Waarom wordt mijn pakket niet verwerkt?

Waarschijnlijk heeft het eerste distributiecentrum het pakket nog niet gesorteerd en/of niet gescand. De de levering kan dan helaas iets langer op zich laten wachten. Het kan zijn dat het pakket toch ineens wordt bezorgd, ook als is het online dan soms niet te volgen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op vitalitools.nl

Waarom is mijn pakket nog niet verwerkt?

Wat betekent 'Zending wordt verwacht, nog niet bij PostNL'? De afzender heeft je pakket of post al bij ons aangemeld, maar nog niet bij ons afgeleverd óf we hebben hem zelf nog niet gesorteerd. Vaak zie je in track & trace al wel het verwachte bezorgmoment. Houd er rekening mee dat dit nog kan opschuiven!

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Waarom duurt het zo lang voordat mijn pakket is verwerkt?

Volume van zendingen

Het aantal pakketten dat door de faciliteit gaat, heeft een aanzienlijke impact op de verwerkingstijden. Tijdens piekseizoenen zoals feestdagen of grote verkoopevenementen kunnen hogere volumes de operaties vertragen, waardoor de tijd die elk pakket in de faciliteit doorbrengt, wordt verlengd .

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Hoelang duurt de verwerking van PostNL?

PostNL bezorgt je brieven, kaarten en brievenbuspakjes binnen Nederland van dinsdag tot en met zaterdag, meestal binnen 24 uur.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Waarom is er vertraging bij PostNL?

Verwacht je post met track & trace of een pakket maar staat de status nog op 'Bezorger is onderweg? ' Dan heeft de bezorger helaas wat vertraging. Dit kan komen door drukte onderweg.Of door slecht weer.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Het trackingnummer op mijn pakket wordt niet bijgewerkt? FedEx-chauffeur legt het uit!

18 gerelateerde vragen gevonden

Waar is mijn pakket gebleven bij PostNL?

Controleer de status van je pakket

Ga naar track & trace of open de PostNL-app op je telefoon. Vul de track & trace-code en postcode van de ontvanger in. De track & trace-code krijg je normaal gesproken van de afzender.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Waarom is mijn pakket nog steeds in het sorteercentrum?

Dit betekend dat het pakket is aangekomen in het sorteercentrum van Post.NL. Post.NL voert vervolgens nog een scan uit zodat je een bezorgtijd ontvangt op de Track & Trace link. Indien de status na twee dagen nog niet is veranderd mag je contact met ons opnemen. Wij helpen je graag verder en zoeken het uit.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ixxxishop.nl

Hoe lang mag een pakket onderweg zijn bij PostNL?

Hoe lang het duurt om je pakket te bezorgen hangt af van de bestemming. Binnen de Benelux bezorgen wij in de regel binnen de 24 tot 48 uur.Voor verdere bestemmingen is de overkomstduur langer. Kijk voor de verwachte bezorgdatum op binnenlandse of internationale zending.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.be

Waarom duurt mijn pakket zo lang bij PostNL?

Het kan gebeuren dat we nóg meer moeten bezorgen dan verwacht. In dat geval kunnen je pakketten wat langer onderweg zijn. In de PostNL-app of op track & trace zie je of dit voor jou geldt. Ook voor post is dit de drukste tijd van het jaar.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Wat betekent lichtingstijd?

Toelichting - lichtingstijd: Dit is het tijdstip waarop de PostNL chauffeur de pakketten ophaalt bij de PostNL locatie.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op myparcel.nl

Hoe lang mag een bezorging duren?

Heb je geen levertijd afgesproken, dan geldt een wettelijke levertermijn van 30 dagen. Blijft levering uit, dan geldt dat je de verkoper extra levertijd moet geven. Bijvoorbeeld 2 weken. Wordt het product dan nog niet geleverd, dan mag je de koop ongedaan maken.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op consumentenbond.nl

Waarom is mijn pakket vertraagd?

Het kan zijn dat je pakket nog niet is aangekomen in Nederland of bij de Douane is. In dat geval kun je proberen om de code in te vullen op onze internationale track & trace-website. Vaak is hier al wel informatie te vinden over je pakket.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Waarom wordt mijn pakket niet verzonden?

