Met wie kan ik contact opnemen als mijn pakket niet is aangekomen?

Als je dus niks hebt ontvangen moet de webwinkelier in actie komen. Vraag de verkoper om contact op te nemen met het postbedrijf dat de bestelling moet afleveren. Je kunt uiteraard zelf contact zoeken met het post- of koeriersbedrijf, bijvoorbeeld als je over een track & trace-nummer beschikt.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op bnnvara.nl

Wat te doen als je pakketje niet aankomt?

De verkoper is je aanspreekpunt.Je kunt de verkoper bijvoorbeeld een e-mail of (online) brief sturen met het verzoek om je pakket alsnog (in goede staat) te leveren. Je kunt ook besluiten de online aankoop te ontbinden en je geld terug te vragen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op arag.nl

Is PostNL telefonisch bereikbaar?

Voor chatten en bellen: Maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 19.00 uur. Zaterdag van 9.00 tot 16.00 uur.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Wie is verantwoordelijk als een pakket niet aankomt?

De webwinkel is dus verantwoordelijk voor het pakket. Als de bezorger het pakket niet heeft kunnen afleveren, wordt het uiteindelijk geretourneerd aan de verzender.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op radar.avrotros.nl

Wat als ik mijn pakket niet ontvangen heb?

Wanneer uw pakket gemarkeerd is als afgeleverd, maar u heeft niets ontvangen, neem dan direct contact op met de verkoper (niet met de bezorgdienst). De verkoper zal met de bezorgdienst overleggen en u doorgaans vragen om een dag of twee af te wachten, omdat veel pakketjes alsnog aankomen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op evocaat.be

Wat te doen als uw Amazon-pakket nooit arriveert | Amazon-restitutiegids #amazonrefund #amazonorder

18 gerelateerde vragen gevonden

Wat kan ik doen als mijn bestelling niet aankomt?

Controleer het bezorgadres dat u aan de verkoper hebt doorgegeven. Neem vervolgens contact met hen op en vraag waar uw bestelling is . Als de verkoper beweert dat hij het heeft bezorgd of niet weet waar het is, kunt u om een ​​nieuwe bezorging vragen. In sommige gevallen kunt u mogelijk een terugbetaling krijgen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Wat te doen als de bestelling niet geleverd wordt?

Krijgt u het product niet binnen de afgesproken tijd? Dan kunt u de overeenkomst 'ontbinden' en uw geld terugvragen. En soms kunt u zelfs een schadevergoeding vragen. Bijvoorbeeld als de verkoper het product niet kan leveren en u het product nu duurder bij een andere verkoper moet kopen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op consuwijzer.nl

Waar is mijn pakket gebleven?

Op track & trace (ook beschikbaar in de PostNL-app) vind je altijd de laatste informatie over je pakket. Vul de track & trace-code (barcode of 'niet-thuis code') en de postcode van de ontvanger in, en je ziet direct wanneer we je pakket bezorgen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Wie is aansprakelijk als een pakket verloren gaat?

Aansprakelijkheid voor verloren of vermiste pakketten

Als het pakket kwijtraakt of beschadigd raakt tijdens het transport met een externe verzender of bezorgservice, zoals de United States Postal Service (USPS) of FedEx, is de verkoper verantwoordelijk en moet deze het artikel doorgaans vervangen of u een vergoeding geven.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Wat als mijn pakket kwijt is bij PostNL?

Neem contact op met de bezorger

De bezorger is bijvoorbeeld PostNL of DHL. Zij kijken of ze het pakketje kunnen vinden. Lukt dat niet, dan verwijzen ze door of terug naar de webwinkel.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op consumentenbond.nl

Wat moet je doen als je pakket niet is aangekomen bij PostNL?

Dan raden we aan zo snel mogelijk contact met ons op te nemen, in ieder geval binnen 30 dagen. Mogelijk kunnen we een onderzoek starten. Onze contactopties vind je onderaan deze pagina.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Is 0900 0990?

PostNL bezorgt ook op zaterdag. Is er een pakket bij u bezorgd, dat niet voor u bestemd is? Laat het ons weten. Neem contact op met onze klantenservice 0900 – 0990 (lokaal tarief).

