Bel gratis 1200 (vanaf je vaste telefoonaansluiting van Ziggo) of 0900 1884 (normaal tarief) voor onze Klantenservice.
Bel om je opzegging door te geven. Bel gratis 1200 (vanaf je vaste telefoonaansluiting van Ziggo) of 0900 - 1884 voor onze Klantenservice. Je kunt natuurlijk ook online opzeggen via het opzegformulier. De verwerking van je online aanvraagt duurt ongeveer twee weken.
Verhuist je Ziggo abonnement niet met je mee? Dan kan je gemakkelijk opzeggen via het opzegformulier. Heb je toch een vraag? Bel gratis via 1200 (vanaf je vaste telefoonaansluiting van Ziggo) of 0900 - 1884 (normaal tarief).
Je sluit altijd een abonnement af voor onbepaalde tijd. En kunt maandelijks opzeggen. Soms geldt er een minimum looptijd, bijvoorbeeld bij een actie met korting. Extra zenders zijn maandelijks opzegbaar.
Dat kan natuurlijk, gewoon kosteloos.Je hebt hiervoor 14 dagen bedenktijd. Kom je er niet uit? We helpen je graag.
Alle Ziggo-klanten kunnen hun abonnement kosteloos opzeggen omdat het kabelbedrijf per augustus de algemene voorwaarden gaat veranderen.
Volgens de wet moet u kunnen opzeggen op dezelfde manier als waarop u het abonnement afsloot. Sloot u het abonnement online af? Dan moet u ook online kunnen opzeggen, bijvoorbeeld via de website of door het sturen van een e-mail. Tip!
Tussentijds opzeggen van een abonnement is meestal niet mogelijk. Als u een abonnement heeft van 12 maanden en u wilt bijvoorbeeld na 6 maanden overstappen, dan moet u meestal een afkoopsom betalen.
Het wijzigen van de prijzen als gevolg van de inflatie noemen we inflatiecorrectie. Met ingang van 1 juli 2023 passen we daarom een inflatiecorrectie van gemiddeld 8,5% toe op de prijzen van onze pakketten en de beltarieven. We blijven met de wijziging binnen het CBS-inflatiecijfer van 10% van vorig jaar.
Stel je pakket samen en kies tijdens je bestelling voor de gratis overstapservice.Wij zeggen je abonnement op en regelen de rest met je huidige aanbieder. Jij hoeft dus niets te doen. Kies zelf de activatiedatum: dit is de datum waarop je internet kunt gebruiken.
Het aantal klanten van VodafoneZiggo daalde met zo'n 100.000. Daarvan zijn er 23.000 Ziggo-abonnees die hebben opgezegd. De reden is met een aan zekerheid grenzende vorm van waarschijnlijkheid het verlies van de Formule 1-programma's. Omdat Ziggo geen Formule 1 meer uitzendt, zijn er 23.000 Nederlanders overgestapt.
In Mijn Ziggo staat alles over je pakket, zoals de begin- en einddatum, je producten en extra's. Hier vind je ook onze facturen. En kun je je internetsnelheid en persoonlijke gegevens wijzigen.
We leveren nu al tv, telefoon en internet van via ons glasvezel-kabel netwerk. En als eerste provider van Nederland, bieden we overal internetsnelheden van 1 Gbit/s aan. Dankzij steeds slimmere software kunnen we in de toekomst nóg hogere snelheden halen.
Trouwe bestaande klanten van het kabelbedrijf vinden het absurd dat nieuwe klanten zoveel korting krijgen. Ziggo stelt officieel dat iedere klant bij het aangaan van het abonnement een korting of extraatje in de vorm van gratis aanvullende tv-pakketten heeft ontvangen.
Waarom wordt Ziggo steeds duurder? De prijsverhogingen van de abonnementen zijn volgens Ziggo het gevolg van hogere kosten, zoals energie die nodig is voor het netwerk en de datacenters.
Ziggo-klanten waarderen de internetkwaliteit wat lager dan de klanten van KPN (DSL en glasvezel). Ook rapporteren ze iets meer internetstoringen. Ziggo doet het wat betreft televisiekwaliteit net zo goed als KPN Glasvezel (beide een 7,5) en iets beter dan KPN DSL (7,2).
Vul in het formulier aan de rechterkant uw gegevens en de reden waarom u uw Ziggo abonnement op wilt zeggen in, dan regelen wij de rest. Wij zorgen ervoor dat uw abonnement wordt stopgezet en u ontvangt een bevestiging als het gelukt is. U heeft een opzegtermijn van maximaal 1 maand als u uw contract heeft uitgezeten.
Uw aanbieder mag u niet meer dan 2 jaar aan het abonnement vasthouden. Een abonnement van 2 jaar mag wel. Maar de aanbieder moet een goede reden hebben om u zo lang vast te houden. Een korting kan bijvoorbeeld een goede reden zijn.
Opzegtermijn met vast contract
Dit betekent dat u 1 maand van tevoren uw contract moet opzeggen. Het gaat om een kalendermaand. De opzegtermijn gaat in vanaf de 1e van de volgende maand. Stel: u wilt per 1 april uit dienst, dan moet u uw contract uiterlijk voor 1 maart schriftelijk opzeggen.
Het opzeggen van een arbeidsovereenkomst kan op verschillende manieren: mondeling, per brief of fax, of per e-mail. De opzeggende partij moet wel kunnen bewijzen dat de opzegging de andere partij ook echt bereikt heeft. Daarom is het gebruikelijk en wenselijk om een arbeidsovereenkomst altijd schriftelijk op te zeggen.
Op grond van de Wet Van Dam wordt per 1 december het wettelijk toegestaan om op te zeggen via hetzelfde kanaal als waarop de overeenkomst is aangegaan. Als je dus per mail een contract kunt sluiten, moet je ook via dat kanaal kunnen opzeggen. Eisen dat men schriftelijk moet opzeggen, is dan verboden.
Automatische verlenging
Vaak spreekt u af dat het abonnement na de einddatum automatisch wordt verlengd. Dit staat in uw contract of in de algemene voorwaarden. Tijdens deze verlenging kunt u opzeggen wanneer u wilt. U mag dus geen nieuw jaarabonnement krijgen.