Bankrekeningnummer NL51DEUT0265262461 en NL70RABO0115600000 is niet van oplichters. Dit is een bankrekening van betaalprovider Mollie Payments waar ook legale bedrijven gebruik van maken.
U betaalt door op de betaallink te klikken. Via de betaallink gaat u naar het bankrekeningnummer van Stichting Mollie Payments voor Hef Wonen, rekeningnummer NL51 DEUT 0265 2624 61. Op uw bankafschrift staat 'Hef Wonen via Mollie'.
Staat er Mollie of Stg Mollie Payments op je bankafschrift? Dan heb je waarschijnlijk iets gekocht bij een webshop die ons betaalplatform gebruikt. Als je niet meer weet wat je hebt gekocht, kun jeop zoeken naar je transactie. Neem contact op met de webshop voor specifieke vragen over je bestelling.
Als je "Mollie" of "Stg Mollie Payments" op je bankafschrift ziet staan, heb je een aankoop gedaan bij een webshop via ons betaalplatform. Onze bankrekeningen zijn veilig en IBAN: NL51DEUT0265262461 is daaraan gekoppeld. Als je vragen of zorgen hebt over je betaling, neem dan rechtstreeks contact op met de webshop.
Ik wil mijn geld terug
Wij verwerken alleen de betaling en zijn niet bevoegd om het geld van je aankoop terug te storten. Alleen het Bedrijf mag en kan dit doen. Je kunt invullen om de contactgegevens van de webshop te vinden.
Met Mollie kunnen klanten dat doen via iDEAL, Belfius, creditcard, Bancontact, SOFORT Banking en de KBC/BCB-betaalknop. SEPA-incasso wordt veel gebruikt in Duitsland en Nederland.
Een overschrijving kan je niet annuleren, hoe snel je er ook bij bent. Betaald is betaald. Zelfs een betaling in het kader van een doorlopende opdracht is onomkeerbaar. Enkel wanneer de fout bij de thuisbankmodule en dus buiten jezelf ligt, kan je je bank vragen om het per vergissing overgemaakte geld te recupereren.
Mollie is een toonaangevende Europese betalingsdienstaanbieder, opgericht in Nederland in 2004. Met meer dan 200.000 klanten biedt Mollie eenvoudige, betrouwbare en veilige betalingsverwerkingsoplossingen voor webwinkels .
Financieel solide. Mollie is een winstgevend, zichzelf financierend bedrijf. Sinds de oprichting in 2004 waren we een van de eersten die succesvol en veilig betalingen verwerkten. We voldoen aan de minimale solvabiliteitsvereisten en overtreffen die zelfs met 300%.
De twintigjarige Bredase Adriaan Mol richtte Mollie in 2004 op. Het bedrijf verkocht aanvankelijk sms-jes aan zakelijke klanten. Daarnaast faciliteerde het microbetalingen die gebruikt werden voor online gaming en ringtones.
Informatie voor de autoriteiten
Mollie BV (Mollie), geregistreerd bij de Kamer van Koophandel onder registratienummer 30204462 , is een betaaldienstverlener met een vergunning van De Nederlandsche Bank (DNB).
Je kunt Klarna toevoegen aan je Mollie Dashboard. Als de betaalmethode is geactiveerd, kan je ze met onze Orders API koppelen aan je website. Met Klarna en de flexibele betalingsopties geef je jouw klanten de mogelijkheid om vandaag nog te kopen waar ze van houden.
DNB is een naamloze vennootschap naar Nederlands recht. De Nederlandse Staat is de enige aandeelhouder. We zijn onderdeel van het Europees Stelsel van Centrale Banken (ESCB) en het Eurosysteem. Hierin werkt DNB mee aan monetair beleid, betalingsverkeer en valutamarktoperaties.
De BIC (SWIFT) van ons is: RABONL2U. Heb je een BIC met 11 tekens nodig? Voer dan RABONL2UXXX in. Een voorbeeld van een correct IBAN rekeningnummer is: NL44 RABO 0123 4567 89 Bij de BIC van Rabobank hoort het volgende adres: Croeselaan 18, 3521 CB Utrecht.
Het hoofdkantoor van Mollie is gevestigd aan de Keizersgracht 126, Amsterdam, Nederland . Deze locatie fungeert als het hoofdkantoor van het bedrijf en speelt een cruciale rol in de activiteiten en strategische planning. Het hoofdkantoor is gevestigd in het hart van Amsterdam, waardoor het gemakkelijk toegang biedt tot het zakendistrict van de stad.
Mollie rekent geen vaste maandelijkse kosten of andere kosten. Je kunt dus eenvoudig een account aanmaken bij Mollie om betaallinks aan je factuur in Gekko te kunnen koppelen, ook al weet je niet hoe vaak je het gaat gebruiken.
Adyen is een beursgenoteerde betaaldienstverlener die betaaloplossingen voor bedrijven aanbiedt. Veel bekende bedrijven, zoals HelloFresh en Spotify, maken gebruik van de diensten van Adyen. Net als Mollie staat Adyen in de top 20 van beste fintechs ter wereld.
Mollie is een van de toonaangevende aanbieders van multichannel betaaldiensten met een 100% veilig betaalproces .
Mollie laat je toe om snel en eenvoudig betalingen uit 34 landen te ontvangen via SEPA-overschrijving.
Mollie verwerkt betalingen voor webshops. Je kunt Mollie zien als een tussenpersoon; zij zorgen ervoor dat uw geld veilig van uw bank naar ons gaat. Omdat Mollie het betalingsproces uit handen nemen voor onze webshop, zie je Mollie of Stg Mollie Payments op je bankafschrift staan.
Eerst stuurt je bank een terugstortverzoek naar de dader. Wordt het geld niet binnen 3 weken terugbetaald, dan krijg je de gegevens van de persoon. Die gegevens stuur je door naar de deurwaarder, die je geld terugvordert.
Hoewel e-transfers een gebruikelijke manier zijn voor mensen om geld te versturen en te ontvangen, worden deze digitale transacties ook gebruikt door oplichters om geld te stelen. E-transfers zijn favoriet bij oplichters omdat ze moeilijk te herstellen zijn. Zodra ze zijn gestort, kunnen e-transfers niet meer worden teruggedraaid , zelfs niet als er sprake is van fraude.
Een betaling kan alleen direct teruggedraaid worden als het een automatische incasso gaat. Dit kan eenvoudig via je bankieren app tot acht weken na de datum van de afboeking. Als u zelf geld naar een verkeerd rekeningnummer stort (losse overboeking) is het helaas niet vanzelfsprekend om het geldbedrag terug te krijgen.