Waar vind ik het Retournummer Coolblue?

Je retournummer vind je terug in de retour bevestigingsmail. Meld altijd eerst je retour aan via het online retourformulier.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op coolblue.nl

Hoe stuur ik iets terug naar Coolblue?

Binnen één uur na het aanmelden van je retour ontvang je een bevestigingsmail met een retournummer en verzendlabel. Print het verzendlabel uit en plak het op de buitenste doos. Stuur je pakketje gratis terug via een PostNL-punt bij jou in de buurt. Leun achterover en houd de status in de gaten via Mijn Coolblue.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op coolblue.nl

Hoe retourneer je een product?

Pakket retour sturen
  1. Maak je retourpakket goed dicht en plak het retourlabel erop. Gebruik je de oorspronkelijke verpakking? ...
  2. Maak een verzendlabel met antwoordnummer. Je hoeft niks te betalen.
  3. Koop een verzendlabel. Je betaalt de normale verzendkosten voor een pakket.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Is retourneren bij Coolblue gratis?

Moet ik iets betalen voor het terugsturen van mijn product? Nee, dat is gratis. Je product kun je verpakken in de originele verpakking. Verzend je product in een Coolblue doos of andere stevige doos die je goed afsluit.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op coolblue.nl

Hoe lang duurt een retourzending?

De wet geeft aan dat je moet terugbetalen binnen 14 dagen nadat een consument aangegeven heeft te willen retourneren, NIET 14 dagen nadat je het product daadwerkelijk retour hebt ontvangen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op webwinkelkeur.nl

Hoe retourneer ik mijn bestelling?

23 gerelateerde vragen gevonden

Wat is een Retourbewijs?

Mocht jouw retourzending binnen het retourproces blijven hangen, dan is dit retourbewijs jouw bewijs dat je de zending hebt afgegeven.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op degeschillencommissie.nl

Kan Retourlabel niet printen?

Wat moet ik doen als ik geen printer heb om een retouretiket af te drukken? Als je geen printer hebt, heb je de mogelijkheid om het pakket zonder retouretiket via DHL te retourneren. Breng je retour in de originele verpakking met het originele label naar een DHL servicepunt.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op zalando-lounge.nl

Hoe lang duurt een retour bij Coolblue?

Zodra we je retourzending verwerkt hebben, betalen we je binnen 5 werkdagen terug. Hoe snel je het geld op je rekening hebt, hangt af van je betaalmethode. Het kan zo zijn dat je je geld in meerdere delen terugkrijgt.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op coolblue.nl

Hoe werkt garantie bij Coolblue?

Je krijgt op de meeste producten minimaal 2 jaar garantie op fabricagefouten. Je product zou namelijk bij normaal gebruik de eerste 2 jaar niet stuk mogen gaan. Op BlueBuilt producten krijg je zelfs 5 jaar fabrieksgarantie. Refurbished witgoed producten zijn de uitzondering.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op coolblue.nl

Is een Retourlabel verplicht?

Bij Thuiswinkel.org krijgen we regelmatig de vraag of een webshop consumenten kan verplichten om voor de retourzendingen te betalen. Het antwoord hierop is duidelijk: ja. Als je gebruikmaakt van je herroepingsrecht, komen de retourkosten voor jouw rekening als de webshop dit aangeeft op zijn website.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op thuiswinkel.org

Is een retour formulier verplicht?

Als webwinkelier ben je verplicht te voldoen aan je informatieplichten. Zo is het verplicht een modelformulier herroeping beschikbaar te stellen aan je klanten. Jouw klanten hoeven dit formulier echter niet te gebruiken, ze mogen hun retouren bijvoorbeeld ook per e-mail aanmelden.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op webwinkelkeur.nl

Kan Retourlabel niet printen PostNL?

Om je klanten printloze retourlabels aan te bieden heb je een Returnless Pro of Automate account nodig (zie Tarieven pagina). We maken printerloze zendingen aan met behulp van onze koppeling met PostNL Smart Returns. Hiermee maken we antwoordnummer zendingen aan (productcode 2285).

