Hoe krijg ik een UPS-vergoeding voor een verloren pakket?

U kunt een claim indienen voor pakketten die verloren of beschadigd zijn. Zo doet u dit: Log in op uw UPS.com-profiel om uw claim in te dienen. Log in op uw UPS.com-profiel of maak een profiel aan indien u er nog geen heeft.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op upscapital.com

Dekt UPS verloren pakketten?

Nu moet u dit probleem met het verloren pakket oplossen en wel zo snel mogelijk. Als u een rapport ontvangt van een ontvanger van een vermist of gestolen pakket, wil UPS met u samenwerken om het pakket te vinden of de vervangings- of aankoopkosten te vergoeden, afhankelijk van wat het laagst is.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Wat gebeurt er als je UPS mist?

Als u een aflevering hebt gemist, hebt u een UPS-kennisgeving van aflevering ontvangen om u te laten weten dat uw chauffeur uw pakket niet kon bezorgen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ups.com

Hoe lang duurt een claim bij UPS?

U kunt doorgaans binnen 8 tot 15 werkdagen een oplossing voor uw claim verwachten, tenzij er aanvullend onderzoek nodig is.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ups.com

Hoe neem ik contact op met UPS over een vermist pakket?

Als u een pakket kwijt bent of een ander algemeen probleem hebt met betrekking tot een verzending, moet u mogelijk contact opnemen met UPS. Het belangrijkste telefoonnummer voor UPS-klantenservice is 1-800-742-5877 .

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

UPS-claims - Eenvoudig en gemakkelijk

39 gerelateerde vragen gevonden

Wat als UPS je pakket kwijt raakt?

U kunt een claim indienen voor pakketten die verloren of beschadigd zijn. Zo doet u dit: Log in op uw UPS.com-profiel om uw claim in te dienen. Log in op uw UPS.com-profiel of maak een profiel aan indien u er nog geen heeft.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op upscapital.com

Hoe krijg ik een terugbetaling van UPS voor late levering?

Meld u online aan bij het UPS Billing Center. Nadat u bent ingelogd, wordt u gevraagd het UPS-trackingnummer in te voeren voor het pakket dat na de geplande datum is geleverd. Voer de vereiste informatie in, inclusief de reden voor de restitutie en details over het pakket. Dien uw verzoek in.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Hoe lang duurt het voordat ik een UPS-claim voor een verloren pakket krijg?

De verzender of ontvanger van een ontbrekend UPS-pakket kan een claim indienen bij het bedrijf voor een volledige terugbetaling. Het volledige claimproces bij UPS duurt gemiddeld 10 dagen . U kunt een ontbrekend UPS-pakket melden en een claim indienen op de UPS-claimsite.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Hoe kan ik contact opnemen met UPS?

Ondersteuning wanneer u het nodig hebt
  1. Klantenservice. Ma - vr van 8:00 uur tot 18:00 uur Zat: 08:00 - 17:00 uur. +31 (0)20 5040 500. ...
  2. Technische ondersteuning. Ma - vr van 8:30 uur tot 18:00 uur. +31 (0)20 5040 602.
  3. Ondersteuning bij facturering. Ma - vr van 9.00 - 12.00 uur. 020 50 40 500.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ups.com

Hoeveel betaalt UPS?

Het gemiddelde maandsalaris bij UPS varieert vanaf ongeveer € 2.255 per maand voor een Chauffeur (m/v) tot ongeveer € 4.942 per maand voor een Internal Auditor (m/v). Het gemiddelde uurloon bij UPS varieert vanaf ongeveer € 14,29 per uur voor een Logistiek Medewerker (m/v) tot ongeveer € 28,24 per uur voor een .

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op nl.indeed.com

Wat gebeurt er als UPS u mist?

Als u niet beschikbaar bent wanneer UPS de levering op uw adres probeert, kan UPS uw pakket afleveren bij een UPS Access Point ® -locatie bij u in de buurt, waar uw pakket 7 kalenderdagen wordt vastgehouden zodat u het kunt ophalen . Na 7 kalenderdagen wordt uw pakket als onbestelbaar teruggestuurd naar de afzender.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Waar gaan UPS-pakketten naartoe als de bezorging mislukt?

Als u niet beschikbaar bent wanneer UPS uw pakket probeert te bezorgen, moet u mogelijk naar hun ophaallocatie gaan om uw pakket op te halen. UPS stuurt uw pakket door naar het dichtstbijzijnde UPS Access Point® bij u thuis . Ze houden het pakket zeven dagen vast voordat ze het terugsturen naar de afzender.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Wat gebeurt er als ik de bezorging van mijn pakket mis?

