Wat betekent bezorgtijd nog onbekend?

De afzender heeft de zending al bij ons aangemeld, maar nog niet bij ons afgeleverd óf we hebben hem zelf nog niet gesorteerd.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Wat is de bezorgtijd van PostNL?

PostNL bezorgt je brieven, kaarten en brievenbuspakjes binnen Nederland van dinsdag tot en met zaterdag, meestal binnen 24 uur. De bezorging van overige post verschilt per verzendoptie.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Wat is bezorgtijd?

Levertijd = De levertijd geeft de periode weer van het moment van bestellen tot het moment van levering. Hoe langer de levertijd duurt, hoe hoger het orderpunt zal zijn. Leveringsbetrouwbaarheid = de mate waarin bestelde producten overeenkomstig de levertijd en hoeveelheid door de leverancier worden geleverd.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op encyclo.nl

Wat als de bezorger te laat is?

Dan kunt u een klacht indienen bij het postbedrijf. Op Consuwijzer.nl staat een voorbeeldbrief Klacht aan postbedrijf als ontvanger. U kunt ook eerst contact opnemen met het bedrijf waarvan u post verwacht. De postverzender kan een klacht indienen bij het postvervoersbedrijf.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op rijksoverheid.nl

Waarom is mijn pakket nog niet verwerkt?

Deze status houdt in dat de zending nog niet bij PostNL is verwerkt. Dit kan inderdaad betekenen dat de afzender het al wel heeft afgegeven, maar het door drukte nog niet is verwerkt. Ook kan het betekenen dat het nog niet door de afzender is overhandigd aan PostNL.>>

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op twitter.com

FedEx Scheduled Delivery Pending - What Does it Mean?

22 gerelateerde vragen gevonden

Hoe weet je of je pakket kwijt is?

Controleer de status van je pakket

Ga naar track & trace of open de PostNL-app op je telefoon. Vul de track & trace-code en postcode van de ontvanger in. De track & trace-code krijg je normaal gesproken van de afzender.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Hoe lang mag een pakket onderweg zijn?

Heb je geen levertijd afgesproken, dan geldt een wettelijke levertermijn van 30 dagen. Blijft levering uit, dan geldt dat je de verkoper extra levertijd moet geven. Bijvoorbeeld 2 weken. Wordt het product dan nog niet geleverd, dan mag je de koop ongedaan maken.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op consumentenbond.nl

Waar blijft mijn bestelling?

Op track & trace (ook beschikbaar in de PostNL-app) vind je altijd de laatste informatie over je pakket. Vul de track & trace-code (barcode of 'niet-thuis code') en de postcode van de ontvanger in, en je ziet direct wanneer we je pakket bezorgen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Waarom levert PostNL niet op tijd?

Dit kan komen door drukte onderweg.Of door slecht weer. We doen ons uiterste best je pakket op de geplande bezorgdag te bezorgen (uiterlijk 21.30 uur). Mocht dit uitzonderlijk niet lukken, dan doen wij dit de eerstvolgende bezorgdag.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.be

Wat moet je doen als je bestelling niet geleverd wordt?

Krijgt u het product niet binnen de afgesproken tijd? Dan kunt u de overeenkomst 'ontbinden' en uw geld terugvragen. En soms kunt u zelfs een schadevergoeding vragen. Bijvoorbeeld als de verkoper het product niet kan leveren en u het product nu duurder bij een andere verkoper moet kopen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op consuwijzer.nl

Hoe verander je bezorgtijd PostNL?

Wijzig je bezorging online of via de PostNL-app. Met de app krijg je bericht zodra je de bezorging kunt wijzigen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Hoe bezorgtijd wijzigen PostNL?

Klik op 'bezorging wijzigen'

Dat kan in de PostNL-app via 'Account' – 'Notificaties'. Bezorging wijzigen kan alleen als je bent ingelogd met je PostNL-account.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Hoe laat stopt PostNL met bezorgen?

