Met wie werkt PostNL in Spanje?

PostNL werkt voor hun internationale zendingen met partners in het buitenland. Dat wil zeggen dat het pakketje bij de grens in Spanje wordt overgedragen aan een lokale vervoerder. Je pakket wordt dus door een van de partners van PostNL geleverd bij je klanten in Spanje.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op sendcloud.nl

Met wie werkt PostNL samen?

PostNL werkt daarvoor samen met lokale vervoerders in de landen waarnaar je verzendt. Pakketten zijn standaard verzekerd voor 60% van de verkoopwaarde en tot €500.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op sendcloud.nl

Hoe lang duurt een pakket naar Spanje?

Hoe lang duurt een pakket versturen naar Spanje? Als je het pakket vandaag naar Spanje verstuurt, wordt het pakket binnen circa 1 werkdag bezorgd in Spanje (bij TNT Express, FedEx Priority en DHL Express). Bij de Economy (DPD, TNT en FedEx) service wordt je zending binnen 2-3 werkdagen afgeleverd.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op parcelparcel.com

Wie bezorgt de post?

PostNL bezorgt je brieven, kaarten en brievenbuspakjes binnen Nederland van dinsdag tot en met zaterdag, meestal binnen 24 uur.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Wie heeft mijn pakketje bezorgd?

Een handige nieuwe optie voor wie met smart op een pakketje wacht: PostNL laat in zijn app voortaan de actuele locatie van pakketbezorgers zien. Gebruikers van de PostNL-app kunnen vanaf nu in de avonduren de locatie van de pakketbezorger volgen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op rtlnieuws.nl

Hoe komt post op het juiste adres? | Doen Ze Dat Zo?

30 gerelateerde vragen gevonden

Waar blijft mijn pakket PostNL?

Op track & trace (ook beschikbaar in de PostNL-app) vind je altijd de laatste informatie over je pakket. Vul de track & trace-code (barcode of 'niet-thuis code') en de postcode van de ontvanger in, en je ziet direct wanneer we je pakket bezorgen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Hoe lang duurt levering PostNL?

PostNL bezorgt je brieven, kaarten en brievenbuspakjes binnen Nederland van dinsdag tot en met zaterdag, meestal binnen 24 uur. Maak je gebruik van speciale verzendopties? Dan kan de bezorgtijd afwijken.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Hoe lang is een brief onderweg naar Spanje?

Met andere woorden: hoe lang is uw post onderweg? Voor Spanje is dat standaard 3 tot 4 dagen. Het kan sneller met onze “snelservice”. De overkomstduur kan wel afhankelijk zijn van een aantal externe factoren, zoals feestdagen, douaneafhandeling, stakingen, etc.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op dmidee.nl

Waarom is PostNL altijd te laat?

Dit kan komen door drukte onderweg. Of door slecht weer. We doen ons uiterste best je pakket op de geplande bezorgdag te bezorgen (uiterlijk 21.30 uur). Mocht dit uitzonderlijk niet lukken, dan doen wij dit de eerstvolgende bezorgdag.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.be

Hoe werkt mijn post PostNL?

'Mijn Post' is een handige nieuwe service in de PostNL-app. Via Mijn Post ontvang je elke ochtend voor 7.00 uur een bericht over de post die naar je onderweg is. Via die melding kun je ook direct in de app een foto van de poststukken zien.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Hoe lang post onderweg naar buitenland?

De leveringstermijnen voor Standard-zendingen (bpack World) zijn een indicatie en variëren tussen 2 en 10 werkdagen. Deze termijnen houden geen rekening met de duur van het douaneproces in het land van bestemming.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op bpost.be

Hoeveel kost verzending naar Spanje?

Pakketten tot een kilo, stuur je al vanaf € 19,25 inclusief btw. Pakketten van één tot tien kilo, stuur je al vanaf € 19,50 inclusief btw. Zwaardere pakketten tot 20 kilo zijn voor € 24,00 in Spanje bij een Pickup parcelshop of € 27,50 inclusief btw op een thuisadres.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op dpd.com

Waar is mijn pakket uit het buitenland?

