In sommige gevallen is telefonisch contact met de klantenservice van hollandsnieuwenodig om je te helpen. Je kunt de klantenservice op werkdagen tussen 09.00 en 18.00 bellen op: 0900-0324. 1200 alleen met een hollandsnieuwe abonnement.
Je abonnement gaat pas in zodra je voor het eerst met je simkaart belt, sms't of op internet gaat. Als je niets doet, start je abonnement automatisch 14 dagen na ontvangst van je bestelling. Je nieuwe 06-nummer vind je in mijn hollandsnieuwe en onze app.
het netwerk van hollandsnieuwe. bij hollandsnieuwe maken we gebruik van het 4G netwerk van Vodafone. Ons netwerk biedt snel en stabiel internet in heel Europa. We zijn bekroond tot 'Uitstekend netwerk', met de beste video-ervaring.
telefoon instellen
Is je toestel geschikt voor 4G, maar zie je geen 4G rechtsboven bij je netwerk? Dan kan het zijn dat je toestelinstellingen nog niet goed staan. Gebruik hiervoor onze toestelhulp. Selecteer je toestel en volg stap voor stap de instructies om 4G internet te activeren op jouw toestel.
hollandsnieuwe is een dochterorganisatie van Vodafone. Hollandsnieuwe maakt gebruik van ons netwerk. Zij hebben hun eigen voorwaarden die gelden. Dit betekent dat je bij Hollandsnieuwe moet checken vanaf wanneer je mag overstappen en wat er mogelijk is.
Hollandsnieuwe is een goedkope provider
Hollandsnieuwe is een dochterbedrijf van Vodafone. Het is naast Vodafone de enige andere provider die gebruik maakt van het Vodafone netwerk. De abonnementen van Hollandsnieuwe zijn goedkoper dan bij Vodafone. Bij Hollandsnieuwe kan je zelf bepalen hoe jij de bundel spendeert.
Welke provider heeft de beste dekking in Nederland? Uit de jaarlijkse sneltest van Ookla in 2021 bleek dat KPN de beste dekking in Nederland heeft. Hierbij won KPN met 833 tegenover 640 punten voor T-Mobile en 590 punten voor Vodafone.
Als je simkaart niet is aangemeld op het netwerk in het buitenland probeer dan via de instellingen een andere netwerk operator te selecteren om na te gaan of je daar wel bereik mee hebt. Kijk eventueel in de T-Mobile Toestelhulp. Of zet je telefoon even uit en weer aan.
Dit zou betekenen dat je toestel in de niet-storen stand staat. Dit is ook te herkennen aan een maantje die je ziet in het bedieningspaneel (het scherm wat je naar boven kan halen bij iPhone en naar beneden kan halen bij Android). Hier, of in de instellingen van je toestel kan je dit ook uitzetten.
KPN heeft zowel het snelste mobiele netwerk als de beste mobiele dekking in Nederland. Dat stelt Speedtest-maker Ookla. Ookla brengt met zijn jaarlijkse Speedtest Awards de snelheid van Nederlandse mobiele providers in kaart.
Start je apparaat opnieuw op.
Open je app Instellingen en tik op Netwerk en internet of Verbindingen. Afhankelijk van je apparaat kunnen deze opties verschillen. Zet wifi uit en mobiele data aan en check of er een verschil is. Zo niet, dan zet je mobiele data uit en wifi aan en check je het opnieuw.
Vanaf drie maanden voor de einddatum kunt u uw hollandsnieuwe abonnement verlengen. Als uw abonnement binnen drie maanden afloopt, ontvangt u van de provider een e-mail met een Hollandsnieuwe verlengen-aanbieding. U kunt ook de verlenging direct online in orde brengen via Mijn hollandsnieuwe.
Haal je simkaart voorzichtig uit je telefoon en maak deze schoon met een zachte, droge doek. Plaats de simkaart daarna op de juiste manier terug in je toestel. Plaats je simkaart ter controle eens in een ander toestel; als je simkaart dan wel werkt, is je simkaart niet defect.
Dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur. Bel onze klantenservice op 0900-1884 (gebruikelijke (mobiele) belkosten) of 1200 (gratis vanaf je telefoonaansluiting van Ziggo).
Haal de simkaart uit je telefoon en maak schoon met een zachte, droge doek en kijk of je hetzelfde probleem houdt. Plaats je simkaart in een ander toestel. Als je simkaart wel werkt in het andere toestel, dan ligt het probleem bij jouw toestel.
Doe een andere simkaart in jouw toestel. Werkt deze kaart in je toestel? Dan is er misschien iets mis met je simkaart. Vraag een nieuwe simkaart aan via My T-Mobile of neem contact op met de Klantenservice.
Bel je contactpersoon terug met een anoniem nummer.
Als het gesprek doorverbindt zoals normaal (vijf of meer keer overgaan), dan heeft deze persoon jouw nummer geblokkeerd. Als de verbinding nog steeds na één keer of minder overgaan verbroken wordt en naar voicemail gaat, dan is de telefoon van deze persoon leeg.
Toestel uit- en aanzetten
In veel gevallen is het probleem op te lossen door je telefoon opnieuw te starten. Druk de power-knop in tot de telefoon is uitgeschakeld of totdat je de optie "uitschakelen" krijgt. De vliegtuigmodus schakelt alle draadloze verbindingen uit. Zoals de bel-, wifi- en bluetoothverbinding.
Ga naar 'Instellingen' > 'Focus' > 'Niet storen' en controleer of deze functie is uitgeschakeld. Kijk of u bepaalde telefoonnummers hebt geblokkeerd. Ga naar 'Instellingen' > 'Telefoon' > 'Geblokkeerde contacten'. Controleer of het doorschakelen van oproepen is ingeschakeld.
Storingen internet, bellen en tv
Ziggo scoort met 15 procent de meeste storingen. Het aantal telefoonstoringen op de vaste lijn valt bij alle providers mee. De glasvezelaanbieders KPN, Telfort en Caiway hebben de minste storingen, terwijl XS4ALL Glasvezel en DSL de meeste hebben.
Wie is de beste internet provider? Volgens klanten is Ziggo de beste internet provider. Ook provider KPN scoort hoog en komt op de tweede plek. De derde plek gaat naar Budget Alles in 1 , gevolgd door T-Mobile en Youfone.