Elke dag van 8.00 tot 20.00 uur. Bel onze klantenservice op 0900-1884 (gebruikelijke (mobiele) belkosten) of 1200 (gratis vanaf je telefoonaansluiting van Ziggo).
Wat is het beltarief voor telefoonnummers die beginnen met 14, 16, 085 of 088? Deze telefoonnummers hebben hetzelfde beltarief als vaste telefoonnummers in Nederland. Het standaard beltarief naar vaste nummers bij Ziggo is € 0,13 per minuut met een starttarief van € 0,13 per gesprek.
Laat het ons binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van je bestelling weten. Bel naar 088 - 121 28 08 en we helpen je verder.
Je staat 24/7 met ons in contact via de app, chat en de website. Zo hou je zelf altijd de regie over je Ziggo zaken.
Je belt naar vaste en mobiele nummers in Nederland voor het voordelige tarief van 16 cent per minuut. Je betaalt per seconde. We hebben de andere tarieven voor Vast Bellen voor je op een rij gezet.
Herstart je modem en telefoontoestel
Het basisstation is waar je je telefoon inzet om op te laden. Haal de telefoonkabel uit het basisstation en de stekker uit het stopcontact. Wacht 1 minuut. Het modem start nu weer op.
Klantenservice is gratis
U betaalt alleen uw gebruikelijke belkosten. Soms laat een bedrijf de klantenservice door een ander bedrijf uitvoeren. Ook dat bedrijf mag geen kosten rekenen voor de klantenservice.
Je klantnummer heb je nodig bij het aanmaken van je Mijn Ziggo-account of als je bijvoorbeeld online een monteur wilt plannen. Je klantnummer vind je op je orderbevestiging, onderaan de e-mails die we je sturen en uiteraard in Mijn Ziggo.
Zijn je diensten afgesloten en heb je Bellen van Ziggo? Dan kun wel nog bellen naar 112, 1200 en 0800 2233444.
Bel gratis 1200 (vanaf je vaste telefoonaansluiting van Ziggo) of 0900 - 1884 (normaal tarief) voor onze Klantenservice. We zijn maandag t/m vrijdag bereikbaar van 8.00 uur tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.30 uur tot 18.00 uur.
Je kunt ons bellen vanaf je vaste telefoonaansluiting van Ziggo op 1200 (gratis) of 0900 – 1884 (normaal tarief). Ben je niet in de gelegenheid om ons te bellen? Dan verzoeken we je het contactformulier te gebruiken.
Is een 088 nummer gratis? Nee, een 088 nummer is niet gratis. De kosten voor een 088 nummer zijn hetzelfde als een lokaal telefoonnummer, plus een kleine toeslag aan de Autoriteit Consument en Markt om nummerhouder van je 088 nummers te zijn.
De verschillen: 0800 vs 0900. De nummers lijken erg op elkaar, maar toch is er een groot verschil. Een 0800 nummer is namelijk voor de beller gratis en een 0900 betalen de bellers de kosten. Dit is een korte uitleg van wat het grootste verschil is.
FAQ 0800 nummer
Voor de beller is het altijd gratis om naar een 0800 nummer te bellen.
Als je nooit een eigen wachtwoord hebt ingesteld, vind je het standaard wachtwoord op de sticker of het kaartje op of bij je modem.
Onder Internet kun je Wifispots aan- of uitzetten. Staat Wifispots aan?Dan vind je hier je gebruikersnaam en wachtwoord.
Je Ziggo abonnement
In Mijn Ziggo staat alles over je pakket, zoals de begin- en einddatum, je producten en extra's. Hier vind je ook onze facturen. En kun je je internetsnelheid en persoonlijke gegevens wijzigen.
Het bellen naar 0800-nummers is altijd gratis voor de beller, ongeacht of de beller vanaf een vaste of mobiele aansluiting belt. Wanneer je als bedrijf meerdere locaties hebt of niet wilt uitstralen dat je uit een bepaalde regio afkomstig bent, dan kun je kiezen voor een 0800 informatienummer.
Bellen naar 0800-nummers is gratis voor de beller. U mag daarom geen kosten voor uw dienst rekenen. U betaalt de belkosten van de beller.
Je kunt op twee manieren gratis bellen op je telefoon, tablet of laptop: via een app of een speciale dienst die gratis bellen aanbiedt. Dit gaat via internet. Zo bel je via wifi écht gratis en gebruik je MB's uit je internetbundel als je niet met wifi bent verbonden.
U kunt dus een mail sturen naar [email protected] (dit is geen website maar een mailadres) met uw klantgegevens zodat wij u met het probleem kunnen helpen.
Via mail.ziggo.nl log je in op je Ziggo Mail vanaf je pc, tablet of smartphone. Gewoon met je bestaande e-mailadres en wachtwoord. Zodra je bent ingelogd, heb je toegang tot je e-mail, agenda en adresboek.
Bel om je opzegging door te geven. Bel gratis 1200 (vanaf je vaste telefoonaansluiting van Ziggo) of 0900 - 1884 voor onze Klantenservice. Je kunt natuurlijk ook online opzeggen via het opzegformulier. De verwerking van je online aanvraagt duurt ongeveer twee weken.