Klanten kunnen contact opnemen met de bol klantenservice (24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar) via +31 (0) 303 104 999 (NL) of +32 (0) 27 885 999 (BE), of per mail: [email protected].
Reken je bestelling af. Je ontvangt binnen 1 uur een bevestigingsmail van ons.
Volg je bestelling in 'mijn bol'. Check ook of de buren je pakket hebben aangenomen. Klopt het dan nog steeds niet? Neem dan contact met ons op.
Phishing kan ook via telefoon, WhatsApp, Facebook Messenger of sms. Bol vindt jouw privacy en veiligheid erg belangrijk en we doen er alles aan om phishing te voorkomen.Zo sporen we nepmails en websites op voordat deze worden verzonden of online worden gezet.
Klanten kunnen contact opnemen met de bol klantenservice (24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar) via +31 (0) 303 104 999 (NL) of +32 (0) 27 885 999 (BE), of per mail: [email protected].
Bol.com heeft in etappes ongeveer 750.000 euro overgemaakt op een rekening van hackers, terwijl de webwinkel in de veronderstelling was Brabantia te betalen. Wat is hier gebeurd? En hoe kon dit gebeuren? In november 2019 kreeg Bol.com een e-mail vol spelfouten, zogenaamd afkomstig van Brabantia.
Je kunt de verkoper bijvoorbeeld een e-mail of (online) brief sturen met het verzoek om je pakket alsnog (in goede staat) te leveren. Je kunt ook besluiten de online aankoop te ontbinden en je geld terug te vragen. Tip: Als je online een product koopt, dan wordt dit juridisch gekwalificeerd als een koop op afstand.
De webwinkel is dus verantwoordelijk voor het pakket. Als de bezorger het pakket niet heeft kunnen afleveren, wordt het uiteindelijk geretourneerd aan de verzender.
Je kunt ook schriftelijk een klacht indienen. Stuur een brief naar: Bol.com B.V.Vermeld de volgende gegevens zodat we je snel en goed kunnen helpen:Casenummer (referentienummer van je contact met de klantenservice, 7 of 8 cijfers)
Klantenservice (klan-ten-ser-vice, zelfstandig naamwoord) is 'hulp en advies van een bedrijf aan degenen die de producten of diensten van dat bedrijf kopen of gebruiken', aldus Lexico .
Ahold, dat sinds 2016 Ahold Delhaize heet, neemt bol over.
Is er een geschil na aankoop waar je niet uit komt? En heb je besteld bij bol.com zelf of een partner die lid is van Thuiswinkel.org? Dan kun je de zaak voorleggen aan de Thuiswinkel-geschillencommissie. Of een partner is aangesloten, kun je gemakkelijk zien op de ledenlijst van Thuiswinkel.org.
Als de e-mail onmiddellijke aandacht vereist of betrekking heeft op tijdgevoelige zaken, is het redelijk om een onmiddellijk antwoord te verwachten, meestal binnen 24 uur. Urgente zaken zijn bijvoorbeeld kritieke zakelijke vragen, tijdgevoelige projectupdates of noodsituaties.
Wij betalen je terug
Binnen 14 dagen na je retourmelding, tenzij je 't dan nog niet hebt teruggestuurd natuurlijk.
Verzending beschadigd of vermist (LIM)
Mijn post staat op “bezorgd”, maar ik heb niets ontvangen
Meestal krijg je je post of pakje dan later op die dag of de volgende dag. Heb je je post na 5 bezorgdagen nog steeds niet ontvangen? Neem dan contact op met de afzender. Samen met de afzender vinden we een oplossing.
Aansprakelijkheid voor verloren of vermiste pakketten
Als het pakket kwijtraakt of beschadigd raakt tijdens het transport met een externe verzender of bezorgservice, zoals de United States Postal Service (USPS) of FedEx, is de verkoper verantwoordelijk en moet deze het artikel doorgaans vervangen of u een vergoeding geven.
Heb je geen levertijd afgesproken, dan geldt een wettelijke levertermijn van 30 dagen. Blijft levering uit, dan geldt dat je de verkoper extra levertijd moet geven. Bijvoorbeeld 2 weken. Wordt het product dan nog niet geleverd, dan mag je de koop ongedaan maken.
Als het gaat over een online aankoop binnen de EU dan heb je een wettelijk herroepingsrecht van 14 dagen vanaf de dag van ontvangst van je pakket. Je kan zelfs al gebruik maken van je herroepingsrecht zonder de levering af te wachten.
Als uw artikel niet op de afgesproken locatie is afgeleverd, is het de wettelijke verantwoordelijkheid van de verkoper om het probleem op te lossen. U kunt hen vragen om uw artikel opnieuw te bezorgen . U kunt om een volledige terugbetaling vragen als: een leveringsdatum essentieel was en niet is gehaald.
De Nationale ombudsman is er voor iedereen die een probleem heeft met de overheid of een overheidsinstantie. Zoals het UWV, de Belastingdienst, de politie of een gemeente. Sommige overheden hebben een lokale ombudsman. Weet u niet zeker bij wie u terecht kunt?
Door te swipen blader je door je documenten of foto's door met je vinger horizontaal te vegen over je touchscreen. Ook scrollen met een touchscreen gaat op dezelfde manier. Alleen dan verticaal.
Bij bol willen we geen artikelen aanbieden die de gebruikers of hun omgeving mogelijk schaden. Daarom verkopen we geen artikelen die vrijwel uitsluitend voor criminele doeleinden worden gebruikt. Je mag dus geen producten aanbieden die sterk worden geassocieerd met inbraak of fraude, zoals: Duplicators voor sleutels.
Om je rekeningnummer aan te passen, heb je een tweestapsverificatie nodig. Dit doen we uit veiligheid. Goed om te weten: In je verkoopaccount kun je alleen Nederlandse en Belgische bankrekeningnummers toevoegen.