Hoe word ik klant bij Sligro? Alleen ondernemingen en organisaties die ingeschreven zijn bij de Kamer van Koophandel kunnen in het bezit komen van een Sligro-klantenkaart. Deze klantenkaart kun je binnen 5 minuten aanvragen via dit formulier. Houd hiervoor je KvK-nummer bij de hand.
Wat moet ik bij mijn bezoek aan een Sligro-vestiging meenemen? Alleen op vertoon van de Sligro-klantenkaart is het toegestaan om aankopen te doen bij Sligro. Zorg dus dat je bij ieder bezoek je klantenkaart bij hebt.
Het Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport heeft eind 2020 besloten de tijdelijke openstelling van onze zelfbedieningsgroothandels voor consumenten te beëindigen. Vanaf dat moment zijn de Sligro zelfbedieningsgroothandels weer uitsluitend toegankelijk voor Sligro-pashouders.
Bekijk de voordelen van een klantenkaart bij Sligro-ISPC
De Sligro-ISPC klantenkaart is gratis verkrijgbaar. Je kan hem online aanvragen of in één onze vestigingen. Met je legitimatiebewijs, inschrijving in de KBO en je BTW-nummer, brengen onze receptionistes jouw klantenkaart in een handomdraai in orde.
Sligro kan je niet zomaar bezoeken, hiervoor heb je een Sligro pas nodig. Ondernemers en instellingen die geregistreerd zijn bij de Kamer van Koophandel, onder de voorwaarde dat de producten van Sligro worden gebruikt voor bedrijfsmatige doeleinden of wederverkoop, kunnen gratis een klantenpas aanvragen.
Particulieren zijn in principe niet welkom in de groothandel, want je moet een pas hebben.
Hoe word ik klant bij Sligro? Alleen ondernemingen en organisaties die ingeschreven zijn bij de Kamer van Koophandel kunnen in het bezit komen van een Sligro-klantenkaart. Deze klantenkaart heb je nodig om inkopen te kunnen doen bij Sligro.
Sligro Food Group is een relatief grote werkgever in Nederland (4.511 medewerkers) en ook in België (550 medewerkers).
Profiteer van scherpe prijzen
Doordat wij groot inkopen, betaal je minder. Daarnaast profiteer je om de drie weken van meer dan 1.000 aanbiedingen. Afgestemd op jouw business. Ontdek de specials, gratis uit te proberen producten, maar ook de Big Deals.
Waarom zie ik bij sommige producten wel prijzen en bij anderen niet? Bij alle actieproducten tonen wij prijzen, bij het overige online assortiment niet. Als bezorgklant zie je in de bestelomgeving uiteraard wel alle prijzen.
Voor horeca en niet-horeca, voor iedereen die gaat voor professionele kwaliteit tegen de scherpste prijzen. Zij kunnen inkopen doen in alle 17 Makro-vestigingen én online. Particulieren kunnen geen aankopen doen in de vestigingen, maar wel via de Makro webshop.
Zijn de prijzen in de folder inclusief of exclusief btw? Alle prijzen in onze folders zijn exclusief btw.
Hoe word ik klant bij Makro? Om inkopen te doen bij Makro heb je een Makro-pas nodig. Deze pas kan je aanvragen als je een bedrijf, vereniging of stichting hebt met een registratie bij de Kamer van Koophandel. Je kan meerdere pashouders opgeven.
Kan iedereen klant worden bij Sligro? Nee, alleen ondernemingen en organisaties die ingeschreven zijn bij de Kamer van Koophandel kunnen in het bezit komen van een Sligro-klantenkaart. Deze klantenkaart heb je nodig om inkopen te kunnen doen bij Sligro.
Dankzij het partnerschap met Gullimex profiteren Sligro-klanten van een instapklare app: RmoniWeb. Dit betekent dat je na aanmelding binnen een week al aan de slag kunt met de app.
Je mag binnen 48 uur artikelen vol-goed retour sturen. Neem hiervoor contact op met je klantenteam van de leverende Sligro bezorgservice. Deze contactgegevens staan op de pakbon.
Bij de niet-voedselproducten is Sligro echter geregeld het duurst. Dat is begrijpelijk, omdat Sligro gespecialiseerd is als horecagroothandel. De test was overigens heel beperkt: Voor de test kozen we lang houdbare producten die mensen graag in het groot inslaan.
DEN HAAG - Levensmiddelen kopen bij Makro levert maar beperkt prijsvoordeel op. Supermarkten zijn vaak even zo niet goedkoper dan de groothandel, zegt de Consumentenbond in een test.
Als Makro-klant krijg je toegang tot het uitgebreide assortiment van meer dan 50.000 food- en non-foodartikelen én profiteer je altijd van heel veel aantrekkelijke aanbiedingen en acties.
Groothandel Sligro werd in 1935 opgericht als handelsonderneming in margarines, vetten en oliën door de geboren Fries Abel Slippens.
De families Van Eerd en Slippens komen allebei uit het Brabantse Veghel. De familie Van Eerd is volledig eigenaar van Jumbo, dat bekend is van de supermarkten. De familie Slippens bezit zo'n 35 procent van Sligro, dat horeca groothandels en EMTÉ supermarkten heeft.
De koks verzorgen een culinair programma. De horecagroothandel in Maastricht heeft ruim 45.000 artikelen op een vloeroppervlakte van 14.000 vierkante meter.
Voor klanten met een reguliere afname kan Sligro bestellingen op maat bezorgen. Via het online bestelplatform kunt u eenvoudig 24/7 kiezen uit ruim 75.000 artikelen.
Assortiment van ruim 78.000 artikelen
Sligro levert food en aan food-gerelateerde producten en diensten aan horeca- en grootverbruikondernemers. We bieden onze klanten een scherp en marktconform geprijsd assortiment van ruim 78.000 artikelen met een sterke mix van A-merken en exclusieve eigen merken.
Na de ondergang van Edah en Konmar in 2006 nam Sperwer samen met Sligro Food Group de Edah-supermarkten van Laurus over. De Edah-supermarkten die Sperwer had bemachtigd (circa 80) werden omgebouwd tot PLUS. In 2002 en 2003 werden er ook al ruim 80 Laurus-supermarkten overgenomen door Sperwer.