Hoe kan ik contact opnemen met UPS over een pakket dat op een verkeerd adres is afgeleverd?

Ondersteuning wanneer u het nodig hebt
  1. Klantenservice. Ma - vr van 8:00 uur tot 18:00 uur Zat: 08:00 - 17:00 uur. +31 (0)20 5040 500. ...
  2. Technische ondersteuning. Ma - vr van 8:30 uur tot 18:00 uur. +31 (0)20 5040 602.
  3. Ondersteuning bij facturering. Ma - vr van 9.00 - 12.00 uur. 020 50 40 500.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ups.com

Hoe kan ik contact opnemen met UPS?

U kunt uw zending bij u thuis of op kantoor laten afhalen door uw afhaling online te plannen via de onderstaande link of door te bellen naar 020 50 40 500. (lokale kosten van toepassing). UPS haalt alle pakketten op met een enkele aanvraag tot afhaling; u betaalt slechts één afhaaltarief per aanvraag.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ups.com

Wat als UPS het pakket naar het verkeerde adres heeft afgeleverd?

Een claim indienen bij UPS

Ga naar de UPS Claims-pagina. Selecteer 'Start een claim'. Voer de vereiste informatie in, inclusief het trackingnummer, de verzenddatum en een beschrijving van de inhoud van het pakket. Dien de claim in en wacht tot UPS deze verwerkt.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Hoe adres wijzigen UPS?

Een aflevering wijzigen
  1. Open uw dashboard. Als u een account hebt, logt u in en opent u uw My Choice-dashboard.
  2. Uw pakket selecteren. Klik op "Mijn aflevering wijzigen". Als u dit niet ziet, heeft de verzender deze optie beperkt*.
  3. Volg de aanwijzingen. Stuur uw pakket om naar een andere locatie of wijzig de afleverdatum.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ups.com

Hoe neem ik contact op met UPS over een pakket?

Het UPS-klantenservicenummer is +1 404-828-6000.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

UPS zegt afgeleverd maar geen pakket | Oplossingen

31 gerelateerde vragen gevonden

Wat is het emailadres van UPS?

U kunt contact opnemen met onze klantenservice door een e-mail te sturen naar [email protected] of per telefoon +31 20504 0570.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op upscapital.com

Hoe regel ik een UPS-afhaling?

Hoe u een UPS On-Call Pickup kunt plannen. U kunt uw zending laten ophalen bij u thuis of op kantoor door uw pick-up online te plannen via de onderstaande link of door te bellen naar 1-800-PICK-UPS ® (1-800-742-5877) .

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Wat moet ik doen om mijn adres te wijzigen?

Gemeente: "adreswijziging" aangeven

Binnen de 8 dagen na je verhuis moet je je nieuwe officiële adres aangeven bij de gemeente: Meestal kan je hiervoor via de website een afspraak maken om langs te gaan. Neem zeker je identiteitskaart en pincode mee.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op watwat.be

Kan ik het UPS-afleveradres nog wijzigen nadat het pakket is verzonden?

Met UPS Delivery Intercept ®kunt u wijzigingen aanvragen voor een pakket dat u hebt verzonden voordat we de eerste bezorgpoging doen . Vraag of het pakket naar u wordt teruggestuurd of stuur het pakket door naar een ander adres. Stuur het pakket door naar een ander adres.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Hoe kan ik mijn pakket adres wijzigen?

Hoe kan ik van tevoren het bezorgmoment wijzigen? Log in met je PostNL-account en ga naar de track & trace van je pakket.Klik op 'bezorging wijzigen'. Je kunt het bezorgmoment of de locatie van je pakket wijzigen tot je de status 'Zending is gesorteerd' ziet staan.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Wat gebeurt er als uw pakket op het verkeerde adres is afgeleverd?

Wanneer een zending op het verkeerde adres is afgeleverd, wordt dit beschouwd als een verkeerde levering. Wanneer een verkeerde levering wordt ontdekt, wordt de volgende procedure gebruikt om de zending op te halen: Neem contact op met de klantenservice om een ​​zaak te openen voor het ophalen op het verkeerde adres. De chauffeur zal de zending ophalen .

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Waar is mijn pakket afgeleverd?

Op track & trace (ook beschikbaar in de PostNL-app) vind je altijd de laatste informatie over je pakket. Vul de track & trace-code (barcode of 'niet-thuis code') en de postcode van de ontvanger in, en je ziet direct wanneer we je pakket bezorgen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Hoe lang blijft een pakketje bij UPS liggen?

