Als u op zoek bent naar de synchronisatie-instellingen, selecteert u Start en vervolgens Instellingen > Accounts > Uw instellingen synchroniseren .
Als je een probleem met synchronisatie ondervindt, zou je dit normaal kunnen oplossen door uit en opnieuw in te loggen bij je account, de cache te wissen, of de app opnieuw te installeren. Deze oplossingen kunnen er echter toe leiden dat je ongesynchroniseerde gegevens verliest.
Wanneer je bestanden synchroniseert, zorg je ervoor dat ze op twee of meer van jouw apparaten op dezelfde manier worden bijgewerkt. Zo hoef je geen documenten op een USB-stick mee te zeulen en kun je jouw geliefde foto's rustig op je thuiscomputer laten staan.
Als u werkt met een Microsoft Exchange-account in Outlook, worden uw e-mailberichten, contactpersonen, agenda-items en eventuele andere Microsoft Exchange-mappen automatisch gesynchroniseerd. Uw gegevens zijn altijd up-to-date in Outlook en op de server waarop Microsoft Exchange Server wordt uitgevoerd.
OneDrive synchroniseren met uw computer
Selecteer Start, typ OneDrive en selecteer vervolgens de OneDrive-app. Meld u aan bij OneDrive met het account dat u wilt synchroniseren, en voltooi de installatie. Uw OneDrive-bestanden worden gesynchroniseerd met uw computer.
Als u op zoek bent naar de synchronisatie-instellingen, selecteert u Start en vervolgens Instellingen > Accounts > Uw instellingen synchroniseren .
Meestal kan je account binnen enkele minuten weer worden gesynchroniseerd. Als je toch problemen blijft houden met de synchronisatie, probeert je de onderstaande oplossingen. Belangrijk: Je gebruikt een oudere Android-versie.
Controleer de onderstaande zaken als een synchronisatie niet goed lijkt te werken. Zorg dat de synchronisatie app up-to-date is. Zorg dat je bestanden/mappen geen ongeldige karakters of bestandstypen bevatten. Zorg dat je niet meer dan 255 karakter gebruikt voor de namen van je bestanden/mappen.
Gelijk zetten of gelijk laten lopen. De term 'synchroniseren' wordt in verschillende contexten gebruikt. Bijvoorbeeld: Synchroniseren van een mp3-speler met een PC: de muziek van de PC kopiëren naar een mp3-speler.
Ingelogd blijven
Als Google u blijft uitloggen, kunt u de volgende stappen uitproberen: Zorg ervoor dat cookies zijn ingeschakeld. Sommige antivirussoftware of gerelateerde software kan uw cookies verwijderen. Als uw cookies zijn ingeschakeld, wist u het cachegeheugen van uw browser.
Met een wachtwoordzin kun je de Google-cloud gebruiken om je gegevens op te slaan en te synchroniseren zonder dat je deze door Google laat lezen.
Als u problemen ondervindt tijdens het versturen of ontvangen van e-mail, controleer dan of u toegang hebt tot de e-mailserver. Controleren of uw apparaat is verbonden met internet: Als u e-mail wilt versturen of ontvangen, hebt u toegang tot internet nodig. Controleer of uw apparaat is verbonden met internet.
U kunt deze indexeringsproblemen mogelijk oplossen door de lokale opslag te wissen en al uw e-mail opnieuw te downloaden met de optie Verwijderen en opnieuw synchroniseren hieronder. Als er iets fout is gegaan tijdens een synchronisatie, kan dit ertoe leiden dat berichten niet worden weergegeven in Outlook.
Een zogenoemde software bounce komt voor als de postbus van de ontvanger vol zit, de mailserver er uit ligt of de mail een te groot bestand bevat. De meeste e-mail diensten zullen soft bounce-berichten opnieuw sturen binnen 72 uur. Een hard bounce wil zeggen dat het e-mail adres ongeldig is.
Google Drive is de cloud opslagdienst van Google en de tegenhanger van OneDrive. Via Google Drive kun je gemakkelijk online in bestanden samenwerken en bestanden delen. Het is gekoppeld aan Gmail, de e-mailservice van Google.
Als u niet met een account bent aangemeld bij OneDrive
In Windows 10 selecteert u OneDrive. In Windows 7 selecteert u onder Programma's, de optie Microsoft OneDrive. In Windows 8.1, zoekt u naarOneDrive voor Bedrijven, en selecteer vervolgens de OneDrive voor Bedrijven app.
U kunt de bestanden synchroniseren in uw OneDrive of sitebibliotheken zodat ze altijd beschikbaar zijn op uw computer, zelfs als u offline bent. Wanneer ze zijn gesynchroniseerd, kunt u bestanden toevoegen, bewerken en verwijderen van uw computer. Uw wijzigingen worden automatisch gesynchroniseerd.
Het beste kun je kijken of deze mappen wel echt zijn verdwenen of dat ze niet meer zichtbaar zijn op je tablet. Je kunt dit doen door de webversie van je email te openen en te zoeken naar deze mappen. Waarschijnlijk vind je ze daar gewoon.
Als het mappenvenster is geminimaliseerd, kunt u de mappen niet zien. U kunt het mappenvenster op twee manieren bekijken. Vouw het mappenvenster uit door op de > aan de linkerkant van het scherm te klikken. Klik op Weergave> mappenvenster >Normaal.
Een profiel herstellen in Outlook 2010, Outlook 2013 of Outlook 2016. In Outlook 2010, Outlook 2013 of Outlook 2016 kiest u Bestand . Kies Accountinstellingen > Accountinstellingen. Kies uw account (profiel) op het tabblad E-mail en kies vervolgens Herstellen.