Wat gebeurt er als u een DPD-bezorging mist?

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op het moment van bezorgen? Indien je niet thuis bent op het moment dat de DPD probeert het pakket af te leveren, zullen ze proberen het pakket bij buren te bezorgen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op amefa.nl

Wat doet DPD wanneer je niet thuis bent?

DPD bezorgt je pakket na de eerste bezorgpoging bij de dichtstbijzijnde Pickup parcelshop. Met ruim 850 Pickup parcelshops in Nederland, is er altijd een bij jou in de buurt. Op het niet-thuis-bericht, dat door de chauffeur voor je is achtergelaten, lees je waar je je pakket kunt ophalen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op dpd.com

Wat gebeurt er als u een DPD-bezorging mist?

Als u niet aanwezig bent op het moment van levering, zal DPD proberen uw pakket af te leveren bij een lokaal afhaalpunt . Als dit niet mogelijk is, laten ze een 'sorry we missed you'-kaartje achter met instructies.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Wat als je DPD mist?

Je krijgt 7 dagen tijd om het op te halen, daarna wordt het terug naar de afzender gestuurd. Op www.dpd.be kan je de status van je pakket nagaan en vind je meer informatie over onze Pickup parcelshops (locaties, openingsuren…).

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op dpd.com

Zal DPD opnieuw proberen te bezorgen?

Als u DPD niet belt, proberen ze uw bestelling de eerstvolgende werkdag te bezorgen . Als u er dan weer niet bent, proberen ze het de eerstvolgende werkdag nog een derde keer. Als u uw bestelling na de derde poging nog steeds niet hebt ontvangen, houdt DPD deze zeven dagen vast.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Dpd.Stupid DPD driver destroys a parcel. Just like Ace Ventura. 不专业的送货司机

45 gerelateerde vragen gevonden

Wat gebeurt er als een DPD-pakket wordt geweigerd?

Weigert de ontvanger het pakket? Of kan het pakket om andere redenen niet worden afgeleverd? Dan sturen wij het pakket naar u terug . U betaalt hiervoor niets, maar u kunt de verzendkosten niet verhalen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Hoe lang blijft mijn pakket bij DPD?

Een pakket blijft maximaal 5 dagen in de pakketautomaat. Zodra het pakket in een vak geplaatst is, ontvang je hiervan een bericht. Na enkele dagen krijg je een herinnering. Heb je het pakket niet binnen 5 dagen opgehaald dan moeten we het pakket terugsturen naar de verzender.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op dpd.com

Wat als je pakket niet aankomt bij DPD?

We begrijpen dat je op je pakket zit te wachten. Laat een bericht achter op ons contactformulier dan zoeken we het uit en we nemen zo snel mogelijk contact met je op. Wil je liever iemand spreken? Bel naar de medewerkers van onze Customer Service op 085 - 0022222 (locaal tarief) en zij helpen je verder.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op dpd.com

Kun je een DPD-pakket omleiden?

Als u uw pakket naar een andere plaats wilt omleiden of de dag van bezorging wilt wijzigen, voert u uw pakketnummer in bij Follow My Parcel . Daarna kunt u kiezen wanneer en waar u wilt dat DPD uw pakket bezorgt. Bij het doorsturen van een pakket naar een ander adres wordt de levertijd met één of twee werkdagen verlengd.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Wat gebeurt er met je pakket als je niet thuis bent?

Geen probleem! Als je niet thuis bent, probeert PostNL het pakket te bezorgen bij de buren.Lukt dit niet, dan wordt je pakket op een PostNL-punt bij je in de buurt afgegeven.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op zalando-lounge.nl

Hoe kan ik een DPD-ophaling opnieuw plannen?

Om een ​​nieuwe ophaalafspraak te maken, hoeft u alleen maar contact op te nemen met ons helpcentrum via het gedeelte Ophalen .

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Wat gebeurt er als je je pakket mist?

De meeste pakketten bezorgen we alsnog binnen 2 dagen. Wacht het nog even af en check track & trace na 2 dagen nog een keer. Na 2 dagen nog geen pakket? Neem dan contact op met de afzender van het pakket.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Kan ik mijn pakket ophalen bij DPD?

