Impressie definities (v.) Uitspraak: [ɪmˈprɛsi] Verbuigingen: impressie|s (meerv.) manier waarop je over iets of iemand denkt als je er nog niet veel over weet Voorbeelden: `op reis in de tropen nieuwe impressies opdoen`, `De folder geeft ee...
indruk (zn) : beeld, gevoel, idee, impressie, sensatie, suggestie, voorgevoel. idee (zn) : beeld, impressie, indruk, voorstelling.
Een impressie is een vertoning van een advertentie. Wanneer een persoon één keer jouw advertentie of website ziet, zorgt dit voor één impressie, oftewel vertoning.
Impressie of in het Engels 'impression' staat in termen van online marketing voor het aantal keer dat een element is weergegeven in de browser. Dit kan bijvoorbeeld duiden op het aantal keer dat een banner is weergegeven op een website. Het betreft een meetpunt dat naast kliks, doorklikken en positie etc.
De eerste indruk over of iemand gevaar vormt of niet, wordt gevormd in de eerste paar seconden dat je iemand ontmoet. In 30 seconden wordt een volledige eerste indruk gevormd. In deze paar seconden vorm je een oordeel over deze persoon.
Impressies is het aantal keer dat een advertentie is vertoond en een advertentie kan natuurlijk meerdere keren aan dezelfde persoon getoond zijn. Bereik zegt echt iets over het aantal individuen dat de advertentie op zijn scherm heeft gehad.
Weergaven, ook wel impressies genoemd, zijn de keren dat jouw advertentie of update is weergegeven op een scherm. Stel dat jouw advertentie maar liefst 3.000 keer is getoond op een scherm. Je weergaven zijn dan ook 3.000. Dat wil echter niet zeggen dat een persoon diezelfde content ook daadwerkelijk heeft gezien.
De impressies geven aan hoeveel keer uw nieuws is bekeken door de LinkedIn leden. Dit getal zal een belangrijke indicator zijn in het kennisobjectief waarbij het aantal bereikte mensen primeert op de actie die er op volgt.
Impressiefoto's zijn bedoelt om mensen die ze bekijken in 1 keer een indruk te geven van een product of locatie.
Het woord impressie staat in de Woordenlijst Nederlandse Taal van de Nederlandse Taalunie.
na-apen, nabootsen, nadoen, overnemen.
Woorden noemen we synoniem als ze (ongeveer) hetzelfde betekenen.
uitstekend (bn) : buitengewoon, eersteklas, eminent, excellent, fantastisch, geweldig, goed, illuster, klasse, kostelijk, opperbest, perfect, prachtig, prima, puik, puikbest, schitterend, super, superieur, uitmuntend, uitnemend, uitzonderlijk, volmaakt, voorbeeldig, voornaam, voortreffelijk.
weergaven/impressions: het totale aantal keer dat jouw bericht is bekeken, ongeacht het aantal mensen. bereik/reach: het aantal unieke mensen dat een bericht heeft bekeken. betrokkenheid/engagement: het aantal likes, reacties en aantal keer opgeslagen opgeteld.
Bij Bereik bepaal je zelf welke campagne je plaatst en hoe vaak deze wisselt. Daardoor kun je gemakkelijk inspelen op actualiteiten en ontwikkelingen, zoals op speciale acties, themadagen of een bepaald moment in een dag.
Meet het totale aantal mensen aan wie een advertentie is weergegeven. Deze statistieken gaan verder dan algemene cookiemetingen en geven inzicht in hoeveel mensen uw advertentie hebben gezien op verschillende apparaten en sites, en in verschillende indelingen, apps en netwerken.
Het bereik (ook wel spreidingsbreedte of range genoemd) is het interval tussen de laagste en de hoogste waarde in de dataset. Het is een veelgebruikte maat voor de spreiding (variability).
Je kunt alleen het aantal weergaven van een video bekijken in de Facebook-app voor Android en iPhone. Als een video openbaar is gedeeld, wordt het aantal weergaven onder de video vermeld.
Het aantal impressies betekent hoevaak jouw pin door iemand gezien is. Dit is dus ook langs een pin scrollen. Het aantal impressies is vaak relatief hoog. Maar het zegt nog niks over het aantal linkkliks of bewaarde pins.
Wanneer je een foutje maakt, is het dus belangrijk om snel te reageren. Het is niet de fout, maar het gebrek aan verontschuldiging die ervoor zorgt dat iemand een slecht beeld van je krijgt. Vergeet niet dat jij jezelf beoordeelt op basis van je intenties, terwijl anderen je beoordelen op basis van je acties.
Deze: Je krijgt nooit een tweede kans om een eerste indruk te maken. Wanneer we iemand voor het eerst ontmoeten, bepalen we in één tiende van een seconde of we iemand sympathiek, eng, slim, dom, betrouwbaar, succesvol, rijk, of arm vinden. Het bijstellen van die eerste indruk kan daarentegen maanden duren!
Allerlei verschillende soorten informatie kunnen van invloed zijn op je eerste indruk. Een bekend voorbeeld is kleding, maar het kan ook gaan om dingen die je niet eens bewust waarneemt, bijvoorbeeld iemands pupilgrootte, taille-heup-verhouding, neus-kin-afstand, of subtiele veranderingen in mimiek of stem.