Ze is er! Dochter supermarktmanager Ilse is geboren en ze heet Robin. In de nieuwe social video komt een vriendin van Ilse op kraamvisite en Bart smeert beschuit met muisjes. Ilse vraagt Bart met een knipoog of hij er nog een paar kan smeren, een stuk of 1.372.211 miljoen.
Nu krijgt Albert Heijn een nieuw boegbeeld: Ilse, een rol van actrice Randy Fokke.
De reclame-characters van Albert Heijn, Ilse en Bart, hebben een kind gekregen: Robin. In een social video wordt ze geïntroduceerd. De supermarkt voert de verhaallijn door naar de winkel.
Raymonde de Kuyper (officiële naam: jonkvrouw Raymonde Virginie Angélique de Kuijper, Den Haag, 17 maart 1955) is een Nederlandse actrice.
De supermarktketen geeft aan haar publiek te willen verrassen voor dat weekend. In de commercial, ontwikkeld door TBWA\Neboko, is het Ilse die haar familie met meer dan eten wil verrassen: ze is in verwachting, al wist iedereen dat al.
De Albert Heijn op Hoogzandveld is te zien in de reclame waarin zoontje Tommy – van 'supermarktmanager' Ilse – in de auto bedolven raakt onder boodschappen.
Gaat er nog geen belletje rinkelen bij de naam Randy Fokke? Misschien ken je de actrice wel als Ilse, het gezicht van de Albert Heijn-reclames. Zij heeft het stokje van 'supermarktmanager' jaren geleden overgenomen van Harry Piekema (zie video hieronder). Niet alleen blijkt ze een ster in het runnen van eh...
Acteur. Vanaf 2005 is Bart de Rijk regelmatig te zien in commercials en speelt hij in korte films, series en speelfims. Hij werd met name bekend door de rol van Adrie, de wijkagent, in de serie en films van New Kids.
ZAANDAM - Een nieuwe reclame van Albert Heijn ligt onder vuur omdat die volgens sommigen te stereotyperend over mannen en vrouwen zou zijn. Anderen vinden het spotje, waarin de ietwat onhandige maar vrolijke supermarktmanager en moeder Ilse te zien is, juist grappig.
Wekelijks wordt een Amsterdammer geïnterviewd over zijn of haar favoriete plekken in de stad. Deze week Randy Fokke (31), actrice. Ze is geboren in Zaandam en woont twaalf jaar in Amsterdam.
De opgewekte man maakte in tien jaar maar liefst 153 spotjes als supermarktmanager van Albert Heijn. Daaraan hield hij een kleine € 300.000 over, minimaal. Dat schrijft Quote. De supermarktmanager richtte een eigen holding op voor zijn verdiensten.
De AH-vestiging in het kleine winkelcentrum Hoogzandveld maakt z'n debuut in tv-spotjes voor de grootgrutter. Maar waarom is juist hier gefilmd?
Ieder seizoen treedt er minstens één publiekslieveling naar voren in 'De Slimste Mens'. Hoewel het winterseizoen pas net van start is, steelt kandidaat Randy Fokke (37) nu al de harten van de mensen thuis. Op Twitter reageren kijkers enthousiast op de deelname van de actrice aan de kennisquiz.
Randy, bekend als moeder Ilse, is het gezicht van Albert Heijn. Met haar rol als 'supermarktmanager' nam ze een aantal jaar geleden het stokje van Harry Piekema over.
Allemaal wel met een dikke knipoog, zoals alle commercials sinds 'sloddervos-mamma' Lies haar intrede deed. Brenda Smith, directeur marketing & customer experience bij Kruidvat licht toe: 'Bij Kruidvat willen we situaties laten zien die herkenbaar zijn voor iedereen. '
Cabaretier, ontwerper en Volkskrant-columnist Jasper van Kuijk won vrijdag tv-programma De Slimste Mens. In de finale, die door 2,1 miljoen mensen werd bekeken, versloeg hij tv-presentator Anniko van Santen en cabaretier Erik van Muiswinkel.
Cabaretier en columnist Jasper van Kuijk heeft vrijdagavond het twintigste seizoen van De Slimste Mens gewonnen. Van Kuijk versloeg in de finale van de kennisquiz van KRO-NCRV presentatrice Anniko van Santen en cabaretier Erik van Muiswinkel.
Acteur Jacob Derwig heeft het 19e seizoen van De slimste mens gewonnen. Hij is daarmee de opvolger van cabaretier Lisa Loeb. Jacob won in de finale van columnist Frank Heinen en journalist Martin Visser. Het was een zenuwslopende finale.
ZAANDAM – De kerstreclame van Albert Heijn heeft een nieuwe sterspeler: Harry de hamster. Dit jaar gaan niet Ilse, Bart, Tommy of oma op avontuur, maar het huisdiertje van de familie gaat op zoek naar liefde.
mmercial van de Albert Heijn van dit jaar draait om twee verliefde hamsters: Harry, de hamster van het gezin van de bekende supermarktmanager, wordt verliefd op zijn of haar soortgenoot van de overburen en gaat, dwars door de sneeuw, op pad om hem of haar (lekker inclusief) die liefde te laten zien.
De nieuwe Hamster-commercial en bijbehorende campagne is ontwikkeld door TBWA/Neboko in samenwerking met Ambassadors, AMP Amsterdam en Holy Fools en is sinds 28 augustus 2022 te zien en te horen op TV, social media en in de Albert Heijn winkels.
Over het merk JUMBO
De tv reclames van de Jumbo draaien om een herkenbaar bezin met een typische onhandige vader (Acteurs Frank Lammers), kordate moeder (actrice Maike Meijer) en twee bijdehante kinderen (eerder speelde Cato Arends de rol van de dochter, Tim de Jonge speelt de zoon).
Sinds 2013 een vaste rol in de reclames van supermarktketen Jumbo. Al jaren de stem in de TUI-reclames.
De kosten voor een reclamespotje met BN'er lopen al gauw richting 100.000 euro per jaar, aldus oprichter Robert de Vries van Quality Bookings, dat BN'ers koppelt aan merken met een campagne. Hij vertelt over de contractuele wereld achter de reclamespot en geeft tips om BN'ers aan je merk te binden.