Er zijn verschillende redenen waarom uw pakket vast kan zitten: het kan verloren zijn, beschadigd zijn of er kan een probleem zijn met het USPS-trackingsysteem . Vaker echter, kan het drukke postkantoor uw pakket kwijt zijn geraakt of verkeerd hebben gelabeld. Gelukkig kan het meestal worden gevonden als u het probleem meldt.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Hoe weet ik of mijn pakket kwijt is?

Vraag de verkoper om contact op te nemen met het postbedrijf dat de bestelling moet afleveren. Je kunt uiteraard zelf contact zoeken met het post- of koeriersbedrijf, bijvoorbeeld als je over een track & trace-nummer beschikt. Aan de hand van die gegevens kun je meer te weten komen over de status van je pakket.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op bnnvara.nl

Hoe laat updatet de PostNL app?

Via Mijn Post ontvang je namelijk elke ochtend voor 7.00 uur een bericht over de post die naar je onderweg is.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op androidworld.nl

Is PostNL aansprakelijk voor kwijtraken pakket?

Hoewel de manier waarop de consument het pakket ter verzending heeft aangeboden afwijkt van de normale gang van zaken is PostNL toch aansprakelijk voor het zoekraken en moet het de consument de gevraagde vergoeding betalen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op degeschillencommissie.nl

Hoeveel dagen vertraging PostNL?

Meestal bezorgen we de volgende dag (maandag t/m zaterdag). Bij drukte of een storing kan er vertraging zijn, maar vaak is je pakket of post er binnen 2 dagen alsnog.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Wie is er verantwoordelijk als een pakket niet aankomt?

Als er bij het post- of koeriersbedrijf iets misgaat, is de verkoper hiervoor verantwoordelijk. De verkoper kan zich op zijn of haar beurt wenden tot het postbedrijf. De verkoper is ook de afzender en heeft een (vervoers)overeenkomst met het postbedrijf. Jij als koper en ontvanger niet.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op arag.nl

Hoe lang houdt PostNL een pakket vast?

Wij bewaren uw pakket een week op het PostNL-punt. Daarna sturen wij het terug naar de afzender. U vindt een track & trace code in uw e-mail en in de PostNL-app.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Waar is mijn pakket van PostNL?

Op track & trace (ook beschikbaar in de PostNL-app) vind je altijd de laatste informatie over je pakket. Vul de track & trace-code (barcode of 'niet-thuis code') en de postcode van de ontvanger in, en je ziet direct wanneer we je pakket bezorgen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Is zaterdag een werkdag voor pakketjes?

Pakketten bezorgen we op maandag t/m zaterdag tot 21.30 uur. We bezorgen een pakket doorgaans de dag nadat we het hebben ontvangen van de afzender (tenzij je als ontvanger een andere bezorgdag hebt gekozen).

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Hoe lang houdt een PostNL pakket vast?

Goed om te weten: we bewaren je pakket maximaal een week op het PostNL-punt. Daarna brengen we het terug naar de afzender.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Wat als PostNL je pakket kwijt raakt?

Neem contact op met de bezorger

De bezorger is bijvoorbeeld PostNL of DHL. Zij kijken of ze het pakketje kunnen vinden. Lukt dat niet, dan verwijzen ze door of terug naar de webwinkel. Leden van de Consumentenbond helpen we op weg met onze voorbeeldbrieven postbezorging.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op consumentenbond.nl

Waarom is mijn bezorgtijd nog niet bekend?

Het kan voorkomen dat PostNL de status toont "bezorgtijd nog onbekend". PostNL geeft aan dat zij het pakket nog niet hebben ontvangen óf nog niet hebben verwerkt. Je bestelling is overgedragen aan PostNL. Wij sturen namelijk pas een Track & Trace link als PostNL jouw pakket heeft opgehaald.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.homedesignshops.nl

Wat betekent je pakket is onderweg?

Onderweg betekent dat het pakket in het verzendproces zit en zich overal kan bevinden. Bezorging in gang betekent dat een vrachtwagen onderweg is om uw pakket af te leveren.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op reddit.com

Populaire vragen