Start Outlook opnieuw en schakel de invoegtoepassing uit die het probleem veroorzaakte. Start daarna Outlook opnieuw. Zorg dat u het proces van opnieuw starten-uitschakelen-opnieuw starten uitvoert voor elke invoegtoepassing die oorspronkelijk in Outlook is ingeschakeld.
Een profiel herstellen in Outlook 2010, Outlook 2013 of Outlook 2016. In Outlook 2010, Outlook 2013 of Outlook 2016 kiest u Bestand . Kies Accountinstellingen > Accountinstellingen. Kies uw account (profiel) op het tabblad E-mail en kies vervolgens Herstellen.
Office herstellen. De stappen die u moet volgen om het hulpprogramma voor herstel te openen, zijn afhankelijk van uw besturingssysteem. (linksonder) en selecteer Apps en onderdelen in het snelmenu. Selecteer het Microsoft Office-product dat u wilt herstellen en selecteer Wijzigen.
Uw Outlook.com-account is mogelijk tijdelijk geblokkeerd omdat er ongebruikelijke aanmeldingsactiviteit is gedetecteerd. Een geblokkeerd account is natuurlijk vervelend, maar het is belangrijk dat u wordt beschermd tegen fraude of misbruik. U kunt de blokkering van uw account als volgt opheffen.
Oorzaak: Uw internetprovider of netwerk heeft een firewall die verbindingen met de server voor uitgaande e-mail (SMTP) van uw e-mailservice blokkeert. Oplossing: Kijk of uw internetprovider of netwerkbeheerder een alternatieve SMTP-server biedt die u voor uw POP- of IMAP-account kunt gebruiken.
Het is mogelijk dat uw firewall, antivirus of netwerkinstellingen uw e-mailprogramma blokkeren. Schakel uw firewall en antivirus tijdelijk uit en probeer het opnieuw. Op een computernetwerk kunnen bepaalde poorten geblokkeerd zijn. Probeer op een ander netwerk verbinding te maken, bijvoorbeeld via uw mobiele provider.
Ga naar de pagina Aanmelden bij Outlook.com en selecteer Aanmelden. Voer uw e-mailadres of telefoonnummer in en selecteer Volgende. Schakel op de pagina Wachtwoord invoeren het selectievakje Aangemeld blijven uit. Voer uw wachtwoord in en selecteer Aanmelden.
Nadat u het account uit Outlook.com hebt verwijderd, kunt u niet langer e-mailberichten verzenden vanuit dat account in Outlook.com. Belangrijk: Microsoft verwijdert vanaf 10 mei 2021 de mogelijkheid om accounts aan Outlook.com te koppelen.
Als u Outlook opnieuw installeren 2007 nadat het is verwijderd, klik met de rechtermuisknop en kies Verandering > Doorgaan met. Daarna is het noodzakelijk om een dvd te plaatsen met de software van Microsoft 2007, Klik op Vooruitzicht, kiezen Geïnstalleerd op de lokale harde schijf, en druk op Doorgaan met.
Wat is Outlook.com? Outlook.com is de nieuwe gratis e-maildienst van Microsoft die uiteindelijk Hotmail.com moet vervangen.Je bezoekt Outlook.com via https://www.outlook.com. De nieuwe dienst proberen is eenvoudig, want je kunt inloggen met je oude Microsoft e-mailadres.
Voornamelijk ontworpen voor de consument, Outlook.com biedt veel van dezelfde functies als Outlook op het web. U kunt andere e-mailadressen toevoegen aan Outlook.com en uw e-mail thuis of op uw werk controleren via de Outlook.com-service. U kunt ook uw e-mailaccount Outlook.com toevoegen aan Outlook 2016.
Hotmail of Outlook niet meer kunnen openen
Als je problemen ondervindt met het openen van je e-mailaccount of niet in je inbox kunt komen, is de kans groot dat er zich een beveiligingsprobleem voordoet. Ook kan je internetcache de boosdoener zijn.
Je Outlook-mailbox blijft gedurende 365 dagen actief. Na deze periode bereikt het de inactieve status, waardoor alle e-mail en contactgegevens automatisch maar permanent door het systeem worden verwijderd. Je Microsoft-account zélf blijft echter gedurende een periode van 5 jaar beschikbaar.
E-mails kunnen om de hieronder genoemde redenen verdwijnen of verdwijnen uit de inbox van Outlook: Een probleem in Configuratie-instellingen: Als er een probleem is in de POP- of IMAP-instellingen van uw Outlook-account of als u de POP of IMAP verkeerd hebt ingesteld, kunnen de e-mails van het Outlook-inbox verdwijnen.
De standaardperiode is 30 dagen.
Als u bijvoorbeeld problemen ondervindt met het toevoegen van een Outlook.com-account aan de e-mailapp voor iOS, neemt u contact op met Apple Support. Wij raden u aan de mobiele Outlook-app te downloaden en installeren voor gemakkelijk agenda- en e-mailbeheer.
Uw gebruikersnaam is afhankelijk van uw e-mailprovider, maar gewoonlijk is dit uw volledige e-mailadres of het gedeelte van uw e-mailadres voor het teken @. Dit is het wachtwoord voor uw account. Dit wachtwoord is meestal hoofdlettergevoelig.