Waarom werkt itsme niet op Samsung?

Je kan deze foutmelding krijgen wanneer je vanuit een mobiele webbrowser probeert in te loggen bij een overheidswebsite, of wanneer je probeert in te loggen bij een app van de overheid. Kijk na of je je mobiele browser hebt ingesteld als standaardbrowser (vermijd Samsung Internet) en gebruik de privé modus niet.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.itsme-id.com

Kan itsme op Samsung?

Voor Nederlandse accounts: itsme® werkt op Android smartphones (minimaal versie 6.0) die NFC ondersteunen en op iPhone 7 of hoger (minimaal iOS versie 13.0). Je kan de itsme®-app gratis downloaden in de App Store, Google Play Store of Huawei AppGallery. Enkel EU stores worden momenteel ondersteund.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.itsme-id.com

Hoe itsme installeren op Samsung?

Download de gratis app: a. Android toestellen via de 'Play Store' b. Toestellen van Apple/iOS: 'App Store' c. Je vindt de app door bij zoeken (een loepje) 'itsme' in te typen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op tgerief.be

Waarom werkt itsme niet op gsm?

Gelieve dan enkel de standaard browser te gebruiken om aan te melden. U kan de standaard browser wijzigen in de instellingen van uw smartphone. Gebruikt u uw browser in een incognitovenster of privémodus? Schakel dan het incognitovenster of de privémodus uit en probeer opnieuw aan te melden.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op sma-help.bosa.belgium.be

Wat doen als itsme niet werkt?

indien u problemen ondervindt bij het aanmaken of registeren van een account, gelieve contact op te nemen met de helpdesk van Itsme via https://www.itsme.be/nl/contact of op het nummer 02/657 32 13.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op loginhulp.be

Hoe ga je aan de slag met Itsme?

42 gerelateerde vragen gevonden

Waarom kan ik niet meer inloggen met itsme?

Je kan deze foutmelding krijgen wanneer je vanuit een mobiele webbrowser probeert in te loggen bij een overheidswebsite, of wanneer je probeert in te loggen bij een app van de overheid. Kijk na of je je mobiele browser hebt ingesteld als standaardbrowser (vermijd Samsung Internet) en gebruik de privé modus niet.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.itsme-id.com

Waarom kan ik me niet aanmelden op itsme?

Zorg dat je bank de laatste versie van je e-ID heeft. Door corona lieten veel mensen hun identiteitskaart niet inlezen bij hun bank, waardoor ze geen account kunnen aanmaken met hun bankkaart. Registreren met een laptop van het werk lukt vaak niet.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op vrt.be

Wat moet je doen als je een app niet kan openen?

Je kunt het cachegeheugen en de gegevens van een app meestal wissen via de app Instellingen van je telefoon. De instellingen kunnen per telefoon verschillen. Neem contact op met de fabrikant van je apparaat voor meer informatie. Je kunt tijdelijk ruimte vrijmaken door gegevens in het cachegeheugen te wissen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Hoe activeer ik itsme op mijn nieuwe smartphone?

Ga naar onze website: https://my.prd.itsme.be/block.
...
  1. Geef je telefoonnummer in (zonder de eerste '0' vb. ...
  2. Verifieer je gegevens en klik opnieuw op "Heractiveer mijn account"
  3. Download de Connective plugin tenzij deze al op de pc geïnstalleerd staat.
  4. Verbind je eID kaartlezer en plaats de eID kaart in de lezer.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.itsme-id.com

Hoe zet ik itsme op mijn smartphone?

Hoe activeer ik itsme?
  1. Download de app op uw gsm.
  2. Geef uw gsm-nummer in.
  3. Kies uw bank om uw itsme aan te maken: Belfius - BNP Paribas Fortis - CBC - Fintro - Hello Bank! ...
  4. Volg de stappen in uw bankapp of website; hiervoor heeft u uw bankkaart, kaartlezer en pincode nodig.
  5. U ontvangt een controlecode via sms.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op vlaanderen.be

Welke browser voor itsme?

De besturingssystemen en browsers die ondersteund worden zijn: voor Windows 10 en 11: Edge, Mozilla Firefox en Google Chrome (Internet Explorer 11 wordt niet ondersteund) voor Mac OS Catalina, BigSur en Monterey: Safari, Mozilla Firefox en Google Chrome.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.itsme-id.com

Kan ik itsme activeren zonder eID?

Als u geen eID hebt en u wil toegang tot het omgevingsloket, dan kunt u toegang krijgen via de app itsme®. U kunt deze app zelf activeren via een bankkaart van de partnerbanken van itsme®. Dat zijn Belfius, BNP Paribas Fortis, ING en KBC. U hebt daarvoor een kaartlezer nodig.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op omgevingsloketvlaanderen.be

Kan je itsme gebruiken zonder smartphone?

itsme® is nu klaar voor gebruik.