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.returnless.com

Wat is Coolblue tweede kans?

Een Tweedekans-product is een product dat door een klant is teruggestuurd of omgeruild. Het product wordt door ons gecontroleerd en als het in goede staat verkeert dan geven wij het een tweede kans.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op coolblue.nl

Hoeveel Coolblue winkels zijn er?

Coolblue is meer dan een e-commercebedrijf. We bouwen totaaloplossingen voor onze klanten met onze ondersteunende infrastructuur. Dit doen we in Nederland, België en Duitsland, online en in onze 15 fysieke winkels.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op coolblue.be

Hoe bestelling annuleren Coolblue?

Als je snel genoeg bent, kun je zelf je bestelling annuleren in je orderoverzicht in Mijn Coolblue. Dat kan alleen als je bestelling nog niet is ingepakt. Dus zorg dat je snel bent want dat zijn onze Coolblue'ers in het magazijn ook. Je vindt alle info over je bestelling annuleren op onze website.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op blog.coolblue.be

Is Coolblue energie betrouwbaar?

56% van 18 klanten beveelt aan. In december 2021 neemt Coolblue alle lopende contracten van GreenNL over. Aangezien het enkel om een naamswijziging gaat, maar het bedrijf achter beide merken hetzelfde is, ziet u hier ook oudere klantervaringen die nog over GreenNL zijn geschreven.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op gaslicht.com

Kan je bij Coolblue bestellen zonder account?

Opgelost door Coolblue.nl: Bestellen is alleen mogelijk met een account aanmaken, flauwe kul | Klachtenkompas.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op klachtenkompas.nl

Hoe contacteer ik Coolblue?

Klantenservice: Bel 03-8082700, bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 8:00 - en 23.59 en zaterdag tot en met zondag tussen 09.00 - 23.59.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op reparatie.coolblue.be

Hoeveel korting krijg je als je bij Coolblue werkt?

Als werknemer bij Coolblue krijg je personeelskorting van 10% op al jouw aankopen bij Coolblue. Deze korting is geldig tot maximaal € 500,- korting per jaar. Je hebt ook recht op een reiskostenvergoeding van € 0,19 per kilometer die je moet reizen naar je werk.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op youngcapital.nl

Welke service biedt Coolblue?

Natuurlijk staan we ook na je aankoop voor je klaar. In onze winkels helpen we je graag verder met al je praktische en technische vragen. We zoeken ook samen naar een oplossing als je product niet naar behoren werkt.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op coolblue.nl

Hoe doe je retour afzender?

Dit doe je als volgt:
  1. Zet met pen een kruis door de adresgegevens.
  2. Schrijf op de envelop (of kaart) 'Vertrokken – Retour afzender'.
  3. Stop de post in een oranje brievenbus of geef deze af op een PostNL-punt.
  4. PostNL stuurt alle zendingen retour naar de afzender.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Hoe werkt een Retourlabel?

Heb je de originele doos niet meer, zorg dan voor een andere stevige verpakking. Print het retourlabel en plak het goed zichtbaar op je pakket. Heb je gekozen voor een QR-code, dan printen wij het label voor je bij het DHL ServicePoint. In de e-mail met je QR-code lees je hoe dat precies werkt.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op dhlparcel.nl

Hoe stuur ik een pakketje retour DHL?

Met het DHL retourlabel dat de webshop je heeft bezorgd via e-mail of in de verpakking kan je je bestelling eenvoudig retour sturen. Plak het retourlabel op de verpakking, verwijder oude labels en breng je pakket binnen in een DHL ServicePoint in je buurt. Wij zorgen ervoor dat het netjes terug gaat naar de verzender.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op dhlparcel.be

Populaire vragen

  Vorige artikel
Heeft Primera simkaart?
Volgende artikel  
Wat is Kentalis zorg?