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op primexbv.nl

Waar is mijn PostNL pakket afgeleverd?

De bezorger levert je pakket af bij de buren óf bij een PostNL-punt bij jou in de buurt. Daar verandert dus niets aan. Je krijgt van ons een e-mail en een bericht via de PostNL-app over de status van je pakket. Ook op onze website kun je met de track & trace-code zien waar je pakket is afgeleverd.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Wat moet ik doen als ik mijn pakket niet ontvang?

Een claim indienen

Als uw post of pakket verzekerd was, kunt u mogelijk een verzekeringsclaim indienen. Voor beschadigde of ontbrekende inhoud raden wij u aan om onmiddellijk een claim in te dienen, maar u moet dit uiterlijk 60 dagen na de verzenddatum doen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Wie is verantwoordelijk als een pakket niet aankomt retour?

'Het retour zenden van een op afstand gekochte product komt voor risico van de consument. Het is daarom verstandig om op een manier te verzenden dat er bewijs is dat iets ter verzending is aangeboden. Indien een pakket onverhoopt niet aankomt, dan is de consument zelf aansprakelijk.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op radar.avrotros.nl

Kan je PostNL ook bellen?

Door voor de optie 'Bellen' te kiezen en eerst een aantal vragen te beantwoorden die Sam je stelt kunnen we je gerichter helpen. Je krijgt een telefoonnummer van Sam dat je direct doorverbindt met de juiste afdeling.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.be

Wat te doen als je pakket kwijt is?

Neem dan eerst contact op met die winkel als je pakje is zoekgeraakt. De webshop is jouw eerste aanspreekpunt en moet zorgen voor een oplossing. De verzender kan na jouw melding in conclaaf met het postbedrijf, zodat zij een onderzoek naar jouw verdwenen pakketje kunnen opstarten.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op bnnvara.nl

Wie betaalt als er pakketten worden gestolen?

Als het gestolen USPS-pakket verzekerd was, krijgt u direct een terugbetaling van de koerier . Als het niet verzekerd was, moet u contact opnemen met de verkoper voor een terugbetaling of vervanging.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Wat gebeurt er als uw pakket kwijtraakt?

U moet proberen contact op te nemen met de verkoper voordat u Royal Mail om compensatie vraagt ​​- u krijgt meestal een beter resultaat. U kunt: om een ​​terugbetaling of herlevering vragen als het artikel niet is aangekomen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Wat moet je doen als je pakket niet aankomt?

Vraag de verkoper om contact op te nemen met het postbedrijf dat de bestelling moet afleveren. Je kunt uiteraard zelf contact zoeken met het post- of koeriersbedrijf, bijvoorbeeld als je over een track & trace-nummer beschikt. Aan de hand van die gegevens kun je meer te weten komen over de status van je pakket.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op bnnvara.nl

Waarom komt mijn pakket niet binnen?

Controleer de status van je pakket

Ga naar track & trace of open de PostNL-app op je telefoon. Vul de track & trace-code en postcode van de ontvanger in. De track & trace-code krijg je normaal gesproken van de afzender.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Is PostNL aansprakelijk voor kwijtraken pakket?

Hoewel de manier waarop de consument het pakket ter verzending heeft aangeboden afwijkt van de normale gang van zaken is PostNL toch aansprakelijk voor het zoekraken en moet het de consument de gevraagde vergoeding betalen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op degeschillencommissie.nl

Met wie kan ik contact opnemen als mijn pakket niet is aangekomen?

Neem rechtstreeks contact op met Royal Mail of Parcelforce Worldwide , afhankelijk van de service die u gebruikt: Pakket- en briefbezorging.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Wie is verantwoordelijk als een pakket kwijt is?

De winkelier is in bijna alle gevallen verantwoordelijk voor uw zending. De winkelier is verplicht om het aankoopbedrag terug te betalen als het pakket kwijt is. De verkoper is niet verplicht om het product nog een keer te verzenden.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op packs.nl

Wat te doen als de webwinkel niet reageert?

Als u een klacht heeft over uw aankoop, dan moet u eerst contact opnemen met de verkoper.Komt u er samen niet uit?In Nederland kunt u dan naar de Kantonrechter of een geschillencommissie stappen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op rijksoverheid.nl

Populaire vragen