Je abonnement gaat pas in zodra je voor het eerst met je simkaart belt, sms't of op internet gaat. Als je niets doet, start je abonnement automatisch 14 dagen na ontvangst van je bestelling. Je nieuwe 06-nummer vind je in mijn hollandsnieuwe en onze app.
In sommige gevallen is telefonisch contact met de klantenservice van hollandsnieuwenodig om je te helpen. Je kunt de klantenservice op werkdagen tussen 09.00 en 18.00 bellen op: 0900-0324.
telefoon instellen
Is je toestel geschikt voor 4G, maar zie je geen 4G rechtsboven bij je netwerk? Dan kan het zijn dat je toestelinstellingen nog niet goed staan. Gebruik hiervoor onze toestelhulp. Selecteer je toestel en volg stap voor stap de instructies om 4G internet te activeren op jouw toestel.
Kan niet inloggen Hollands nieuwe? Update je browser om onze website te kunnen gebruiken.De browserversie die je gebruikt wordt niet ondersteund door hollandsnieuwe .
Bel dan met ons via 0900-0324.
Sim Only is een mobiel abonnement, zonder nieuwe telefoon. Je ontvangt dus alleen een nieuwe simkaart. Die plaats je in je huidige toestel, zodat je lekker voordelig kan bellen, sms'en en internetten. Je hoeft namelijk geen telefoon af te betalen tijdens je abonnementsperiode.
Haal de simkaart uit je telefoon en maak schoon met een zachte, droge doek en kijk of je hetzelfde probleem houdt. Plaats je simkaart in een ander toestel. Als je simkaart wel werkt in het andere toestel, dan ligt het probleem bij jouw toestel.
Als je simkaart niet is aangemeld op het netwerk in het buitenland probeer dan via de instellingen een andere netwerk operator te selecteren om na te gaan of je daar wel bereik mee hebt. Kijk eventueel in de T-Mobile Toestelhulp. Of zet je telefoon even uit en weer aan.
Dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur. Bel onze klantenservice op 0900-1884 (gebruikelijke (mobiele) belkosten) of 1200 (gratis vanaf je telefoonaansluiting van Ziggo).
Hollandsnieuwe maakt gebruik van het gsm masten netwerk van Vodafone, aangezien het een dochterbedrijf is van Vodafone. KPN heeft echter een eigen netwerk aan gsm masten. Je belt en internet dus niet via het netwerk van KPN, als je voor Hollandsnieuwe kiest.
Als je regelmatig muziek luistert, bijvoorbeeld via Spotify en ook veel op TikTok en YouTube zit, neem dan een bundel van minstens 10 GB per maand. Kijk je echt vaak video's en bijvoorbeeld ook live televisie op je smartphone, dan is een bundel van minimaal 20 GB op zijn plaats.
Je krijgt meestal binnen 10 minuten een sms van je oude operator. Van zodra het netwerk wegvalt, steek je de nieuwe simkaart in je toestel. je koos voor een nieuw nummer? Je kan je simkaart meteen in je toestel steken en gebruiken.
Een simkaart registreren kan via de website van je provider. Hiervoor heb je je mobiele nummer en in sommige gevallen een e-mailadres voor nodig. De provider waar jij je simkaart bij geregistreerd hebt, is nu in bezit van jouw gegevens en zijn gemachtigd om hier gebruik van te maken.
Een simkaart omwisselen
Dan ontvang je een nieuwe simkaart die je oude vervangt. De makkelijkste manier om je simkaart om te wisselen, is het te laten doen in de winkel waar je een nieuw abonnement hebt gekocht. Als de winkel die service niet biedt, of als je je simkaart op internet hebt gekocht, moet je het zelf doen.
Start je apparaat opnieuw op.
Open je app Instellingen en tik op Netwerk en internet of Verbindingen. Afhankelijk van je apparaat kunnen deze opties verschillen. Zet wifi uit en mobiele data aan en check of er een verschil is. Zo niet, dan zet je mobiele data uit en wifi aan en check je het opnieuw.
Zet je telefoon uit, haal de simkaart er 5 minuten uit, plaats em dan terug en zet je telefoon weer aan. Je nummer wordt dan opnieuw aangemeld op ons netwerk. Werkt dit ook niet? Dan raad ik aan om deze eens in een ander toestel te stoppen en daarmee te testen of het aan de simkaart of het toestel ligt.
Selecteer Instellingen > netwerk & internet. De status van uw netwerkverbinding wordt bovenaan weergegeven. Met Windows 10 kunt u snel de status van uw netwerkverbinding controleren. En als u problemen met uw verbinding hebt, kunt u de probleemoplosser voor netwerken uitvoeren om deze te verhelpen.
Het grote verschil tussen een Sim Only abonnement en een abonnement met telefoon is dat Sim Only een abonnement is zonder telefoon. Deze moet je dus zelf los regelen. Bij een abonnement met telefoon koop je je telefoon bij het afsluiten van je abonnement.. Deze telefoon betaal je af tijdens de abonnementsperiode.
Bij een abonnement met telefoon 'krijg' je van de provider een telefoon. Deze betaal je tijdens de abonnementsperiode af. Met zo'n abonnement heb je vaak hogere maandlasten dan bij een Sim Only abonnement. Een abonnement met telefoon heeft de duur van één of twee jaar.
Conclusie. Over het algemeen ben je voordeliger uit met een losse smartphone en een sim-only abonnement. Opvallend: bij de provider ben je vaak veel meer kwijt voor een los toestel dan bij een belwinkel. Het prijsverschil kan oplopen tot wel 50%.