U bent een wachtwoord vergeten, uw wachtwoord werkt niet of wat u moet doen als u een probleem hebt met verificatiecodes. U bent de gebruikersnaam vergeten voor de service waarbij u zich aanmeldt, of uw gebruikersnaam is juist, maar u kunt zich nog steeds niet aanmelden.
Een profiel herstellen in Outlook 2010, Outlook 2013 of Outlook 2016. In Outlook 2010, Outlook 2013 of Outlook 2016 kiest u Bestand . Kies Accountinstellingen > Accountinstellingen. Kies uw account (profiel) op het tabblad E-mail en kies vervolgens Herstellen.
Het is mogelijk dat uw firewall, antivirus of netwerkinstellingen uw e-mailprogramma blokkeren. Schakel uw firewall en antivirus tijdelijk uit en probeer het opnieuw. Op een computernetwerk kunnen bepaalde poorten geblokkeerd zijn. Probeer op een ander netwerk verbinding te maken, bijvoorbeeld via uw mobiele provider.
Ga naar de pagina Aanmelden bij Outlook.com en selecteer Aanmelden. Voer uw e-mailadres of telefoonnummer in en selecteer Volgende. Schakel op de pagina Wachtwoord invoeren het selectievakje Aangemeld blijven uit. Voer uw wachtwoord in en selecteer Aanmelden.
Dit is het wachtwoord voor uw account. Dit wachtwoord is meestal hoofdlettergevoelig. De server voor inkomende e-mail van een IMAP-account kan ook de IMAP-server worden genoemd. Als uw e-mailprovider bijvoorbeeld example.com is, is de server voor inkomende e-mail waarschijnlijk imap.example.com.
Weet u uw gebruikersnaam, maar bent u het wachtwoord vergeten en moet u het opnieuw instellen? Ga naar passwordreset.microsoftonline.com/ als uw beheerder u heeft gemachtigd om uw wachtwoord opnieuw in te stellen. Neem contact op met de beheerder als u geen machtigingen hebt om uw wachtwoord te wijzigen.
Gebruikers kunnen ons Outlook hulplijn nummer bereiken en voor alle problemen met techneuten praten. Bellen Outlook Klantenservice Telefoonnummer +31-403690616 en los al uw problemen op.
Als de verbinding tussen de Teams-client en de SBC correct werkt, maar sommige gebruikers niet kunnen bellen, kan het probleem worden veroorzaakt door onjuiste instellingen of onjuiste inrichting van deze gebruikers.
U kunt rechtstreeks naar de startpagina Microsoft Office Ondersteuning gaan en een van de ondersteuningsopties onder aan de pagina selecteren of het volgende doen in deze Microsoft Office programma's.
Klik in Outlook op Bestand. Ga vervolgens naar Accountinstellingen > Accountinstellingen. Dubbelklik op het tabblad E-mail op het account dat je wilt koppelen aan HubSpot. Onder Serverinformatie zie je de namen van je inkomende e-mailserver (IMAP) en uitgaande e-mailserver (SMTP).
Servernaam voor inkomende e-mail. Het e-mailadres dat u wilt instellen. Het poortnummer dat wordt gebruikt door de server voor inkomende e-mail. De meeste gebruiken 143 of 993 voor IMAP of 110 of 995 voor POP.
Oorzaak. Dit probleem kan optreden als de instelling voor Beveiliging aanmeldnetwerk op het tabblad Beveiliging van het dialoogvenster Microsoft Exchange is ingesteld op een andere waarde dan Anonieme verificatie.