Je inloggegevens van Mijn ING zijn geblokkeerd We blokkeren de toegang tot Mijn ING dan voor 3 uur. Na deze 3 uur kun je weer gewoon gebruik maken van Mijn ING zoals je gewend bent. Je hoeft niets te doen.
Je kunt je pas zelf weer deblokkeren of vervangen via de ING-app of Mijn ING. Als de ING Alarmlijn je pas geblokkeerd heeft is er vaak ook al een nieuwe voor je aangevraagd.
Als je bankrekening geblokkeerd is, kun je contact opnemen met de bank om te vragen wat de reden voor de blokkade is en wat je kunt doen om de blokkade op te heffen. In sommige gevallen is het voldoende om de oorzaak van de blokkade weg te nemen, bijvoorbeeld door een openstaande schuld af te lossen.
Binnen 5 werkdagen ná blokkade ontvang je een gedetailleerde brief met alle informatie. Hierin staat onder andere hoe je bezwaar kunt maken en wat de vervolgstappen zijn.
3x verkeerde pincode op een geldautomaat (ATM) ingetoetst of bij het contactloos betalen: wacht 24 uur. Je pas zal dan automatisch weer werken. Je ziet deze tijdelijke blokkade in de App of Mijn ING. 3x verkeerde pincode op een betaalautomaat (POS) ingetoetst: doe een geldopname of saldo check op een geldautomaat.
Je hebt 3 keer een verkeerde pincode ingetoetst
je debetkaart wordt dan gedeblokkeerd.
Bent u uw pincode kwijt of vergeten, of werd uw kaart geblokkeerd nadat u drie keer na elkaar de verkeerde code hebt ingegeven? Dan kan u enkel een nieuwe pincode krijgen bij uw gemeentebestuur.
Let op! Gebruik de pas 24 uur na de blokkade, anders gaat de periode van 24 uur blokkade opnieuw in.
Of heb je 5 keer een verkeerd wachtwoord ingetoetst en is daardoor je toegang tot Mijn ING geblokkeerd? Dan kun je zelf je wachtwoord voor Mijn ING opnieuw instellen. Download de app opnieuw en wijzig je wachtwoord tijdens het activeren van de app. Dan bevestig je je nieuwe wachtwoord namelijk met een SMS-code.
Pak het probleem aan: Lever documentatie als de bevriezing het gevolg is van identiteitsverificatie of juridische procedures . Als uw bankrekening is bevroren vanwege wanbetaling van een lening, kunt u, nadat u de lening hebt terugbetaald, verzoeken om deze te reactiveren.
Als u het 3 keer hebt geprobeerd en buitengesloten bent, bel ons dan op 133 464 zodat we het voor u kunnen resetten . U kunt uw toegangscode resetten via de ING App of Online Banking.
Je kunt de Alarmlijn vanuit de app bellen (via de Serviceknop onderaan het scherm,) of gewoon telefonisch via 020 22 888 00.
Kan ik mijn debet- of kredietkaart ook deblokkeren als ik mijn kaart heb geblokkeerd in de kaartlezer? Nee, hiervoor moet je de kaart eerst activeren door een transactie uit te voeren met een pincode, bijvoorbeeld een aankoop in een winkel (niet online) of een geldopname met je kaart bij een geldautomaat.
Deblokkeren via de App: Ga naar 'Service' en klik op 'Je passen'.Kies 'Deblokkeer pas' en volg de stappen.
Hoe deblokkeer ik een ATM-kaart via een oproep? Neem contact op met het klantenservicecentrum van uw bank via de telefoon . Volg de instructies van het geautomatiseerde spraaksysteem of spreek met een vertegenwoordiger. Geef de benodigde informatie om uw identiteit te bevestigen, zoals uw rekeningnummer, kaartnummer en persoonlijke gegevens.
Na 24 uur wordt de blokkade automatisch weer opgeheven.
Heb je drie keer de verkeerde pincode ingetoetst tijdens betalen of geld opnemen? Deblokkeer dan eerst je pas via de app of Internet Bankieren. Ga dan naar een geldautomaat en check je saldo of neem geld op. Je pas is nu gedeblokkeerd.
Een tijdelijk door ING geblokkeerde kaart, bijvoorbeeld vanwege een frauderisico, kan je niet zelf deblokkeren.
Je kunt ons bellen van maandag t/m vrijdag van 8.30u tot 17.00u. Voor een telefoongesprek met ING betaal je de kosten van je telefonieaanbieder.
Je kan je bankkaart ook rechtstreeks blokkeren via de app van de bank, maar volgens Testaankoop neem je ook dan toch best nog eens contact op met Card Stop. Zo ben je helemaal zeker. Eenmaal je kaart geblokkeerd is, kan niemand er nog mee betalen of geld afhalen.
U kunt rechtstreeks naar uw bank of het filiaal daarvan gaan en een schriftelijke aanvraag indienen, waarin u vraagt om een automatische deblokkering van de ATM-kaart . Om uw identiteit als gebruiker van de kaart te verifiëren, moet u een identiteitsbewijs en adresbewijs overleggen.