Onderdeel A.S. Watson Group
Wij zijn A.S. Watson Benelux, marktleider in health & beauty. Je kent onze winkelformules vast wel: Kruidvat, Trekpleister, Prijsmepper, ICI PARIS XL en Pour Vous.
Over Kruidvat, Etos en Trekpleister
De Kruidvat en Trekpleister vind ik erg op elkaar lijken. Maar de Kruidvat heeft volgens mij een iets uitgebreider assortiment en leukere aanbiedingen. Helaas blijken deze drie winkels 2 tot 4% duurder te zijn dan gemiddeld, las ik in de Consumentengids van afgelopen november.
Paracetamol blijft met voorsprong ons meest verkochte product.
Kruidvat is onderdeel van de A.S. Watson Group, de grootste Health & Beauty-retailer ter wereld. De A.S. Watson Group maakt deel uit van CK Hutchison Holdings Limited.
Symbool. In de nieuwe tv-commercial maken we kennis met Lies. Een 'single moeder' die symbool staat voor alle Nederlanders met een druk leven. En voor wie goed, mooi en gezond voelen zonder hiervoor te veel te betalen extra belangrijk is.
Kruidvat is met 956 vestigingen opnieuw de grootste winkelketen van Nederland.
Er zijn echter ook steeds meer websites met een aantrekkelijke Rituals sale. Daar kun je flinke kortingen scoren. Naast de talloze algemene websites, waar incidenteel een Rituals aanbieding te vinden is, zijn er ook de bekende webwinkels, zoals Wehkamp, Bol.com en Douglas.
The Ritual of Mehr vervangt de The Ritual of Happy Buddha-collectie. De nieuwe look en naam gaan samen met de introductie van een aantal nieuwe producten, maar de geliefde, bekroonde geur is hetzelfde.
RITUALS BATH & BODY | ICI PARIS XL Nederland.
Ja, Frank Lammers is herkenbaar, Ilse ook, maar wie een kijkje achter de gemiddelde voordeur in Nederland neemt, krijgt een heel ander beeld voorgeschoteld. Zoals dat van Lies bijvoorbeeld.
Lies, het nieuwe gezicht van Kruidvat. In de tv-commercial maken we kennis met de chaotische Lies, een Bridget Jones-achtig type dat symbool moet staan voor 'alle Nederlanders met een druk leven'. Lies probeert ondanks haar hectische leven met drie kids de boel onder controle te houden.
Allemaal wel met een dikke knipoog, zoals alle commercials sinds 'sloddervos-mamma' Lies haar intrede deed. Brenda Smith, directeur marketing & customer experience bij Kruidvat licht toe: 'Bij Kruidvat willen we situaties laten zien die herkenbaar zijn voor iedereen.
In 1973 neemt Albert Heijn Etos over en zo ontstaat Ahold.
Kruidvat heet in Frankrijk gewoon Kruidvat. Dat dat voor Franstalige consumenten lastig uit te spreken is, verandert daar niets aan, aldus Van Breen. Kruidvat is bovendien al jaren onder zijn eigen naam actief in Wallonië, het Franstalige deel van België. Andere landen heeft het bedrijf voorlopig niet op het oog.
A.S. Watson staat voor de waarden; passie voor je werk, jezelf constant willen verbeteren, teamwork door samenwerken met respect en vertrouwen, betrokkenheid bij de organisatie om gezamenlijk een goed resultaat te boeken, en vakkundig zijn in je werk.
Onze nieuwe campagne draait om single-mom Lies. Zij runt, op geheel eigen wijze, haar gezin met jonge kinderen. Licht chaotisch (het lijkt Kruidvat zelf wel) weet zij toch alle ballen in de lucht te houden. De 'avonturen' van Lies zijn ontwapenend, eerlijk en hebben een verrassende twist.
'Kruidvat voor iedereen'
Brenda Smith, director marketing & customer experience bij Kruidvat, vergelijkt Kruidvat met het EK-volksfeest: 'Het is er allebei voor iedereen.
Om dat een beetje te dempen, verheug ik me nu al op dat oma-zijn. En dat ik dan met opa in dat huisje in Drenthe woon en we daar heel fijn ons leven leven.” Dit interview met Lies Visschedijk verscheen eerder in Margriet 16-2021.
Rituals begrijpt heel goed dat het niet gaat om de producten zelf. In plaats daarvan verkopen ze pure luxe en verwenmomenten, zowel voor jezelf als om anderen mee te verrassen. Dat is geld waard, waardoor je bereid bent om 2x zoveel te betalen ten opzichte van vergelijkbare producten bij andere merken.
Rituals is een Nederlands cosmeticabedrijf met meer dan 800 winkels, verspreid over 33 landen. Het assortiment bestaat met name uit luxueuze hygiëneproducten, zoals zeep, bodyscrubs en crèmes, waarbij oriëntaalse geuren het uitgangspunt zijn.
De beste Rituals handzeep is wat ons betreft de Happy Buddha handzeep. Deze geur maakt ons helemaal vrolijk als we hem rijkelijk over onze handen verdelen. De geur bevat zoete sinaasappel en cederhout. De perfecte combinatie.
Laat je haar, huid en kamer heerlijk ruiken met de elegante geur van zoete sinaasappel en cederhout, en geniet de hele dag van een positieve boost van energie. De formule op waterbasis is veilig voor de huid en vlekt niet op textiel.