de Proximus klantendienst te bellen op: 0800 22 800. Je kunt de technische dienst van Proximus bellen van maandag tot vrijdag van 8:00 - 22:00 uur en in het weekend en op feestdagen van 9:00 - 22:00 uur. via de online chat met Proximus contact op te nemen. Dit kan 24 uur op 24 en 7 dagen op 7.
Waarvoor wil je met de Proximus klantendienst contact opnemen? Bel met vragen of problemen met de factuur naar: 0800 22 800. Bel voor Proximus opzeggen en een nieuw abonnement afsluiten naar: 02 588 44 02.
U kunt onze technische helpdesk gratis bellen op 0800 22 800, van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en in het weekend van 8 tot 22 uur. U belt ons het best vanaf de plaats waar het probleem zich voordoet. Zo kunnen we samen zoeken naar de oplosing.
voor een langere periode: bel 0800 22 008 of 1987.
Dit reeds sinds maandag meerdere malen afwisselend geprobeerd via e-services en het gratis nummer 080022800.
via Helpdesk op gratis nummer0800 22 800.
0800-nummers gebruikt u om gratis informatie of diensten aan te bieden. U rekent niets voor uw dienst. En u betaalt de belkosten van de beller. Het bellen naar 0800-nummers is altijd gratis voor de beller.
Om te weten wie u het laatst gebeld, kan u het gratis nummer 1919 bellen. U krijgt het dan telefoonnummer te horen van de laatste inkomende oproep (met datum en uur) indien dit nummer beschikbaar is. U kunt dit nummer terugbellen door op "1" te drukken. Naar het nummer 1919 bellen is gratis.
Om naar uw voicemailberichten te luisteren, bel het nummer 1230. (gratis). Van op een andere telefoon, typ het nummer 0475 15 1230.
Het kan te wijten zijn aan gebroken kabels, storingen, of iets anders dat je niet in de hand hebt. Het is dus belangrijk om te weten of het probleem bij je internetprovider ligt. Controleer hiervoor of het internetlampje op het modem werkt. In het ideale geval staan de stroom- en DSL-lampjes aan.
Je gaat als volgt te werk: Hou de resetknop (RST) op de achterkant van de modem gedurende een 15-tal seconden ingedrukt (bijv. met behulp van een balpen). Wanneer alle lampjes vooraan oplichten en vervolgens weer uitgaan, ben je zeker dat er een reset werd uitgevoerd.
Vind ze terug op uw factuur of welkomstbrief: Op de factuur van uw internet-, tv- of vastelijnabonnement, vindt u bovenaan uw klantnummer (9 cijfers) en factuurdatum. Onderaan rechts vindt u de activeringscode (8 karakters – cijfers en hoofdletters).
Als laatste optie bestaan er ook online databases of online telefoonboeken waarin u onbekende telefoonnummers kunt opzoeken. Zo kunt u via de website telefoonboek.nl zoeken naar nummers en via de website wieheeftgebeld.nl kunnen mensen elkaar helpen bij het vinden van onbekende bellers.
Hoe werkt het? Bel 1919. Je hoort het telefoonnummer (behalve bij een geheim nummer), de datum en het tijdstip van de laatste oproep. Goed om te weten: De taal van de boodschap op 1919 is afhankelijk van de regio waar je woont.
1919 bellen is voor laatste nummer te weten.
089-nummers zijn bedoeld voor bedrijven en instanties die een regionaal nummer willen waarbij de beller de normale lokale gesprekskosten betaalt.
Als u iets ziet, belt u rechtstreeks met de meldkamer. Dat doet u via het gratis Burgernetnummer 0800-0011. Of in de app via de 'Bel met de politie' knop. Appgebruikers kunnen ook foto's meesturen naar de meldkamer.
Een 0800-nummer is een telefoonnummer dat altijd gratis is voor de beller. De eigenaar van het nummer betaalt de gesprekskosten.
De kwaliteit van Proximus diensten wordt over het algemeen als goed ervaren. Enkele Proximus reviews spreken over snel en betrouwbaar Proximus internet. Er zijn een groot aantal negatieve Proximus reviews te vinden die de klantendienst als onvriendelijk, onbekwaam, lastig te bereiken en niet behulpzaam beschrijven.
Wil je e-mails ontvangen en versturen? Stel dan e-mail in op je gsm, tablet of computer of lees je e-mails via Proximus Webmail of de Proximus Mail-app.