De Sikaflex Tank is een kit die onder meer bestand is tegen diesel brandstof.
De silicone slangen zijn toepasbaar voor onder andere: Industrie, Vrachtwagen, Autosport, Kartsport, Autotuning, Motorfiets, Landbouw, Tuinbouw, Dieselmotor, Benzinemotor, Turbomotoren, Aggregaten, Koelingssystemen, verwarmingssysteme en Luchtbehandeling.
Dé vloeibare pakking voor de proffesionele motorbouwers! Voor als het echt dicht moet zijn en blijven! Curil is toepasbaar op verbindingen waar andere vloeibare pakkingen worden opgelost door benzine, diesel, zuren en andere weekmakers.
Packing Sealer is uitstekend bestand tegen oliën, vetten, smeermiddelen, benzine, dieselolie, kerosine, remvloeistof, water, stoom, stookolie, zoutoplossingen, zuren, glycol, butaan enz. Gebruiksaanwijzing: De te behandelen oppervlakken goed reinigen en vervolgens Packing Sealer aanbrengen.
De kit is bestand tegen minerale oliën (ook met toevoegingen), synthetische oliën, smeervetten, koelvloeistoffen, UV-straling, koud en warm water, zout water, reinigingsmiddelen, zwakke zuren en logen.
1 Pattex Power Fix Montagelijm: de beste montagekit
Wanneer je op zoek bent naar een sterke montagekit die breed inzetbaar is, is de Pattex Power Fix Montagelijm de beste keuze. Deze reukloze montagekit is geschikt voor vrijwel alle materialen. Daarnaast is de montagekit overschilderbaar en zal verf dus niet afstoten.
Als je een flinke diesellucht in de auto hebt kan je een bakje azijn in de auto neerzetten voor 24 uur lang. De geur zou verdwenen moeten zijn en anders kan je het nog een keer herhalen.
Is het een mechanische pomp volstaat deze gewoon aan te zetten. Bij een handmatige pomp moet je enkele keren pompen en dan blijft de brandstof verder lopen. Heb je genoeg overgeheveld breng dan de container of het uiteinde van de slang hoger dan de tank van je wagen.
Aan diesel wordt biodiesel toegevoegd. Tevens zit er veel minder zwavel in brandstof dan vroeger. Dit maakt de brandstof schraler en zorgt voor minder smering. Vanuit het milieu oogpunt zijn het toevoegen van biodiesel en de afname van zwavel in de brandstof mooie ontwikkelingen.
Teflon is zelf in principe wel bestand tegen diesel alleen tef-tape bevat meer stoffen die niet bestendig zijn. Er zijn inmiddels Witte teflon tapes die bestand zijn tegen alle brandstoffen waaronder diesel.
Re: Diesel leidingen 03 mrt 2014 06:58 #491962
Koper / messing / zink zijn feitelijk ongeschikt als materiaal om te worden blootgesteld aan biodiesel.
Niet-wateroplosbare siliconen zorgen zelfs voor een 'build up'. De lagen siliconen stapelen op om het haar en op de huid bij blijvend gebruik. Het sluit niet alleen het haar af maar ook de hoofdhuid, hierdoor kunnen er zelfs hoofdhuid problemen ontstaan. De siliconen verzwaren het haar ook door de 'build up'.
Lindemann heeft met de Total Care Diesel een van de krachtigste en beste diesel cleaners in huis. Deze cleaner is zo uniek omdat het een krachtige all-in-one reiniger is dat het hele diesel brandstofsysteem grondig reinigt. Denk aan de injectoren, turbo, egr-klep, in- en uitlaatkleppen en het roetfilter.
Diesel Plus is een zeer effectieve toevoeging voor het volledige brandstofsysteem van dieselmotoren. Het product optimaliseert de verbranding waardoor er minder roetuitstoot, vervuiling en slijtage ontstaat.
Injectoren vervuilen, maar zo compenseren ze hun slijtage. Pas als ze heel oud zijn of erg vuil dan is schoonmaken een goede optie.
Volgens brandstoffabrikant BP blijft brandstof in een afgesloten container bij een temperatuur van 30 graden drie maanden goed.Bij 20 graden is dat al meteen zes maanden.
Brandstoffabrikant BP geeft daar richtlijnen over: in een afgesloten container en een bewaartemperatuur van 30 graden blijft brandstof 3 maanden goed.Bij een bewaartemperatuur van 20 graden is dat meteen 6 maanden.
Re: Schoonmaken dieselaanbod.
Leegscheppen of een waterstofzuiger gebruiken (die kan je wel weg gooien na afloop of nogmaals voor diesel gebruiken) en. dan met een. scheut schone diesel en een bokkepoot de resten schoon maken. Terpetine in licht ontvlambaar en de dampen zijn ook niet bepaald goed.
Brandstof. Brandstoffen, zoals benzine, motorolie, remvloeistof en diesel, kunnen schade aan de lak veroorzaken. Wanneer de lak van uw auto in aanraking komt met brandstoffen, dan kan de lak los gaan laten.
Over het algemeen genomen lijkt een termijn van 2030 het meest redelijk voor het uitsterven van dieselauto's. Het klopt dat deze auto's tot die datum en zelfs daarna nog kunnen rijden, maar dit geldt alleen voor de meest recente modellen (ten minste Euro 6) en zij die dus het minst vervuilen.
Reinigt en smeert pompen en injectoren. Reinigt pompen en injectoren. Herstelt het originele spuitpatroon, wat resulteert in een betere verbranding.
Voor de keuken is een acrylaat- of siliconenkit geschikt. Welke je kiest, hangt af van het materiaal dat je gaat kitten. Voor glas, tegels en andere niet-poreuze materialen gebruik je siliconenkit. Voor overige materialen gebruik je acrylaatkit.
High Tack kit zijn dikkere / stuggere kitten. Dit is nodig om de kleefkracht te krijgen zodat er materialen en objecten kunnen worden verlijmd zonder ondersteuning nodig te hebben. High Tack kitten zijn altijd op hybride polymeerbasis en kunnen een gewicht houden van tot wel 60 kg/m2.
Montagekit is eigenlijk meer een lijm. Het wordt dan ook vaak montagelijm genoemd, maar het gaat net iets verder dan een gewone lijm.
Gebruiksaanwijzing : U dient de benzine injector reiniger aan de benzine toe te voegen voor het tanken, er word geadviseerd om elke 4000 kilometer een fles van 325ml aan de benzine toe te voegen bij vervuiling aan de injector's en verstuivers, dit herhalen tot de motor goed loopt.