Je bent vaak niet de enige die wakker ligt met de vraag: van wie is dit 06-nummer dat je mobiel belt? Daarom zijn er websites als wieheeftgebeld.nl, waar mensen dit nummer op kunnen plaatsen. Door op elkaar te reageren, ontdek je dan wie er gebeld heeft.
Het zoeken van een 06 nummer bij wieheeftmijgebeld.nl is zeer gemakkelijk. Op onze homepage kan je een grot zoekveld vinden waar je het 06-nummer kunt vinden waarvan jij meer gegevens wilt opvragen. Indien wij deze gegevens kunnen vinden, geven we deze gegevens direct aan jou weer.
Gebruik dan een online database, zoals detelefoongids.nl of telefoonnummerzoeken.net. Hier kun je op telefoonnummer zoeken en zo de naam die bij het nummer hoort vinden.
Dat is het nummer van de voicemail.
Ja, telefoonnummer 06 1409 4100 is het telefoonnummer dat wij gebruiken voor onze uitgaande verkoopgesprekken. We gebruiken dit wanneer we klanten bellen met een mooi aanbod. Sinds 1 januari 2020 zijn we namelijk verplicht om met 'nummerweergave' te bellen.
KLACHT. Ik word bijna dagelijks gebeld door 06 14094109 een mobiel nummer van tele2. Als je op wilt nemen verbreekt tele2 de verbinding. Om je na een aantal uren opnieuw te bellen.
Door wie jij gebeld bent kan je alleen zelf vinden in de belhistorie in jouw telefoon. Die nummers worden niet geregistreerd door KPN omdat ze niet nodig zijn voor de factuur. Door jou gebelde nummers staan wel op jouw factuur.
Login op je My Vodafone, kies voor Tegoed, kies daarna voor Je verbruik bekijken, Kies dan voor Analyseer de details en kies dan voor Gesprekken. Dan krijg je de gesprekken vanaf het moment dat je nieuwe maand is ingegaan. Op dit manier kan je ook al wel iets bekijken.
Voor het beluisteren van jouw voicemailberichten vanuit het buitenland, bel je met je mobiele telefoon naar 1233 (of met een andere telefoon naar +31 6 2400 1233). Daar voer je jouw persoonlijke voicemail wachtwoord in en kun je jouw berichten luisteren.
Europese afspraken dwongen tot een grote herschikking van de Nederlandse telefoonnummers in de jaren negentig. Door verplaatsing van nummers naar de 08- en 09-reeks kwam 06 beschikbaar voor mobiele telefonie, die toen sterk in opkomst was. Sindsdien is "06-nummer" voor veel mensen synoniem met "mobiele telefoon".
Echte nummers, foute boel
Ze maken gebruik van spoofing: slachtoffers zien op hun telefoonscherm een ander nummer. Wie dat belt komt bij particulieren, bedrijven of bij instanties terecht, die van niks weten.
Zo kunt u via de website telefoonboek.nl zoeken naar nummers en via de website wieheeftgebeld.nl kunnen mensen elkaar helpen bij het vinden van onbekende bellers. Op deze website zijn ook veel spam-nummers te vinden.
De locatie achterhalen? Ga naar android.com/find, log in met je Google-account en traceer de exacte locatie van je telefoon. Instellingen > beveiliging > locatie op afstand bepalen > inschakelen.
Als je een Android toestel hebt, kun je Life360 gebruiken. Deze werkt precies hetzelfde, als zoek mijn iPhone. Ook via Google kun je gemakkelijk iemand zijn/haar locatievoorzieningen opvragen, mits diegene een Google-account heeft. Om de locatie te achterhalen, moet je toegang tot het account van diegene hebben.
Als je een belbundel hebt, worden de kosten voor het bellen naar 1233 eerst in mindering gebracht op het beltegoed. Zodra je je beltegoed hebt opgebruikt worden de extra kosten aanvullend bij je in rekening gebracht.
Voicemail beluisteren
Om je voicemailberichten te beluisteren bel je naar voicemail (meestal 1233). Je hoort dan meteen of er nieuwe berichten voor je zijn binnengekomen.
Probeer het eens met een ander toestel, om te kijken of dit wel lukt. Om je voicemail af te luisteren vanaf een ander toestel, bel je 0612001233. Je vult dan eerst je mobiele nummer in, en sluit af met een hekje. Kies vervolgens voor optie twee, om je persoonlijke toegangscode toegestuurd te krijgen per SMS-bericht.
Deze abonnee-informatiedienst wordt u aangeboden door 1883 B.V tegen 100 cent per minuut (cpm). Bel nu ons telefoonnummer 1883. Desgewenst wordt u anoniem doorverbonden. Daarnaast tonen we ook andere mogelijkheden om in contact te komen met de klantenservice van bedrijven en instanties.
Laat bij je provider nummers blokkeren
Het is vaak goed om de overlast bij je provider te melden. Zij kunnen een onderzoek starten en contact opnemen met de persoon die je lastigvalt. Vaak kun je bij je provider hiervoor online een formulier invullen, waarna na enkele werkdagen contact met je wordt opgenomen.
Via de telefoongids op internet: www.detelefoongids.nl adres intypen en klaar ben je!
Bijvoorbeeld door omgekeerd te zoeken via telefoonboek.nl. Deze zoekmachine voor telefoonnummers is je beste kans om te achterhalen wie je belt. Heb je resultaat? Dan zie je welk bedrijf of persoon je probeerde te bellen.