Wat heb je nodig om ING app te installeren?

De app ING Mobiel Bankieren is gratis te downloaden in de App Store voor iPads en iPhones en de Play Store voor apparaten met Android. Voordat u hem kunt gebruiken, moet u een activatiecode aanvragen op de site van ING. In deze tip leest u hoe u de app voor de eerste keer in gebruik neemt na het downloaden.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op seniorweb.nl

Wat heb je nodig voor ING app?

Om de app te activeren heb je het volgende nodig: Je inloggegevens van Mijn ING. Je identiteitsbewijs (een paspoort, ID-kaart uit de Europese Unie, een Nederlandse verblijfsvergunning, een Vreemdelingen Identiteitsbewijs of een Nederlands rijbewijs)

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Hoe installeer je ING app op nieuwe telefoon?

Kies op het nieuwe apparaat voor 'aanmelden extra toestel' of op de qr-code die in beeld komt. Vervolgens scan je de code met het eerste toestel waarop de app geïnstalleerd staat en doorloop je een aantal stappen om ING Bankieren te activeren op je nieuwe apparaat.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op androidplanet.nl

Kan ik ING bankieren zonder app?

Heb je geen smartphone of tablet? Dan moet je je inlog bevestigen met de ING Scanner. Je krijgt dan een kleurencode te zien die je moet scannen. Daarna krijg je een code, die je overtypt in Mijn ING.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Waarom kan ik de ING app niet installeren?

Software-update voor je telefoon

Naast onze app heeft ook je hele telefoon soms een update nodig. Anders kan het zijn dat je de laatste versie van onze app niet krijgt. Deze Android software-updates zijn genummerd. Op dit moment is minimaal Android 6 nodig om onze app te kunnen gebruiken.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

How to install the ING Banking app? | ING Belgium

30 gerelateerde vragen gevonden

Waar vind ik mijn gebruikersnaam ING?

Gebruik je de Mobiel Bankieren App? Dan kun je via de app direct je gebruikersnaam bekijken. Heb je geen app? Dan kun je je gebruikersnaam opvragen via de klantenservice, binnen 5 werkdagen ontvang je dan je gebruikersnaam per post.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Hoe kan ik mijn ING pas activeren?

Begin in- en uitklapbaar panel.
  1. Log in op Mijn ING (hierna kom je direct op de juiste pagina)
  2. Selecteer de te activeren Betaalpas en volg de stappen op het scherm.
  3. Bevestig de activatie met mobiel goedkeuren.
  4. Tot slot zie je een bevestiging van de activatie.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Wat heb je nodig om te kunnen internetbankieren?

Om te internetbankieren heb je meestal een bankpaslezer of digipas nodig. Dit is een apparaatje dat codes genereert, zodat je bijvoorbeeld een betaling kunt doen. Bij internetbankieren gaat betalen (en soms inloggen) in 2 stappen: De klant voert inlog- of rekeninggegevens in.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op consumentenbond.nl

Hoe moet je inloggen op de ING app?

Eerste keer inloggen op Mijn ING
  1. Ga naar ing.nl. Klik op de knop 'Inloggen' rechtsboven. Je komt in een inlogscherm.
  2. Log in. Dat doe je met je gebruikersnaam en je tijdelijke wachtwoord. ...
  3. Wijzig je tijdelijke wachtwoord. Bedenk een nieuw, sterk wachtwoord. ...
  4. De ING app activeren. Ingelogd in Mijn ING?

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Kan een bank je verplichten om via internet te bankieren?

Maar daar heeft de bank afscheid van genomen. Je moet bij ING dus zowel internetbankieren (met Mijn ING) als mobiel bankieren. Heb je geen telefoon of tablet? Dan kun je om de ING Scanner vragen, een los apparaatje waarmee je een kleurencode op je computerscherm moet scannen om een betaalopdracht te bevestigen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op bankenvergelijking.nl

Kan je de ING app op meerdere telefoons gebruiken?

De mogelijkheid om met behulp van een QR-code de ING Mobiel Bankieren App een extra toestel te installeren is uit de app gehaald. Als je de app ook op een ander toestel wilt installeren, kun je dat nu alleen doen door de app op het andere toestel te downloaden en te activeren zoals met de app op het eerste toestel.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Hoe installeer je internetbankieren?

Download en activeer Mobiel Bankieren app
  1. Ga naar de App Store of Google Play.
  2. Zoek op 'ING' en selecteer 'ING Bankieren'.
  3. Druk op download of installeer.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Kan niet inloggen op ING app nieuwe telefoon?

Vergeet de Mobiel Bankieren App niet te installeren

Sommige apps worden automatisch op je nieuwe telefoon geïnstalleerd. De Mobiel Bankieren App van ING moet je uit veiligheidsoverwegingen opnieuw activeren. Vergeet dit niet, zodat je altijd en overal toegang tot je bankzaken blijft houden.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Hoe krijg je ING bankieren?

