De laatste nieuwprijs zonder extra opties bedroeg € 359.484. De achterwielaangedreven auto heeft een benzinemotor en levert een maximum vermogen van 493 kW (670 pk) en een maximum koppel van 760 Nm. Het gemiddeld verbruik bedraagt volgens de fabrikant 12,4 l/100km (1 op 8,1).
De laatste nieuwprijs zonder extra opties bedroeg € 314.860. De achterwielaangedreven auto heeft een benzinemotor en levert een maximum vermogen van 445 kW (605 pk) en een maximum koppel van 540 Nm. Het gemiddeld verbruik bedraagt volgens de fabrikant 11,8 l/100km (1 op 8,5).
De krachtigste Ferrari-motor ooit in een Challenge auto. De 3,9 liter V8-motor is de eerste turbomotor in de geschiedenis van de Ferrari-merkserie. 670 pk drijft de krachtigste auto aan die ooit in de Ferrari Challenge is gezien.
Deze versie van de Ferrari 488 is in Nederland geleverd van oktober 2015 tot januari 2020. De laatste nieuwprijs zonder extra opties bedroeg € 323.290. De achterwielaangedreven auto heeft een benzinemotor en levert een maximum vermogen van 493 kW (670 pk) en een maximum koppel van 760 Nm.
Het zal u niet verbazen dat de 488 Pista een van de zeldzaamste auto's ter wereld is. Een van de redenen voor de hoge kosten is de beperkte oplage: er zijn slechts 3.500 Pista's geproduceerd.
Op een veilig in New York is maandag een Ferrari 250 GTO uit 1962 verkocht voor 51,7 miljoen dollar (48,3 miljoen euro). Dat maakt de wagen de op een na duurste auto die ooit is geveild.
Iedereen kan een Ferrari kopen, het zijn de auto's met beperkte productie die je niet kunt kopen.
Gio Latooy staat bekend om zijn avontuurlijke content en liefde voor auto's. Op deze bijzondere autobeurs zal Gio Latooy niet alleen aanwezig zijn, maar hij brengt ook zijn Ferrari 458 Speciale mee!
Eén keer per jaar een beurt van 800 euro en elke drie jaar een beurt van een ongeveer 3.000 euro, daarop moet je wel minimaal rekenen. Maar wanneer je vraagt wat het rijden met een Ferrari je gaat kosten, dan heb je het geld er feitelijk niet voor.
Behalve als je een erkende Ferrari-dealer op het einde van je straat hebt, natuurlijk. Voorzie minstens 1.000 euro per jaar voor je algemene onderhoudsbudget. Heb je slijtage aan je achterbanden dan komt daar nog eens 1.000 euro bij voor een nieuwe set.
Voor wie een Ferrari kan betalen is het niet zo belangrijk hoe hoog de prijs van de auto is, maar de Portofino is wel de goedkoopste van de Ferrari reeks.
De 488 GTB wordt aangedreven door een 3.902 cc (3,9 L; 238,1 cu in) ( 488 cc per cilinder , vandaar de naam) volledig uit aluminium vervaardigd droogcarter uit de Ferrari F154 V8-motorenfamilie.
Een duik in het kentekenregister van de RDW geeft het antwoord op die vraag. Er zijn nu 3830 Ferrari's geregistreerd in Nederland. Ongeveer 0,02 procent van de Nederlanders (1 op de 4680) heeft er dus een.
Kim mag geen Ferrari meer kopen
Samen met andere celebs als Justin Bieber staat Kim Kardashian op Ferrari's zwarte lijst. Het merk heeft een policy opgesteld met zeker vijftien hoofdregels, waaraan de koper zich moet houden om niet verbannen te worden.
Dit komt omdat , ongeacht of u het geld heeft, het kopen van een Ferrari, vooral een limited edition, zorgvuldige overweging van Ferrari vereist . De meeste, zo niet alle, dealers voeren controles uit op uw krediet om te garanderen dat u het voertuig kunt betalen, maar Ferrari gaat nog een stapje verder.
Ferrari 288 GTO EVO (Onno)
De Ferrari 288 GTO Evoluzione is voor hem de lelijkste Ferrari ooit gemaakt. Nu moeten we het de auto vergeven, het is voornamelijk een competitie-auto bedoeld om zo snel mogelijk te zijn. Het is dus wel functioneel lelijk.
Voordat het de fabriek verlaat, ondergaat het een strenge kwaliteitscontrole op zowel functionaliteit als stijl. Ferrari is zo diep geworteld in de wereld van luxe mode dat klanten verwachten dat elke Ferrari perfect is . Dat is terug te zien in de kosten.
Ook Ferrari's uit het verleden hebben hun waarde over het algemeen vrij goed behouden. Zo kost een flink Ferrari 458 Italia occasion uit 2010 met veel kilometers nog steeds minimaal 150.000 euro. De goedkoopste Ferrari occasion is de Mondial, waarvan exemplaren vanaf circa 40.000 euro van eigenaar wisselen.
3.9L Turbo Benzine met 7-versnellingsbak (2 varianten)
De motorspecificaties van de Ferrari 488, waaronder cilinderinhoud, vermogen, koppel en transmissie, worden hieronder gedetailleerd beschreven, ook al wordt deze niet meer geproduceerd .
De steigerende pony biedt het toppunt van track performance met alle emotie die je van een Italiaanse supercar mag verwachten. Laat het exclusieve leer en het geperfectioneerde luxe interieur je niet misleiden, de 488 GTB is klaar voor de rit van je leven.