Waar kan ik mijn bestelling laten bezorgen? We leveren graag bij je thuis, op een door jou gekozen bezorgmoment. Je hebt voor de meeste bestellingen doordeweeks zelfs de keuze voor een avondlevering, mocht bezorging overdag niet uitkomen. Natuurlijk is bezorging op een afwijkend adres ook mogelijk.
Kan ik online bestellen bij Lidl? Het is voor Nederlandse klanten helaas nog niet mogelijk om boodschappen online te bestellen bij de Lidl supermarkt.
Maar ook bij de traditionele supermarkten kun je je boodschappen dikwijls gratis laten bezorgen. Spar bezorgt namelijk vanaf 50 euro (exclusief statiegeld) ook gratis aan huis. Supermarkten als Jumbo en Albert Heijn rekenen nu nog wel servicekosten voor thuisbezorging.
Levertijden en bezorging
Grote en zware artikelen worden op werkdagen bezorgd tussen 08:00 en 18:00. Zodra de bestelling onderweg is, ontvang je een verzendbevestiging met een Track&Trace-code, waarmee je eenvoudig de status van je zending kunt volgen.
Hoe plaats ik een bestelling in de Lidl-webshop? Bestellen is heel eenvoudig via onderstaande stappen: Stap 1: Selecteer de kleur, maat en/of de variant van het gewenste artikel en geef aan hoeveel stuks je wilt bestellen. Stap 2: Klik op de knop "In winkelwagentje".
Bezorgen wanneer het jou uitkomt
Elke bestelling wordt daarnaast verzonden met een trackingnummer. Zo weet je precies waar je bestelling zich op dat moment bevindt. Niemand wil te veel betalen voor de verzendkosten. Daarom betaal je bij slechts €4,99 voor de verzending van de Lidl webshop.
Je betaalt voor verzending van je bestelling €4,99. Er zijn extra kosten verbonden aan het bestellen van grote en zware artikelen. Afhankelijk van de grootte en het gewicht van het artikel geldt een toeslag van €7,99, €24,99 of €49,99.
Aflevering bij een DHL-Parcelstation naar keuze.
Voor alle artikelen die je koopt op www.lidl.nl of in de Lidl app geldt een bedenktermijn van 90 dagen na ontvangst. Je kunt de artikelen niet terugbrengen in een Lidl winkel, maar wel kosteloos terugsturen met een retourlabel.
Je kunt voor al je vragen contact met ons opnemen op het nummer 020-7095039. Van maandag t/m vrijdag tussen 8:00 en 21:00 uur en op zaterdag en zondag tussen 09:30 en 18:00 uur.
Goedkoopste online supermarkt
Bij Picnic betaal je niets, bij Albert Heijn ligt het aan het bezorgvenster (tussen de 3,95 en 8,95) en bij Jumbo is de bezorgprijs standaard zes euro. Nadeel bij Picnic is wel dat je enigszins afhankelijk bent van wanneer de bezorger bij jou in de buurt is.
Als je bij het boodschappen doen huismerken koopt, dan kun je het best naar Lidl. Daar zijn de prijzen namelijk het laagst. Dat blijkt uit een onderzoek van de Consumentenbond. Daarmee is Lidl goedkoper dan Aldi, de andere bekende Duitse discounter.
Er is nog geen mogelijkheid om het volledige assortiment in een digitale winkelwagen te leggen. Thuisbezorging zit er dus ook nog niet in. In tegenstelling tot supermarkten als Albert Heijn, Jumbo, PLUS en Coop kun je dus nog niet online bestellen bij Aldi, en kun je je boodschappen niet laten bezorgen door Aldi.
Goedkoopste supermarkt 2022
Dat was volgens onderzoek van het televisieprogramma Kassa jarenlang het geval. In 2022 is er een andere winnaar. Jumbo blijkt dit jaar de goedkoopste supermarkt te zijn. Op de tweede plek is Plus geëindigd.
Aangezien de budgetsupermarkten geen website hebben waar hun prijzen te vinden zijn kun je geen online vergelijking maken, dus zul je je vergelijking in de winkel moeten maken. Los daarvan wil vooral Lidl zijn prijzen (plaatselijk) nog wel eens aanpassen aan de aanbiedingen van de buren.
Colruyt Group startte al in 2020 met zo'n “drivers”-platform, lanceerde in oktober een nieuwe app en heeft intussen 500 drivers die de boodschappen bezorgen vanuit 26 afhaalpunten in Antwerpen, Brugge, Gent, Halle, Hasselt, Leuven, Luik, Namen, Roeselare, en Waver.
Je hebt 2 mogelijkheden. De oorspronkelijke afzender heeft een retouretiket voorzien: Plak het retouretiket op de doos. Breng het pakje naar een Postkantoor, Postpunt, PakjesPunt of Pakjesautomaat van bpost of laat het afhalen.
Ik heb spijt van mijn aankoop
En wilt u het product graag ruilen? Ook dan zal de verkoper naar de aankoopbon of pakbon vragen. Hebt u die niet meer, dan hoeft hij het product niet terug te nemen of te ruilen. Ook niet als u op een andere manier bewijst dat u het product bij die winkel hebt gekocht.
Het retourneren van producten aan Lidl is kosteloos als je gebruik maakt van het retourlabel dat we bij levering bij je pakket hebben toegevoegd. Zit er geen retourlabel bij je pakket? Dan kan je contact opnemen met ons via lidl-shop.nl/contact zodat wij je retour alsnog kosteloos voor je kunnen regelen.
Wat erg leuk is van dit merk is dat het echt om producten gaat van top kwaliteit maar dan voor super scherpe prijzen. Boven op de lage prijzen die ze je bieden geven ze ook nog eens regelmatig hoge kortingen. Met andere woorden producten kopen van het merk SilverCrest is zeker aan te raden.
Waar vul je de kortingscode in? Bij de meeste webshops kan je direct in je winkelmandje de kortingscode invullen. Dit is niet het geval bij de Lidl. Bij deze webshop kan je de kortingscode in de laatste stap van het bestelproces invullen.
Bezorgen van je boodschappen bij Hoogvliet
Je kunt je boodschappen van Hoogvliet laten thuisbezorgen. Dit is echter nog niet mogelijk door heel Nederland. Op dit moment is het mogelijk in de regio Den Haag, Amsterdam en Hendrik-Ido-Ambacht.
Kan ik mijn bestelling betalen op het moment van de levering? Neen, achteraf betalen is niet mogelijk op de Lidl webshop. Je dient de betaling af te ronden om de bestelling te kunnen voltooien. Houd je bankkaart of gsm dus bij de hand tijdens je bestelling.
Wanneer je jouw digitale klantenkaart opent in de Lidl Plus app, wordt de klantenkaart met unieke QR-code zichtbaar. Bij elke kassa vind je een scanpaal, die naar je toe staat gericht. Zodra je jouw QR-code scant, hoor je een piepje, waardoor je direct weet dat jouw digitale klantenkaart is gescand.