Voldoe alle uitstaande betalingen en chat vervolgens met de klantenservice om je Klarna-account te sluiten.
Chat met onze klantenservice om je e-mailadres voor je openstaande facturen te wijzigen. Wij zullen een verificatiecode naar je nieuwe e-mailadres sturen om de wijziging te bevestigen.
We vragen je je gegevens te verifiëren om er zeker van te zijn dat je informatie en aankopen die zijn gekoppeld aan jouw e-mailadres, veilig worden gedeeld.
Ga naar Bestellingen en selecteer de bestelling in kwestie. Klik Rapporteer een probleem of Meer en dan Rapporteer een probleem. Selecteer de optie die het best past bij je probleem en volg de instructies om je factuur te pauzeren.
Een bankrekening verwijderen
Ga naar Financieel > Bank en kas > Bankrekeningen > Overzicht of Administratienaam > Stamgegevens > Bank > Bankrekeningen om een bankrekening te verwijderen. Selecteer de Bank die je wilt verwijderen en klik op Verwijderen.
We voeren geen kredietcheck uit wanneer je:je aanmeldt op Klarna.
Klarna verdient zijn geld hoofdzakelijk aan de leveranciers van de spullen: winkels als H&M, Zara en Ikea betalen de later-betaaldiensten, want het gebruik ervan levert meer bestellingen op.
Als iets niet helemaal is gegaan zoals het moest, neem dan contact op met onze klantenservice. De eenvoudigste en snelste manier is via onze chat of door ons rechtstreeks te bellen op 020 808 2852. Voor Klarna is elke klant belangrijk en wij respecteren te allen tijde je recht op een eerlijke, snelle en nette service.
Als je de uiterste betaaldatum niet haalt, krijg je eerst een herinnering. Daarna ontvang je een betalingsherinnering en worden er kosten aangerekend, maar je krijgt altijd een nieuwe kans om het uitstaande bedrag te betalen.
Klarna: betaal in 30 dagen
Bij de tweede herinnering zal Klarna € 13,50 aanmaningskosten in rekening brengen. Bij aankopen onder € 20,- wordt € 7,50 aanmaningskosten in rekening gebracht. Blijft de betaling weer uit dan lopen deze kosten op tot 15% van het openstaande bedrag, met een minimum van € 40,-.
Wij hebben Klarna's Kopersbescherming ontwikkeld, zodat je je altijd veilig kunt voelen als je met Klarna shopt. De Fraudebescherming geldt op elke aankoop met Klarna en zorgt ervoor dat je ondersteuning krijgt als er iets misgaat – en dat je nooit hoeft te betalen voor een bestelling die je niet zelf hebt goedgekeurd.
Bij Klarna "Betaal nu" en "Betalen binnen 30 dagen" heb je altijd 0% rente en geen extra kosten wanneer je op tijd betaalt. De enige kosten zijn voor betalingen die te laat worden gedaan. Je betaalt alleen voor wat je houdt. Klarna wordt betaald door de webshops voor onze service aan jou.
Wij kunnen een reeds betaalde bestelling niet annuleren, maar leggen hier uit hoe u artikelen kunt retourneren om uw geld terug te krijgen. U dient in uw Mijn Klarna-account aan te geven dat u uw bestelling terugstuurt, zodat Klarna uw factuur kan pauzeren.
Zowel op onze website als in de app is nu een nieuwe winkelmogelijkheid beschikbaar waarmee je nu kunt kopen en later kunt betalen. Houd er rekening mee dat Klarna alleen beschikbaar is als het verzendadres in Nederland is. Met Klarna Betaal Later heb je 30 dagen de tijd om te betalen vanaf de besteldatum.
Een inwoner van Nederland zijn. Minstens 18 jaar oud zijn. Een geldige bankrekening hebben. Een positieve kredietgeschiedenis hebben.
Klarna's regulatory status
Klarna Bank AB (publ) is een bank die krediet verleent en onder supervisie staat van de Finansinspektionen (de Zweedse financiële autoriteit). Meer informatie over onze licentie om financiële diensten te verlenen vind je in het register van Finansinspektionen.
Soms kan je later betalen via de webshop zelf, maar er zijn ook bedrijven en apps die dit aanbieden, waarvan Klarna, Riverty (voorheen AfterPay) en Tinka momenteel het populairst zijn. Klanten kunnen hiermee hun betaling uitstellen tot 14 of zelfs 30 dagen na levering of de betaling verspreiden over drie termijnen.
Log in op de app om je uiterste betaaldatum te verlengen. Als de optie om je uiterste betaaldatum te verlengen beschikbaar is, zal dit hier zichtbaar zijn. Je nieuwe uiterste betaaldatum zal worden weergegeven op de pagina met bestellingen in de app.
Met de app krijgen gebruikers een overzicht van hun aankopen en betalingen. Je rekeningen kun je vanuit de app betalen met iDeal. Daarnaast biedt de app een aantal extra's zoals het uitstellen van de betaling en het aanmelden van een retour. Met Klarna kun je achteraf betalen in webwinkels.
Bekende achteraf-betaaldiensten in Nederland zijn Klarna, Billink en AfterPay. Op een aantal details na werkt betalen met deze diensten hetzelfde. Als je bij een webwinkel klaar bent met bestellen, kun je gaan afrekenen.
Wordt mijn aankoop geregistreerd van BKR? Jouw aankoop wordt niet geregistreerd bij BKR.
U krijgt bijvoorbeeld geen BKR-registratie voor een: betalingsachterstand bij de Belastingdienst. betalingsachterstand bij uw energieleverancier. huurachterstand bij de woningbouw.
Hoe lang blijft een achterstand zichtbaar? Zo lang je een achterstand hebt, is die bekend bij ons. Nadat je je achterstand hebt ingelopen, blijft die nog 5 jaar zichtbaar. Ook nadat je de achterstand hebt ingelopen en je situatie weer is opgelost.
Als MKB bedrijf kun je een lening aanvragen bij Klarna. Een bedrijf betaalt geen rentepercentage over de MKB-lening. Bij het maken van een leenovereenkomst met Klarna wordt een bedrag vastgesteld dat maandelijks terugbetaald moet worden. Het leenbedrag is proportioneel verdeeld over de looptijd.