat] opnieuw in > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen. Ook kan het soms helpen om uw toestel eerst uit te schakelen en opnieuw aan te zetten. Maar dat is een paardenmiddel.
Neem contact op met uw netwerkprovider om: te controleren of uw account actief is en in orde is . te controleren of u zich in een gebied met mobiele netwerkdekking bevindt en of er geen storingen zijn in uw gebied. te controleren of uw apparaat niet is geblokkeerd of geblokkeerd voor het ontvangen van mobiele services en is ingesteld met het juiste data-abonnement.
Waarom uw telefoon een "No Service"-bericht weergeeft. Als u dit bericht op uw telefoon ontvangt, betekent dit dat uw apparaat geen signaal van uw mobiele provider kan vinden . Dit netwerkprobleem voorkomt dat u kunt bellen, sms'en en andere normale functies kunt uitvoeren.
In de app Instellingen op je Windows-apparaat, selecteer Netwerk & internet > Wi-Fi en selecteer vervolgens Bekende netwerken beheren. Selecteer uw Wi-Fi netwerk en klik op Vergeten. Maak opnieuw verbinding met het netwerk door het te selecteren en het wachtwoord in te voeren.
Kijk in je simkaartslot of daar een simkaart in zit en of deze wel goed is geplaatst. Check ook meteen of het simkaart-schuifje wel goed gesloten is. Mocht dat niet het geval zijn, haal het schuifje met de simkaart er eerst uit, plaats deze er dan juist in (vaak kan dit maar op één manier) en stop hem terug.
Er zijn veel redenen waarom uw iPhone Geen service of Zoeken kan aangeven, waaronder: U bevindt zich buiten het netwerk van uw mobiele provider . Er is een netwerkstoring in uw regio. De vliegtuigmodus is ingeschakeld.
Neem contact op met uw provider
Controleer of uw account actief is en in orde is . Controleer of u zich in een gebied met mobiele netwerkdekking bevindt en of er geen storingen zijn in uw gebied. Controleer of uw apparaat niet is geblokkeerd of geblokkeerd voor het ontvangen van mobiele diensten en is ingesteld met het juiste data-abonnement.
Oorzaken waarom uw iPhone 'Geen service' zegt
U bevindt zich buiten het servicegebied van uw provider . Een verkeerd geconfigureerde instelling. Uw provider heeft een probleem. Uw factuur is te laat en uw provider heeft uw service tijdelijk uitgeschakeld.
Ga naar Instellingen > Netwerk en internet > more_vert > Opnieuw instellen . Als u deze reset uitvoert, worden uw verbindingsproblemen mogelijk opgelost.
Ga naar 'Instellingen' Ga naar 'Algemeen' Scroll naar beneden en tik op 'Stel opnieuw in' Druk op 'Herstel netwerkinstellingen'
Probeer je netwerk te resetten
Ga naar "Instellingen" > "Algemeen" > "Reset" > "Reset netwerkinstellingen" > "Reset instellingen ".
Ga naar 'Instellingen'. Tik op 'Mobiel netwerk' en tik op het mobiele netwerk dat je wilt bekijken. Controleer vervolgens of dit is ingeschakeld. Als het mobiele netwerk is uitgeschakeld, schakel je dit weer in.
Als het bericht "Geen service" blijft staan, bevindt u zich mogelijk op een locatie waar het mobiele signaal te zwak is , zoals een metro of bergvallei, of waar een mobiele zendmast niet dicht genoeg bij uw telefoon staat. Weersomstandigheden of omgevingsomstandigheden kunnen ook een factor zijn. Probeer uw oproep opnieuw vanuit een ander gebied.
Ga naar Instellingen > Algemeen > iPhone overzetten of resetten > Reset.Tik op Netwerkinstellingen resetten en voer je toegangscode in.Bevestig de reset . Je iPhone start opnieuw op en je moet handmatig opnieuw verbinding maken met je wifi-netwerken.
Problemen met netwerkdekking : Slechte signaalsterkte of in een afgelegen gebied zijn kan leiden tot geen service. Problemen met de simkaart: Een defecte of onjuist geplaatste simkaart kan connectiviteitsproblemen veroorzaken. Softwareproblemen: Bugs in het besturingssysteem of apps van de telefoon kunnen leiden tot geen service.
Een van de belangrijkste redenen waarom de telefoon zegt dat er geen service is, zijn problemen met de SIM-kaart . Uw SIM-kaart kan loszitten, beschadigd zijn of niet goed zijn geplaatst. Soms kan de SIM-kaart zelf verouderd of corrupt zijn.
Er zijn veel redenen waarom een iPhone "No Service" kan weergeven. Als u echter een iPhone 11-serie bezit, is de kans groot dat het probleem wordt veroorzaakt door een veelvoorkomend moederbordprobleem dat bekendstaat als "No Service Disease". Deze term beschrijft de storing van een van de netwerkchipsets op het moederbord.