Controleer of 'Mail' is ingeschakeld in Instellingen op uw iPhone, iPad of iPod touch. Tik op 'Instellingen' > '[uw naam]' > 'iCloud' en schakel 'Mail' in. Controleer of nieuwe gegevens automatisch naar uw apparaat worden gepusht.
Vraag uw e-mailaanbieder of systeembeheerder of er voor uw e-mailaccount beveiligingsmaatregelen of beperkingen van kracht zijn, zoals twee-staps-verificatie. Misschien is er een speciaal wachtwoord nodig of moet u autorisatie aanvragen bij uw e-mailaanbieder voordat u e-mail kunt versturen en ontvangen op uw apparaat.
Het is mogelijk dat uw firewall, antivirus of netwerkinstellingen uw e-mailprogramma blokkeren. Schakel uw firewall en antivirus tijdelijk uit en probeer het opnieuw. Op een computernetwerk kunnen bepaalde poorten geblokkeerd zijn. Probeer op een ander netwerk verbinding te maken, bijvoorbeeld via uw mobiele provider.
Als u geen e-mail meer binnen krijgt kan dit verschillende oorzaken hebben: Uw pakket zit vol, er past geen nieuwe e-mail meer bij. Oplossing: verwijder e-mail van de sever, eventueel vanuit de webmail. Uw wachtwoord of andere instellingen zijn niet goed.
Controleer de internetverbinding. Open apple.com/nl in Safari op uw iPhone, iPad of iPod touch. Ga naar iCloud.com op een Mac of pc om te zien of u e-mails voor uw iCloud-account op een ander apparaat kunt ontvangen. Controleer of 'Mail' is ingeschakeld in Instellingen op uw iPhone, iPad of iPod touch.
Als u bijvoorbeeld problemen ondervindt met het toevoegen van een Outlook.com-account aan de e-mailapp voor iOS, neemt u contact op met Apple Support. Wij raden u aan de mobiele Outlook-app te downloaden en installeren voor gemakkelijk agenda- en e-mailbeheer.
Outlook, Live en Hotmail toevoegen aan iOS
Mocht je problemen ondervinden dan kun je de instellingen controleren via Instellingen ▸ Mail ▸ Accounts ▸ Open het outlook-account ▸ tik op 'Account' ▸ Geavanceerd. Daarnaast kun je ook je outlook account toevoegen aan Mail voor Mac met behulp van dit stappenplan.
Probeer om te beginnen in ieder geval alvast eens de Safari-browser op je iPad te optimaliseren door je cache en cookies en browsegeschiedenis te verwijderen, om te kijken of dit de weergave van je mailbox herstelt.
Deze foutmelding klinkt als een van de instellingen in je E-mail programma die niet goed staat. Specifiek bij de instellingen van de uitgaande mailserver.
Zonder SSL-certificaat wordt informatie tussen de twee computers als leesbare tekst verstuurd en kan jouw gevoelige data makkelijker in verkeerde handen vallen. Naast het groene slotje bovenin je browser kun je een SSL-verbinding ook herkennen aan de https aan het begin van de URL.
Wanneer u een e-mailbericht leest met IMAP, wordt het niet daadwerkelijk gedownload of opgeslagen op uw computer. in plaats daarvan leest u het vanuit de e-mailservice. Hierdoor kunt u uw e-mail controleren vanaf verschillende apparaten, waar ook ter wereld: uw telefoon, een computer, de computer van een vriend.
Je wachtwoorden worden opgeslagen in je Google-account. Voor een lijst van accounts met opgeslagen wachtwoorden ga je naar passwords.google.com of bekijk je je wachtwoorden in Chrome. Als je wachtwoorden wilt bekijken, moet je opnieuw inloggen.
Stel uw account handmatig in als een IMAP- of POP-account in Outlook. Kies Geavanceerde opties > ik wil mijn account handmatig instellen. Voer uw wachtwoord in en kies vervolgens Verbinding maken. Als de installatie mislukt, kiest u Accountinstellingen wijzigen.
Met Mail op iCloud.com kun je e-mailberichten zowel versturen als ontvangen vanaf je iCloud Mail-account met een webbrowser. Als je iCloud+ hebt, kun je ook e-mail versturen en ontvangen vanaf een aangepast e-maildomein (niet beschikbaar in alle landen of regio's).
Synchronisatieproblemen met mobiele apparaten oplossen
Selecteer uw telefoon in de lijst met verbonden mobiele apparaten en selecteer vervolgens Verwijderen. Selecteer Opslaan. Schakel uw mobiele apparaat volledig uit. Start uw mobiele apparaat na een paar seconden opnieuw op en synchroniseer met uw postvak.