Mijn ING (internetbankieren) aanvragen
  1. Vraag Mijn ING aan. Neem je betaalpas en je identiteitsbewijs mee en kom naar een ING Kantoor of een ING Servicepunt. We regelen het graag voor je. ...
  2. Ontvang je inloggegevens per post​ Je krijgt binnen 5 werkdagen je gebruikersnaam thuisgestuurd​ ...
  3. Eerste keer inloggen op Mijn ING.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Hoe activeer je een app?

Apps opnieuw installeren of weer inschakelen
  1. Open de Google Play Store-app. op je Android-telefoon of -tablet.
  2. Tik rechts op het profielicoon.
  3. Tik op Apps en apparaat beheren. Beheren.
  4. Selecteer de apps die je wilt installeren of aanzetten. Tik bovenaan op Geïnstalleerd. ...
  5. Tik op Installeren of Aanzetten.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Hoe scan je ID voor ING app?

In enkele stappen je gegevens weer goed vastgelegd
  1. Zodra je aan de beurt bent, krijg je een melding in de Mobiel Bankieren App.
  2. Kies wat voor legitimatiebewijs je gaat gebruiken. ( ...
  3. Scan je legitimatiebewijs met je mobiel (geen zorgen, we leggen uit hoe het werkt)
  4. Controleer je adresgegevens.
  5. Je bent klaar!

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Hoe werkt de app van ING?

In de Mobiel Bankieren App kun je:
  1. Een overzicht van al je Betaalpassen zien.
  2. Je Betaalpas activeren.
  3. Je Betaalpas blokkeren en deblokkeren.
  4. Je Betaalpas vervangen.
  5. Je kunt de pincode van je Betaalpas opnieuw opvragen.
  6. Je pasgebruik buitenland instellen.
  7. De limiet van je Betaalpas aanpassen (vanuit de app in Mijn ING)

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Kan ING app ook op PC?

Internetbankieren via Mijn ING en de Mobiel Bankieren App

Je kunt je geldzaken regelen op je computer, op je tablet of je smartphone. Op de computer gebruik je daarvoor Mijn ING. Op je tablet of smartphone gebruik je de ING app. Met beide zie je jouw saldo.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Hoe veilig is de ING app?

Mobiel bankieren op een open netwerk

Thuis kun je je bankzaken regelen via de app of Mijn ING met je beveiligde internetverbinding. Ben je buitenshuis, bijvoorbeeld in de trein of in een café? Dan weet je niet of de internetverbinding (wifi) die je gebruikt beveiligd is. De app is dan een goed en veilig alternatief.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Welke bank app is het beste?

De beste bankapp van 2021 is de Mobiel Bankieren App van Knab Bank. Met een eindscore van 4,5 scoort de app het hoogst. Met de app heb je volledig inzicht en controle over al je rekeningen. Je kunt verschillende soorten alerts ontvangen en je rekeningen gemakkelijk personaliseren.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op dyme.app

Wat is mijn pincode ING?

Geen Mijn ING? Voor het opvragen van je pincode helpen we je graag telefonisch via 020 22 888 88. Goed om te weten: Ook via het ING-kantoor en telefoon duurt het 3 werkdagen voordat je de pincode per post ontvangt.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Hoe weet ik of mijn bankpas geactiveerd is?

Uw eerste betaalpas

Toets de laatste 10 cijfers van uw rekeningnummer in. Toets de 3 cijfers van uw pasnummer in. Toets de 12 cijfers van de activeringscode in, die u in uw brief vindt. Uw betaalpas is geactiveerd.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op abnamro.nl

Hoe vaak mag je inloggen bij ING?

Je kunt op 2 manieren weer toegang krijgen: Vul 3 keer een verkeerde mobiele pincode in op de Mobiel Bankieren App. De app wordt dan geblokkeerd.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Wat is het verschil tussen gebruikersnaam en wachtwoord?

Een wachtwoord kan bestaan uit letters, hoofdletters en cijfers. De bedoeling is dat dit wachtwoord moeilijk te raden is voor iemand anders, maar toch eenvoudig is voor u om te onthouden. Een gebruikersnaam of schuilnaam zijn ook synoniemen van elkaar. Een gebruikersnaam is een naam die u zelf kan kiezen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op seniorennet.be

Hoe kom ik aan mijn gebruikersnaam?

Na het aanmaken van een account verstuurt de dienst meestal een e-mail ter bevestiging. Hierin staat vaak ook de gebruikersnaam. Zoek dus eerst de mail op en bekijk daarin wat uw gebruikersnaam is.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op seniorweb.nl

Populaire vragen