identificatienummer van een klant bij een bedrijf. Op een rekening kun je vaak het factuurnummer en het klantnummer zien.
Je klantnummer heb je nodig bij het aanmaken van je Mijn Ziggo-account of als je bijvoorbeeld online een monteur wilt plannen. Je klantnummer vind je op je orderbevestiging, onderaan de e-mails die we je sturen en uiteraard in Mijn Ziggo.
Ook heb je jouw TV-klantnummer en TV-pincode ontvangen in de welkomstbrief bij jouw installatiepakket. Kan natuurlijk zijn dat je die kwijt bent, maar dat is niet erg, de gegevens staan ook in het menu van jouw TV Box.
Je klantnummer vind je in de e-mails die je van ons krijgt.
Als je inlogt op Mijn Simpel kan je onder het kopje 'Mijn gegevens' je klantnummer zien.
Wat vervelend dat je niet kunt inloggen in jouw Mijn Simpel pagina! Je kunt een wachtwoord reset opvragen via deze website door te klikken op 'Wachtwoord en / of gebruikersnaam vergeten?' . Vervolgens wordt er een e-mail naar je verstuurd waar je de gebruikersnaam kunt inzien en een nieuw wachtwoord kunt instellen.
1. Facturen en correspondentie. Een van de meest voorkomende plaatsen om je klantnummer te vinden, is op facturen en correspondentie van het bedrijf.
De modelcode staat op de verpakkingsdoos of op de sticker aan de achterkant van je tv.
Deze vind je makkelijk in de MijnKPN app. Of je nou 1 of meerdere abonnementen hebt.
Je abonnementsnummer (14 cijfers) is niet hetzelfde als je klantnummer (10 cijfers).
Als je het Ziggo wifi-wachtwoord nooit hebt aangepast, Vind je het wachtwoord eenvoudig terug op het modem zelf. Er zit namelijk een sticker op het modem geplakt met alle nodige info. Hier staat je netwerknaam (SSID) en het bijbehorende wifi-wachtwoord.
In Mijn Ziggo vind je de einddatum van je contract. Na je opzegtermijn kun je maandelijks je abonnement aanpassen of opzeggen.
Je vindt het: In de bevestigingsmail of -brief van je bestelling.
Een klantnummer is niet expliciet vermeld als een vereiste. Ondanks dat een klantnummer niet wettelijk verplicht is, biedt het gebruik ervan aanzienlijke voordelen. Het helpt bij het efficiënt organiseren van klantgegevens, maakt het makkelijker om facturen te sorteren en te archiveren, en versnelt het betalingsproces.
Dit nummer wordt vaak gebruikt om de historie van de klant bij te houden, zoals bijvoorbeeld eerdere aankopen, betalingen en contactinformatie. Het is mogelijk dat een klantnummer op een factuur wordt vermeldt, maar het factuurnummer zelf is niet hetzelfde als klantnummer.
U kunt het serienummer en de modelcode vinden via het menu van uw tv of door het label op het achterpaneel van uw tv te controleren .
In de Nederlandse taal gebruiken wij het klantennummer.
Het klantnummer vind je bij de gegevens over je abonnement en toestel of op een factuur. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Je kan via het inlogscherm van Mijn Simpel kiezen voor Wachtwoord en/of gebruikersnaam vergeten. Hierbij ontvang je per e-mail een link om een nieuw wachtwoord te verzinnen en je gebruikersnaam in te zien. Let er goed op dat je het vakje met je gebruikersnaam bekijkt.
De simkaart kan enkel geactiveerd worden via het Mijn Simpel account van je eigen abonnement, niet via een ander Mijn Simpel account. Op de inlogpagina van Mijn Simpel staat de optie 'Ik heb nog geen account'. Daar kan je op klikken waarna je de mogelijkheid krijgt om je klantnummer in te voeren.
Bellen. Je kunt ons tegen normaal tarief bellen op 088-1005757. Let op: maak vooraf in de Mijn Simpel app onder het tabblad 'mijn gegevens' eerst een ID-code aan. Dan kunnen we je extra snel helpen.