Wifispots (tabblad Internet)Staat Wifispots aan?Dan vind je hier je gebruikersnaam en wachtwoord. Ook kun je het wachtwoord hier herstellen.
Ga naar de inlogpagina van Mijn Ziggo of naar de Mijn Ziggo, zoals je dat gewend bent. Log in met je emailadres/gebruikersnaam en je wachtwoord.
Gewoon inloggen op Mijn Ziggo, daar staat je klantnummer.
Je wachtwoord vergeten? Als je nooit een eigen wachtwoord hebt ingesteld, vind je het standaard wachtwoord op de sticker of het kaartje op of bij je modem. Je vindt het ook terug in de SmartWifi app en in SmartWifi web. En je kunt inloggen op je modem.
Als het niet lukt om in te loggen op je modem heb je waarschijnlijk het wachtwoord aangepast. Als je dat niet meer weet, zet je het wifi-modem terug naar de fabrieksinstellingen. Dan kun je het standaard wachtwoord dat onder op het modem staat weer gebruiken.
Heb je een Alles-in-1 pakket, Internet & TV pakket of een Internet & Online TV pakket van Ziggo? Dan heb je toegang tot Ziggo GO. Log eenmalig in met je Mijn Ziggo-accountgegevens en je kunt gebruikmaken van Ziggo GO. Tip: ook je partner, kids of huisgenoten kunnen kijken via Ziggo GO.
Als je navigeert naar mijn Ziggo kan je klikken op wachtwoord vergeten of opvragen.Er wordt een link gestuurd naar je e-mail om een nieuw wachtwoord aan te maken. Je moet dus jouw e-mailaccount nog ergens werkend hebben op een apparaat. Zodat je een nieuw wachtwoord kan instellen.
Aan de onderkant van de wifi-modem of router zit een sticker. Op deze sticker staat de naam (SSID, de technische naam van een draadloze verbinding) en het wachtwoord van de draadloze verbinding.
Log in op de SmartWifi app of SmartWifi web met je Mijn Ziggo inloggegevens en zoek je wifi-wachtwoord op. Je kunt het wachtwoord ook opzoeken in de instellingen van je modem. Ga daarvoor naar Wifi-wachtwoord opzoeken of veranderen.
Je klantnummer of contractnummer bestaat uit 8 cijfers, of uit de kleine letter w gevolgd door 7 cijfers.
Je Ziggo abonnement
In Mijn Ziggo staat alles over je pakket, zoals de begin- en einddatum, je producten en extra's. Hier vind je ook onze facturen. En kun je je internetsnelheid en persoonlijke gegevens wijzigen. Nog geen Mijn Ziggo?
Met Internet van Ziggo heb je direct toegang tot Ziggo Mail. Via mail.ziggo.nl log je in op je Ziggo Mail vanaf je pc, tablet of smartphone. Gewoon met je bestaande e-mailadres en wachtwoord. Zodra je bent ingelogd, heb je toegang tot je e-mail, agenda en adresboek.
In dat geval moet je, op de webversie (niet in de app dus), daar even inloggen. Onder het tabblad profiel kies je voor account beheren en dan voor je account uitbreiden. Dan voeg je daar je Ziggo gegevens toe en dan heb je dezelfde inlog voor My Vodafone en Ziggo.
Het wachtwoord van uw wifi verbinding staat vermeld op de achterkant van uw modem.
Selecteer in Het netwerkcentrum naast Verbindingen uw Wi-Fi netwerknaam. Selecteer In Wi-Fi-statusde optie Draadloze eigenschappen. Selecteer in Eigenschappen van draadloos netwerk het tabblad Beveiliging en schakel vervolgens het selectievakje Tekens weergeven in.
Stel een nieuw wachtwoord in
De meeste online diensten bieden de mogelijkheid om een nieuw wachtwoord in te stellen als je dit vergeten bent. Meestal moet je hiervoor op de 'Wachtwoord vergeten?'- optie klikken en vervolgens je e-mailadres of gebruikersnaam invullen.
Je ontvangt een foutmelding bij het versturen van e-mail
Je kunt geen e-mail versturen omdat er waarschijnlijk spam verstuurd wordt via je e-mailaccount. Uit voorzorg hebben we je account geblokkeerd. Wijzig je wachtwoord om verder misbruik van je account te voorkomen.
Gebruik gewoon onze veilige en snelle e-maildienst en blijf dus je [email protected] gebruiken via Ziggo webmail, of via je mailprogramma met de juiste instellingen.
Ziggo Mail is de online webmail van Ziggo. Zo kun je altijd en overal bij je e-mail.