Waarom wordt Automatisch opslaan uitgeschakeld? Ga naar Bestandsopties> opslaan> Opslaan. Controleer of het selectievakje Automatisch opslaan is aangevinkt.
Ga naar bestand > Opties > Opslaanen schakel het selectievakje automatisch opslaan van OneDrive en SharePoint Online-bestanden in Word standaard inof uit.
Automatisch opslaan is ingeschakeld wanneer u aan een bestand werkt dat is opgeslagen in OneDrive, OneDrive voor Bedrijven of SharePoint Online. Als het bestand op een andere locatie is opgeslagen (of als het nog niet is opgeslagen), is Automatisch opslaan uitgeschakeld.
Als u een werkmap niet kunt opslaan wanneer u Microsoft Excel in de veilige modus van Windows uitvoert, kan het probleem worden veroorzaakt door een invoegtoepassing van een derde partij of door een bestand dat zich op een van de opstartlocaties van Excel bevindt.
U kunt bestanden en mappen automatisch vanaf uw pc toevoegen aan OneDrive zonder dat u naar de website van OneDrive hoeft te gaan.
Controleer de onderstaande zaken als een synchronisatie niet goed lijkt te werken. Zorg dat de synchronisatie app up-to-date is. Zorg dat je bestanden/mappen geen ongeldige karakters of bestandstypen bevatten. Zorg dat je niet meer dan 255 karakter gebruikt voor de namen van je bestanden/mappen.
Google Drive is de cloud opslagdienst van Google en de tegenhanger van OneDrive. Via Google Drive kun je gemakkelijk online in bestanden samenwerken en bestanden delen. Het is gekoppeld aan Gmail, de e-mailservice van Google.
Methode 5: Word dwingen te proberen een bestand te repareren
Klik in Word op Bestand op het Lint en klik op Openen. Klik in het dialoogvenster Openen op het Word-document om het te markeren. Klik op de pijl op de knop Openen en selecteer Openen en herstellen.
Uw document opslaan
Klik op bestand > Opslaan, selecteer of blader naar een map, typ een naam voor het document in het vak bestandsnaam en klik op Opslaan. Sla uw werk op wanneer u gaat, vaak druk op CTRL + S.
Sla het bestand op: De meeste bestanden: Klik op de downloadlink. Of klik met de rechtermuisknop op het bestand en kies Opslaan als. Afbeeldingen: Klik met de rechtermuisknop op de afbeelding en kies Afbeelding opslaan als.
De ASD bestandsextensie is een dataformaat gekoppeld aan Microsoft Word. ASD-bestanden en Microsoft Word zijn ontwikkeld door Microsoft. Deze bestanden bevatten een momentopname of een back-up van de geopende Word-document.
In het Bestand menu, klik op Open, en klik dan op Recente Documenten. Scrol naar het einde van alle recente documenten, en klik dan op Herstel Niet-opgeslagen Documenten. Als je het bestand gevonden hebt waar je naar op zoek bent, dubbelklik het om het te openen. Sla het onmiddellijk op.
Het tabblad Openen in het menu Bestand bevat een lijst met bestanden die u onlangs hebt geopend, alsook koppelingen naar locaties waar u recent bestanden hebt opgeslagen. De lijst Recent bevat de bestanden die u onlangs hebt geopend vanaf een van uw apparaten.
Waarom kan ik geen PDF opslaan? Omdat de PDF-auteur lokaal opslaan heeft uitgeschakeld wegens beveiliging, auteursrechtbescherming of andere redenen. Als u de PDF wilt opslaan, neemt u contact op met de auteur en vraagt u deze om lokaal opslaan in te schakelen.
Ga in het Word-document naar Bestand > Afdrukken en kies de optie Microsoft Print to PDF. Upload het document naar OneDrive, open het in de webversie van Word en klik vervolgens op Bestand > Opslaan als > Downloaden als PDF.
Suggesties voor gratis PDF-reader apps
Adobe Reader: Android, iOS, Windows. Google Play Books: Android, iOS. Kobo: Android, iOS, Windows.
Als je een bestand niet kunt openen, kan dit een van de volgende redenen hebben: Je hebt geen rechten om het bestand weer te geven. Je bent ingelogd bij een Google-account dat geen toegangsrechten heeft. De juiste app is niet op je telefoon geïnstalleerd.
Ga naar Bestand >Info > Document beheren > Niet-opgeslagen documenten herstellen. Selecteer het bestand en selecteer openen. Selecteer opslaan als op de balk boven aan het bestand om het bestand op te slaan.
U ontvangt 5 GB gratis opslagruimte wanneer u zich registreert voor OneDrive, maar u kunt altijd meer kopen of u kunt u registreren voor Microsoft 365 om meer opslagruimte te krijgen.
Google Drive is de gratis online opslagdienst van het internetbedrijf Google.
OneDrive synchroniseren met uw computer
Selecteer Start, typ OneDrive en selecteer vervolgens de OneDrive-app. Meld u aan bij OneDrive met het account dat u wilt synchroniseren, en voltooi de installatie. Uw OneDrive-bestanden worden gesynchroniseerd met uw computer.
Selecteer onder PC-instellingende optie OneDrive. Schakel op het tabblad Bestandsopslag de schakelaar uit bij Documenten standaard opslaan in OneDrive. Selecteer op het tabblad Camera-album de optie Geen foto's uploaden en schakel de schakelaar uit bij Video's automatisch uploaden in OneDrive.