Hoe lang blijft een pakket op een UPS afhaalpunt liggen? Een UPS pakket blijft 7 kalenderdagen liggen bij het pakketpunt. Als je lid bent van UPS My Choice, dan kunnen UPS Point-locaties je pakket maximaal tien kalenderdagen voor je bewaren zonder extra kosten.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op shops-united.nl

Wat als je pakket niet aankomt bij UPS?

Wij bewaren uw pakket 5-7 dagen bij een van onze UPS Access Points. Houd er echter rekening mee dat als uw pakket niet binnen 5-7 dagen wordt opgehaald, wij het terugsturen naar de verzender. Voor meer informatie over uw pakket kunt u terecht op ups.com/track.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ups.com

Kan je een sms krijgen van UPS?

Naast frauduleuze websites en e-mails kunnen fraudeurs ook de telefoon, sms-berichten, een faxapparaat, brieven of andere communicatiemethoden gebruiken in een poging om uw persoonlijke gegevens te verkrijgen. Deze frauduleuze communicaties zijn ongeoorloofde handelingen van derden, die niets te maken hebben met UPS.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ups.com

Wat betekent het als je pakket in transit is?

'In transit' betekent dat uw pakket onderweg is naar de eindbestemming. Het betekent niet dat uw pakket zich in een voertuig bevindt zoals een vliegtuig of vrachtwagen. Het bevindt zich mogelijk in een FedEx-faciliteit. Hoe kan ik een pakket traceren zonder trackingnummer?

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op fedex.com

Wat moet ik doen als UPS een pakket naar een verkeerd adres bezorgt?

Wat u kunt doen is het pakket niet openen en UPS bellen op 1-800-743-5877 . Laat hen weten dat u een verkeerd geleverd pakket hebt ontvangen en zij zullen u instructies geven over de volgende stappen die u moet nemen. Normaal gesproken zal UPS een vrachtwagen plannen om het pakket op te halen en het naar het juiste adres te bezorgen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Kan ik mijn afleveradres wijzigen?

Dat gaat helaas niet. Wél kun je er soms nog voor kiezen om de zending te laten bezorgen bij een PostNL-punt.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.be

Hoe stuur ik een UPS-pakket terug?

Retourneren met UPS is eenvoudig: lever uw pakket gewoon af bij het dichtstbijzijnde UPS-servicepunt.
  1. Bevestig uw UPS etiket. Bevestig je retouretiket stevig aan de buitenkant van je retourverpakking.
  2. Zoek een servicepunt in de buurt. ...
  3. Zorg voor een bewijs van verzending.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op miinto-customer-care.elevio.help

Waar moet ik mijn adres allemaal wijzigen?

Wat moet u doorgeven aan de gemeente?
  1. Uw bank;
  2. Uw werkgever en collega's;
  3. Sportorganisaties zoals de voetbalclub;
  4. School, kinderopvang, gastouder, oppas;
  5. Telefonie- en internetprovider, kortom je provider zoals KPN, Ziggo;
  6. Zaken waar u een abonnement heeft afgesloten zoals kranten, tijdschriften, Postcodeloterij;

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op bravoverhuizingen.nl

Kun je een online adres wijzigen?

Procedure. U moet de adreswijziging melden aan de gemeente waar het nieuwe adres gelegen is: U kunt de adreswijziging online melden via het digitaal loket van uw (nieuwe) gemeente. U kunt langsgaan bij de dienst Burgerzaken van uw (nieuwe) gemeente.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op vlaanderen.be

Hoeveel tijd heb je om je adres te veranderen?

Bij een verhuis moet je je nieuwe adres doorgeven aan de gemeente en wel binnen de 8 werkdagen nadat je in de nieuwe woning bent gaan wonen. Als je dit te laat doet of je doet het helemaal niet, dan kan je gemeente je een boete geven.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ikgaverhuizen.be

Wat als je bij UPS niet thuis bent?

UPS zal een briefje achterlaten in je brievenbus, met daarin de informatie hoe jij aan je pakketje kan komen. Het pakket kan bij de buren liggen, of ze zullen ze het de volgende dag nogmaals proberen te bezorgen. Als het na twee keer niet gelukt is, wordt je pakket naar een UPS point in de buurt gebracht.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op zenza.nl

Hoe werkt UPS service?

Laat ons weten waar vandaan en waar naartoe je iets wilt verzenden, plus enkele details over je pakket, inclusief de grootte en het gewicht. Zodra je een UPS-service boekt, sturen wij je de verzendlabels en indien nodig ook de douanedocumenten.UPS stuurt een koerier om je pakket op te halen van je thuis- of werkadres.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op parcelmonkey.nl

Haalt UPS pakketten op?

Pakketinzameling en afleverservices. U kunt een eenmalige afhaling plannen, een terugkerende afhaling instellen of een handige afleverlocatie vinden . Wat voor u het beste werkt.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Populaire vragen