Helaas niet. Voor je eigen veiligheid en om de efficiëntie van onze activiteiten in onze depots/hub te verzekeren, kunnen we geen ontvangers toelaten op onze terreinen. We doen uiteraard wel ons uiterste best om je pakket zo snel mogelijk aan je te bezorgen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op dpd.com

Hoe vaak probeert DPD te bezorgen?

Dan probeert DPD het pakket maximaal drie keer te bezorgen. De laatste keer is alleen op afspraak. Is het dan nog niet gelukt het pakket te bezorgen? Dan wordt het pakket retour gestuurd.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op dpd.com

Is DPD betrouwbaar?

DPD staat bekend om zijn betrouwbaarheid en snelle levertijden. Ze bieden verschillende bezorgopties, waaronder DPD Classic, DPD Express en DPD Predict, waarbij klanten een indicatie krijgen van de bezorgtijd en ook de mogelijkheid hebben om het bezorgmoment aan te passen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op crazylabels.nl

Hoe werkt DPD retour?

Makkelijk proces:
  • Boeken van de service.
  • Verwerking door DPD.
  • Klant ontvangt een e-mail waarin staat wanneer we langskomen.
  • Chauffeur komt aan de deur en kan een retourlabel meenemen.
  • Label wordt op het pakket geplakt.
  • Pakket komt retour via het DPD netwerk.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op dpd.com

Wat doet DPD als je niet thuis bent?

Het pakket wordt dan naar een Pickup parcelshop gebracht waar de consument het binnen de 7 werkdagen kan komen ophalen. Is dit niet het geval, dan wordt het pakket retour gestuurd naar de afzender. Verstuurt u uw pakket B2B? Dan onderneemt de chauffeur drie leverpogingen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op dpd.com

Hoe vaak probeert DPD te bezorgen?

Twee keer . Als de eerste bezorging niet lukt, proberen we het nog een keer, meestal de volgende werkdag. Als dit ook niet lukt, laat de koerier een bericht achter op het adres met het adres van het filiaal waar het pakket binnen vijf werkdagen persoonlijk kan worden opgehaald.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Wat gebeurt er als mijn pakket door DPD wordt geweigerd?

Het wordt door DPD teruggestuurd naar de afzender .

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Hoe laat komt de DPD bezorger?

Dankzij de avondlevering biedt DPD deze klanten een extra optie die beter past bij hun levensstijl. DPD levert van maandag tot vrijdag tussen 18u en 22u.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op dpd.com

Kan ik met iemand van DPD spreken?

Wil je liever iemand spreken? dan naar de medewerkers van onze Customer Service op 085 - 0022222 (tegen lokaal tarief) en zij helpen je verder. Wij zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 8:00 uur tot 17:30 uur. Op zaterdag zijn wij van 9.00 tot 17.00 geopend.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op dpd.com

Waar blijft mijn pakket van DPD?

Dan kun je via Track & Trace zien op welke dag je pakket bezorgd wordt. Op de dag van bezorging ontvang je van DPD een tijdvak van 1 uur waarbinnen je pakket bezorgd wordt. Na 10.00 uur 's ochtend vind je dit 1-uur tijdvak ook op myDPD. Maak een account aan op myDPD zodat je altijd de status van je pakketten kan zien.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op dpd.com

Wat kan ik doen als mijn pakket niet aankomt bij DPD?

Bel naar de medewerkers van onze Customer Service op 085 - 0022222 (locaal tarief) en zij helpen je verder. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 17.30 uur. Op zaterdag zijn wij van 9.00 tot 17.00 geopend.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op klantenservice.dpd.nl

Waarom duurt het zo lang bij DPD?

Vertragingen kunnen soms optreden door onvoorziene omstandigheden . Met onze pakketvolgfunctie kunt u de voortgang van uw pakket op elk gewenst moment online volgen. Als de status van uw pakket gedurende een lange periode ongewijzigd blijft of als het niet op het aangegeven tijdstip wordt afgeleverd, kunt u contact met ons opnemen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Waarom bezorgt DPD niet op zaterdag?

Iedere werkdag bezorgen de chauffeurs in Nederland pakketten van ongeveer 8.00 uur tot 18.00 uur. In het weekend is zaterdag bezorging mogelijk als de afzender daarvoor kiest. Op zondag leveren we niet.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op klantenservice.dpd.nl

Populaire vragen