Met Track & Trace kunt u uw aangetekende post of pakket tot de bestemming volgen met ons online internationale tracking systeem. Als u wilt weten waar het zich precies bevindt, vult u uw unieke barcode in. Met een paar muisklikken weet u dan of uw item onderweg is of de bestemming al heeft bereikt.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.post

Waar zijn de sorteercentra van PostNL?

Het bedrijf was al een tijd op zoek naar een locatie voor een groot sorteercentrum in Drenthe. In Noord-Nederland heeft PostNL momenteel drie sorteercentra: in Kolham, Leeuwarden en Zwolle. Het nieuwe sorteercentrum komt er om Drenthe, maar ook delen van Groningen, beter te kunnen bedienen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op warehousetotaal.nl

Wat is het verschil tussen DHL en PostNL?

Het verschil tussen DHL en PostNL zit hem voornamelijk in de extra service en de opties. Bij PostNL is de extra service voor een groot deel bij de prijs inbegrepen. Bij DHL betaal je voor extra service en opties. Daarnaast heeft PostNL enkele services die DHL niet heeft, bijvoorbeeld aangetekend versturen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op crazylabels.nl

Waar worden PostNL pakketten gesorteerd?

Jouw brievenbuspakje heeft een eerste scan ontvangen in het sorteercentrum en wordt gesorteerd en vervolgens getransporteerd naar het juiste distributiecentrum in de bezorgregio van de ontvanger.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op chocstar.nl

Hoe weet je of je pakket bij de douane ligt?

Op onze internationale track & trace-website vind je altijd de laatste informatie over je pakket. Vul de bestemming, track & trace-code en je postcode in, en je ziet direct wat de status is. Moet er inklaringskosten worden betaald? Dan bezorgen we je pakket rechtstreeks bij een PostNL-punt.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Is PostNL betrouwbaar?

Uit de metingen blijkt dat: Ruim 95% van de consumentenpost op tijd bezorgd wordt en 98% van de zakelijke post op tijd bezorgd wordt. 99,8% wordt bezorgd op het juiste adres. 88% van onze klanten (zeer) tevreden is.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Wat als PostNL je pakket kwijt raakt?

Neem contact op met de postbezorger

De postbezorger stelt dan een onderzoek in naar het verdwenen pakket. Levert dit niets op, dien dan een klacht in bij de bezorgdienst.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op consumentenbond.nl

Hoe ziet een brievenbus in Spanje eruit?

In Spanje zie je in de dorpen kleine hangbrievenbussen (1). In grotere plaatsen zie je de gele zuilvormige brievenbus. Deze bus heeft maar één gleuf voor alle post (2 tot en met 6). In de grote postkantoren staan brievenbussen met twee gleuven: één voor spoed en één voor luchtpost (7).

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op dekapervanaalst.nl

Wat mag je niet verzenden naar buitenland?

Deze goederen en stoffen zijn in elk land wettelijk verboden om te versturen: parfum en aftershave.
...
Ontplofbare stoffen en goederen
  • munitie.
  • vuurwerk.
  • lonten en ontstekingsapparatuur.
  • slaghoedjes voor namaakwapens.
  • airbags.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Wat moet je doen als je post niet aankomt?

Heeft u een brief of pakket verstuurd, maar is deze niet bezorgd of veel te laat bezorgd? Dan kunt u een klacht indienen bij het postbedrijf. U kunt hiervoor gebruik maken van de voorbeeldbrief Klacht aan postbedrijf als verzender op Consuwijzer.nl.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op rijksoverheid.nl

Hoe lang blijft pakket in transit?

Bij landen waar wel verzekerde verzending mogelijk is duurt de status 'In transit' doorgaans niet langer dan één week. Mocht dit wel het geval zijn dan ligt het vaak aan één van de volgende oorzaken: Douane - Het kan voorkomen dat je zending door de lokale douane wordt uitgekozen voor inspectie.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op intime.delivery

Populaire vragen