De BMW 840d krijgt een 3,0-liter zes-in-lijn met 320 pk en 680 Nm. Van 0 naar 100 km/u gaat ie in 4,9 seconden. Hij kost je ten minste 124.400 euro.
Van de goedkoopste tot de duurste BMW
Een BMW rijden in Nederland kan vanaf 34.083 euro. Voor dat geld rijd je in de BMW 1-serie 116i 80kW, de goedkoopste BMW van Nederland.
De kleinste BMW is de BMW i3. Deze auto heeft een lengte van 4.011 mm, een breedte van 1.775 mm en een hoogte van 1.578 mm.
Hoeveel kost een BMW? De prijs van een nieuwe BMW in 2022 varieert van 26.090 tot 172.350 euro.
De vernieuwde BMW 3 Serie is leverbaar vanaf 50.108 euro voor de Sedan of 52.364 euro voor de Touring. In beide gevallen krijg je dan de 318i met 115 kW (156 pk), achterwielaandrijving en een achttrapsautomaat. Dieselen kan vanaf 50.305 euro (316d Sedan) en vanaf 55.429 euro rij je weg in een plug-in hybride 330e.
De BMW 3-serie is nieuw binnen komen rijden in de top 10 zuinigste auto's, zowel bij de diesel- als de benzineauto's. Het model is op de achtste plaats de hoogste nieuwe binnenkomer bij de grote dieselauto's.
Op nummer 1 staan onze vrienden van BMW. In de eerste 10 jaar dat die auto rondrijdt, ben je als eigenaar bijna 18.000 dollar kwijt. Dat is met een gemiddeld jaarkilometrage en regulier onderhoud.
BMW F30 (2011 – 2019)
Er is niet veel tijd verstreken sinds deze werden uitgebracht, maar tot nu toe hebben ze zich bewezen als betrouwbare en goede allround BMW's en een goede opvolger van de E46 en E36. 2011 BMW F30 modellen worden beoordeeld als zeer betrouwbare auto's die zelden stuk gaan.
Van de goedkoopste tot de duurste Audi
Een Audi rijden in Nederland kan vanaf 27.522 euro. Voor dat geld rijd je in de Audi A1 sportback 25tfsi pro line 70kW, de goedkoopste Audi van Nederland.
Welk model van Mercedes-Benz is het goedkoopst? De Mercedes-Benz A-Klasse Hatchback begint nieuw bij € 31.372 en is daarmee het meest voordelige model van Mercedes.
Vanaf 17.995 euro. Je kunt de Isetta-Karo nu al bestellen, de eerste leveringen staan gepland voor april. Artega biedt de auto in twee uitrustingsvarianten aan: de Intro-serie in beperkte oplage en de Edition-versie. De Intro-versie kost in Duitsland minimaal 21.995 euro, de Edition-versie 17.995 euro.
BMW levert de i3 in vier smaken. Er is keuze uit de standaard variant met 170 pk, 250 Nm, 300 kilometer range en een prijskaartje vanaf 40.412 euro. De i3s is de sportievere variant en levert 184 pk en 270 Nm en komt op papier 280 kilometer ver. Deze kost dan weer 44.081 euro.
Deze versie van de BMW 3-serie is in Nederland geleverd van maart 2020 tot juli 2021. De laatste nieuwprijs zonder extra opties bedroeg € 44.165. De achterwielaangedreven auto heeft een benzinemotor en levert een maximum vermogen van 115 kW (156 pk) en een maximum koppel van 250 Nm.
De vanafprijs van de BMW M4 Coupé begint in Nederland bij 128.179 euro. Je krijgt dan de versie met handgeschakelde zesbak en een vermogen van 480 pk. Omdat de meeste kopers voor de BMW M4 Competition Coupé met 510 pk kiezen, pakken we die modelvariant als basis.
Wat is de prijs van de BMW X1? De prijs van de BMW X1 start bij 39.750 euro voor de sDrive18i 136 pk 7-traps DCT met automaat en voorwielaandrijving. De duurste uitvoering is de iX1 xDrive30 313 pk met automaat en vierwielaandrijving, een zuiver elektrische versie met een prijskaartje van 57.950 euro.
Nieuwe Audi A1 kopen? Rijklaar vanaf € 27.996,- | Broekhuis.
De prijs van de Audi A3 Sportback start bij 26.100 euro voor de 30 TFSI 110 pk met manuele zesbak en voorwielaandrijving. De duurste uitvoering is de 35 TFSI 150 pk met manuele zesbak en voorwielaandrijving, een benzineversie met een prijskaartje van 28.500 euro.
De duurste auto ter wereld is geen bijzondere Ferrari of exclusieve antieke Bugatti, maar een Mercedes-Benz.
Hoeveel Kilometer Kan Een BMW Rijden? Een BMW met benzinemotor kan maximaal 509.697 kilometer rijden. Een BMW met een dieselmotor kan maximaal 568.708 kilometer rijden. De meeste BMW's zullen maximaal tussen de 350.000 en 450.000 kilometer afleggen afhankelijk van staat van onderhoud en het model.
BMW's zijn een goede mix van luxe en snelheid, van comfort en veiligheid. De meeste BMW rijders veranderen hun auto niet, tenzij ze hun BMW upgraden naar het volgende model, ongeacht hoeveel het ze kost om hem te onderhouden. Natuurlijk kunnen BMW's goed passen bij de ene persoon en niet bij de andere.
Ze gaan tussen de 120.000 en 200.000 mijl mee. De nieuwere elektronica geïnstalleerd in de auto's hebben vaak de neiging om kapot te gaan en zijn minder betrouwbaar dan hun old-school voorouders, de 1996 – 2004 BMW 3-serie, die bekend staan als de meest kogelvrije BMW's van alle tijden.
Het belangrijkste verschil tussen deze twee luxewagens is dat BMW de voorkeur geeft aan sportief rijgedrag, terwijl Mercedes de voorkeur geeft aan comfort en luxe. BMW voertuigen bieden sportief rijgedrag met betere rijeigenschappen, betere vering en betere motoren en transmissies.
Met stip op nummer 1 staat Lexus, met een betrouwbaarheidsscore van 98,7 procent. Geheel onverwacht is dit niet. Lexus komt in veel onderzoeken naar boven als een van de meest betrouwbare merken.
BMW is inderdaad iets duurder in onderhoud en reparatie in vergelijking met Audi omdat BMW's BMW-specifieke onderdelen en BMW-specifieke motoren gebruiken. Audi motoren worden ook gebruikt in de hele Volkswagen Groep wat betekent dat er meer onderdelen zijn.