Krijg je een bericht via bijvoorbeeld Whatsapp of sms met daarin een 06-nummer dat zogenaamd van ING Alarmlijn is? Dan is dat oplichting. Het nummer van onze ING Alarmlijn is een vast nummer, namelijk 020 22 888 00.
Voor het melden van vermissing, diefstal, fraude en het blokkeren van creditcards en overschrijvingskaarten kun je de alarmlijn 24 uur per dag, 7 dagen per week bereiken op 020 22 888 00.
Waarom is mijn telefoonnummer nodig? Jouw telefoonnummer is nodig wanneer je: Een nieuwe telefoon hebt waar de app nog niet op staat en je bent je wachtwoord van Mijn ING Zakelijk vergeten. Een extra rekening wilt toevoegen in de app.
kun je controleren of ING jou aan het bellen is. Heb je de app niet of lukt het niet om de Check te gebruiken? Geen probleem: hang op en bel ons zelf om het verhaal van de beller te controleren. De ING Alarmlijn is 24/7 bereikbaar op 020 22 888 00.
Je kunt ons bellen van maandag t/m vrijdag van 8.30u tot 17.00u. Voor een telefoongesprek met ING betaal je de kosten van je telefonieaanbieder.
Als oplichters je bellen, lijkt het vaak alsof ze bellen met het nummer van de bank. Dat heet spoofing. Ook kunnen ze proberen om je op afstand op te lichten, dus zonder langs te komen. In dat geval heb je te maken met bankhelpdeskfraude.
Je kunt een telefoonnummer omgekeerd zoeken op telefoonboek.nl of zoeken op naam naar het telefoonnummer via detelefoongids.nl en er zo achter komen wie jou heeft gebeld, of meer informatie vinden over wie er heeft gebeld.
Zet het ook maar hier neer dan , werd vanmorgen bedreigd door meneer Osman van de Ing (telefoon 020-2251923) vermogensbeheer , ik moet beleggen anders niet te best Wat triest dat de ING nu zelf zover gaat dat ze mensen bedreigen als je niet mee doet met vermogensbeheer .
Informatie over producten en diensten
Met al uw vragen over onze producten en diensten kunt u terecht bij ING Client Service op het nummer + 32 2 464 60 01, en dit van maandag tot vrijdag van 8u tot 20u en op zaterdag van 9u tot 17u.
Valkenswaard. Onderwerp: klacht(en) Beste lezer, Aan: ING-klantenservice, Antwoordnummer 6135, 8900 VC Leeuwarden.
De Mobiel Bankieren App is speciaal ontwikkeld voor smartphone en /of tablet. Hiermee kun je altijd en overal je saldo checken, geld overmaken en af- en bijschrijvingen inzien. Thuis op bank, in de supermarkt en zelfs op vakantie.
Als de klant geen gebruik maakt van Mijn ING, kan hij of zij contact met ons opnemen via 020-2288888.
Chat of bel veilig via de app
Contact met de klantenservice van ING gaat het snelst door met ons te chatten vanuit de app. Dan hebben we je gegevens direct voor ons. in de app of Mijn ING. Of open de app, tik rechtsonder op 'Service' en daarna op 'Chat'.
Bel +32 2 464 60 01, maandag tot vrijdag van 8u tot 18u.
Check het Gesprek
Stel, je wordt gebeld door iemand die zegt van ING te zijn. En die vertelt je dat er iets mis is met je geld, je rekening of je Betaalpas. Dan wil je wel zeker weten dat je ons aan de lijn hebt en geen oplichter. Dit kun je nu direct controleren met Check het Gesprek op het login scherm van je app.
Een 020 nummer is een lokaal netnummer bedoeld voor ondernemers actief in de regio Amsterdam.
U belt 14 020 tegen lokaal tarief.Daarnaast kan uw telecomaanbieder extra kosten in rekening brengen als u mobiel belt. Deze kosten verschillen per abonnement.
Het nummer 0654501233 is afkomstig van Vodafone Voicemail. Je hebt mogelijk voicemailberichten die je nog niet afgeluisterd hebt.
In Nederland en België bestaat geen centrale database met 06-nummers. Deze zijn verspreid over verschillende providers, waardoor het via desk research niet mogelijk is om deze informatie te achterhalen.
Ben je gebeld door een onbekend nummer? Bel dan vooral niet terug. Dit kan zomaar een frauduleus nummer uit het buitenland zijn dat je honderden euro's kan kosten.
Bel nooit terug naar onbekende nummers.
Beantwoord nooit oproepen van nummers die je niet kent, en zeker niet van buitenlandse nummers. Bel deze nummers zeker niet terug. Vaak gaat het om Wangiri fraude.
Legitieme bankmedewerkers nemen doorgaans alleen contact op met klanten over verdachte accountactiviteiten of om een eerdere aanvraag op te volgen . Ze bellen niet ongevraagd om persoonlijke informatie te 'bevestigen'. Elk ongevraagd contact zou rode vlaggen moeten opleveren.