Het gebruik van itsme® maakt het mogelijk om toegang te krijgen tot de dossiers in mijnWGK zonder gebruik te moeten maken van een kaartlezer, en dit niet alleen op je pc of laptop, maar ook op een tablet of een smartphone.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op zorggroep-orion.be

Waarom lukt its me niet?

Tip 1: Wie ooit al Itsme gebruikt heeft en de applicatie opzij liet liggen, zal bij installatie vermoedelijk een foutmelding krijgen dat haar/zijn account geblokkeerd is. De app zal daarop voorstellen om je account te deblokkeren. Doe dat meteen zodat je weer aan de slag kan.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op techpulse.be

Kan itsme op meerdere toestellen?

Neen. Het veiligheidsmodel van itsme® draait om de unieke combinatie van je smartphone, je itsme®-app en je itsme®-code. Je account is dus verbonden aan uitsluitend 1 mobiel toestel.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.itsme-id.com

Kan itsme op een tablet?

Je hebt enkel je smartphone (of tablet) en de itsme-app nodig. Download de app via Google Play (Android) of via de App Store van Apple (IOS).

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op vdab.be

Hoe itsme heractiveren op nieuwe gsm?

Hoe kan je je itsme-account heractiveren?
  1. Surf naar Itsme. Itsme.
  2. Geef je gsm-nummer in.
  3. Steek je eID in de kaartlezer en geef de pincode van je eID in.
  4. Duid het vinkje aan om te bewijzen dat je geen robot bent.
  5. Klik op Heractiveren van mijn account.
  6. Je account is vanaf dan weer bruikbaar.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op overheid.vlaanderen.be

Kan je meerdere itsme accounts op 1 smartphone?

Nee, dit is niet mogelijk. Een itsme®-account is een combinatie van één identiteit (eID), één telefoonnummer en één itsme®-app. Indien iemand anders ook een eigen itsme®-account wenst aan te maken dan moet dit op een eigen telefoonnummer en op eigen toestel.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.itsme-id.com

Hoe aanmelden bij itsme zonder kaartlezer?

Bye bye kaartlezer!

Want dankzij itsme® kan je met 1 app inloggen bij je bank of een betaling bevestigen. Klik gewoon op het itsme®-icoontje op de website of app van je bank, open daarna de itsme®-app, bevestig de actie en klaar!

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op itsme-id.com

Kan geen apps meer installeren Android?

Algemene stappen om dit probleem op te lossen
  • Checken of je een goede wifi- of mobiele internetverbinding hebt.
  • Check je opslagruimte.
  • Check op Android-systeemupdates.
  • Check of de app beschikbaar is voor je apparaat.
  • Verwijder de app en installeer deze opnieuw.
  • Sluit de Play Store en open de app opnieuw.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Hoe kan ik een app opnieuw installeren?

Apps opnieuw installeren of weer inschakelen
  1. Open de Google Play Store-app. op je Android-telefoon of -tablet.
  2. Tik rechts op het profielicoon.
  3. Tik op Apps en apparaat beheren. Beheren.
  4. Selecteer de apps die je wilt installeren of aanzetten. Tik bovenaan op Geïnstalleerd. ...
  5. Tik op Installeren of Aanzetten.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Waarom doen sommige apps het niet meer?

Blijft een app hardnekkig weigeren, ook na het updaten, verwijder deze dan en installeer de app opnieuw. Het kan zijn dat een net geïnstalleerde app niet werkt omdat de nieuwe versie door de ontwikkelaar niet goed getest is.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op veiliginternetten.nl

Hoe kan ik itsme opnieuw installeren?

Ga naar onze website : https://my.itsme.be/nl/unblock.
...
  1. Geef je telefoonnummer in (zonder de eerste '0' vb. ...
  2. Verifieer je gegevens en klik opnieuw op "Heractiveer mijn account"
  3. Download de Connective plugin tenzij deze al op de pc geïnstalleerd staat.
  4. Verbind je eID kaartlezer en plaats de eID kaart in de lezer.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.itsme-id.com

Hoe itsme installeren met eID?

Teken het itsme®-contract met je eID door je pincode van je eID in te geven.
...
Volg nu de stappen in de itsme®-app:
  1. Geef je telefoonnummer in.
  2. Geef je identificatietoken in (6 karakters)
  3. Geef de controlecode (5 cijfers) in die je via sms hebt gekregen.
  4. Kies je itsme®-code van 5 cijfers en bevestig je code.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.itsme-id.com

Kan je itsme verwijderen?

Voor alle duidelijkheid: itsme® wijzigt af en toe de voorwaarden voor de itsme® -app. Wanneer dat het geval is, laten we je het een maand van tevoren weten. Als je er niet mee akkoord gaat (nu of in de toekomst), kan je er op elk moment voor kiezen om je itsme® -account te blokkeren of verwijderen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op itsme-id.com

Populaire vragen