Een levering gemist? Royal Mail of Parcelforce Worldwide zal automatisch proberen om de volgende werkdag na de eerste gemiste levering opnieuw te bezorgen. Items worden dan teruggestuurd naar de locatie op de 'Something for You'-bezorgingspogingkaart die ze achterlaten.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Wie is verantwoordelijk als een pakket kwijt raakt?

Als er bij het post- of koeriersbedrijf iets misgaat, is de verkoper hiervoor verantwoordelijk. De verkoper kan zich op zijn of haar beurt wenden tot het postbedrijf. De verkoper is ook de afzender en heeft een (vervoers)overeenkomst met het postbedrijf. Jij als koper en ontvanger niet.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op arag.nl

Wie betaalt voor verloren pakketten?

In gevallen waarin de verkoper en koper hun verantwoordelijkheden correct zijn nagekomen, maar een pakket toch zoekraakt, ligt de aansprakelijkheid vaak bij het logistieke bedrijf . Het transportbedrijf wordt verantwoordelijk voor het verlies, met name vanwege hun nalatigheid of verkeerde behandeling.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Waarom verliest UPS zoveel pakketten?

Volgens UPS kunnen een te grote of te kleine doos, een gebrek aan voldoende opvulling, slecht geplaatste labels en onduidelijke bezorginstructies leiden tot verloren pakketten. Een oude doos hergebruiken en oude labels niet verwijderen kan ook problemen opleveren.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Wat is de email van UPS?

U ontvangt direct per e-mail een ontvangstbevestiging voor uw claim. Als u binnen 5 werkdagen na het indienen van uw claim niets hoort, stuurt u een e-mail naar ons team op [email protected] om te bevestigen dat uw claim is ontvangen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op upscapital.com

Wat betekent het als je pakket in transit is?

'In transit' betekent dat uw pakket onderweg is naar de eindbestemming. Het betekent niet dat uw pakket zich in een voertuig bevindt zoals een vliegtuig of vrachtwagen. Het bevindt zich mogelijk in een FedEx-faciliteit. Hoe kan ik een pakket traceren zonder trackingnummer?

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op fedex.com

Kan je een sms krijgen van UPS?

Naast frauduleuze websites en e-mails kunnen fraudeurs ook de telefoon, sms-berichten, een faxapparaat, brieven of andere communicatiemethoden gebruiken in een poging om uw persoonlijke gegevens te verkrijgen. Deze frauduleuze communicaties zijn ongeoorloofde handelingen van derden, die niets te maken hebben met UPS.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ups.com

Betaalt UPS voor een verloren pakket?

†Als uw pakket verzekerd is via het UPS Capital ® Flexible Parcel Multi-Carrier Programma (het “FMC Programma”) en het beschadigd raakt of verloren gaat tijdens het transport, wordt u vergoed in overeenstemming met het verzekeringsbeleid van The UPS Store ® dat is uitgegeven krachtens het FMC Programma .

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Wat te doen als je pakket kwijt is?

  1. Neem contact op met de webwinkel. De webwinkel is in dit geval het eerste aanspreekpunt. ...
  2. Neem contact op met de bezorger. De bezorger is bijvoorbeeld PostNL of DHL. ...
  3. Aankoop annuleren voor ontvangst. ...
  4. Wil je de aankoop wel ontvangen? ...
  5. Vervolgstappen. ...
  6. Check de advertentie. ...
  7. Verzeker je pakket. ...
  8. Track & trace-code bewaren.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op consumentenbond.nl

Hoe controleer ik de status van een UPS-claim?

Hoe kan ik de status van mijn claim controleren? U kunt inloggen op de claimportal en op het tabblad Claims klikken om al uw claims te vinden.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Hoe werken UPS-claims?

Hoe werkt het claimproces? Meld u aan bij uw UPS.com-profiel of maak een profiel aan als u dat nog niet hebt gedaan. Vertel UPS over het pakket, inclusief de inhoud, de waarde en het trackingnummer. In het geval van schade of ontbrekende goederen, bewaart u de verpakking, omdat deze nodig kan zijn voor onderzoeksdoeleinden.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Kan ik een terugbetaling krijgen als de versnelde verzending te laat is?

Priority Mail Express® service-items komen mogelijk in aanmerking voor restitutie . De United States Postal Service® vergoedt de verzendkosten en, indien gekocht, de zondag- of feestdagpremie: Wanneer het item niet op de gegarandeerde leverdatum en -tijd is geleverd die op het moment van verzending zijn gespecificeerd.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Waarom heeft UPS vertraging?

Extreme weersomstandigheden, natuurrampen en andere omstandigheden waarop wij geen invloed hebben, kunnen onze services soms verstoren. Als er een actieve onderbreking van de service is, wordt deze hieronder weergegeven. Boven aan alle pagina's van ups.com verschijnt een gouden waarschuwingslint.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ups.com

Populaire vragen