Zo bezorgen we pakketten voor consumenten vaak 's avonds, en bij bedrijven zo veel mogelijk overdag. De bezorgdagen en -tijden van PostNL zijn maandag t/m zaterdag, van 8.00 tot 21.30 uur.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.be

Waarom komt PostNL zo laat?

' Dan heeft de bezorger helaas wat vertraging. Dit kan komen door drukte onderweg.Of door slecht weer. We doen ons best om je pakket of post vandaag nog te bezorgen (uiterlijk 22.00 uur).

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Doet PostNL op zondag bezorgen?

We bezorgen je pakket op zondag tussen 10.00 uur en 20.00 uur bij je klant, binnen Nederland.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Hoe vaak raakt post kwijt?

We bezorgen elke week 35 miljoen poststukken zonder track en trace, en dat gaat bijna altijd goed. Maar soms raakt er wel eens een poststuk kwijt. We kunnen dan helaas niet onderzoeken wat daarmee gebeurd is. Post zonder track & trace kunnen we namelijk niet volgen in onze systemen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Waarom Grote drukte bij PostNL?

Waarom is het zo druk? Door het storten van vakantiegeld, de extra vrije dagen en het mooie weer bestellen mensen ieder jaar veel rond deze periode. Om ons op die drukte voor te bereiden, vragen we van tevoren aan webshops hoeveel bestellingen ze verwachten. Daar passen we onze capaciteit op aan.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op koosvanderbeek.nl

Welke uren levert PostNL?

De bezorgdagen en -tijden van PostNL zijn maandag t/m zaterdag, van 8.00 tot 22.00 uur. Voor bezorging op maandag wordt een toeslag in rekening gebracht.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.be

Waarom wordt er op maandag geen post bezorgd?

Het besluit is genomen om PostNL tegemoet te komen. Er wordt in het weekend niet veel post verstuurd, waardoor er op maandag weinig aanbod is. Dat maakt de bezorging relatief duur. Het schrappen van de maandag betekent volgens het ministerie dat de stijging van de prijs van een postzegel beperkt kan worden.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op nos.nl

Kan een bestelling geannuleerd worden?

Heb je iets gekocht, maar heb je er achteraf spijt van? Dan kun je in sommige gevallen de aankoop annuleren. Een online bestelling annuleren mag altijd.Je hebt namelijk een wettelijke bedenktijd van 14 dagen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op agajuristen.nl

Wat betekent je bestelling is onderweg?

Waar is mijn pakket? Is er een pakket naar mij onderweg met de bezorger? De betekenis van de tracking status 'In transit' is dat uw pakket nog onderweg is met de bezorger naar de volgende bestemming.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op eurosender.com

Hoe een pakje traceren?

Pakket of aangetekende brief volgen (met track & trace)
  1. Zorg dat je de barcode van de zending bij de hand hebt. Je vindt die code op het verzendbewijs of bijvoorbeeld in de e-mail van de online winkel waar je een aankoop hebt gedaan.
  2. Vul de barcode in. ...
  3. Vul de postcode van de ontvanger in.
  4. Klik op 'Zoeken'.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Is zaterdag een werkdag voor PostNL?

PostNL bezorgt post van dinsdag tot en met zaterdag. Als je vóór de buslichting jouw brief post, dan wordt deze meestal de volgende werkdag bezorgd.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Waarom wordt mijn pakket steeds uitgesteld?

Er is iets misgegaan waardoor we de zending niet volgens plan konden bezorgen. Dit gebeurt héél soms bij onverwacht grote drukte. Als je nu kijkt op track & trace, vind je daar het juiste bezorgmoment.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Is zaterdag een werkdag voor DHL?

Wij bezorgen je pakket van maandag tot en met zaterdag, in verschillende tijdvensters. Waar zie ik mijn pakketstatus? Je gebruikt je zendingsnummer om de status van je pakket te checken. Dat kan via track en trace en in de Mijn DHL app.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op dhlparcel.nl

Populaire vragen