Helaas niet. Voor je eigen veiligheid en om de efficiëntie van onze activiteiten in onze depots of hubs te verzekeren, kunnen we geen ontvangers van pakketten toelaten op onze terreinen.
Wil je liever iemand spreken? dan naar de medewerkers van onze Customer Service op 085 - 0022222 (tegen lokaal tarief) en zij helpen je verder. Wij zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 8:00 uur tot 17:30 uur.
Je kan onze klantendienst contacteren op het nummer 070/ 222 222.
De chauffeur komt op de gekozen dag je pakket ophalen. Zorg ervoor dat het goed verpakte pakket klaar staat als de chauffeur het komt ophalen. Plak ook zelf het pakketlabel op de doos zodat de chauffeur het pakket alleen maar hoeft te scannen en mee hoeft te nemen.
Is er niemand thuis, je hebt geen neerzettoestemming gegeven en ook de buren kunnen je pakket niet aannemen dan brengen we je pakket naar de dichstbijzijnde Pickup parcelshop.
Pakketservice DPD introduceert de ophaalservice 'Pickup request' voor particulieren en kleine ondernemers. Hierdoor hoeven zij niet door wind en regen pakketten naar een pakketpunt te brengen, maar kunnen ze binnen blijven totdat de chauffeur het komt ophalen.
De chauffeur zal eerst proberen het pakket af te leveren bij het adres van de ontvanger. Als die niet thuis is, zal de chauffeur proberen het bij de buren af te leveren. Als die ook niet thuis is, zal het pakket naar de dichtstbijzijnde Pickup Parcel Shop worden gebracht. Daar kan de ontvanger het dan de volgende dag ophalen.
Als u uw pakket liever ophaalt bij een DPD-afhaalpunt, bestelt u met DPD-koeriersbezorging . Wanneer de bestelling is verzonden en ontvangen door DPD, klikt u op de link Afhalen in de e-mail of sms van DPD. U kunt vervolgens de optie 'Afhalen bij afhaalpunt' kiezen om een geschikte lokale afhaalpunt te selecteren.
Een haalservice aanvragen kan eenvoudig online via Mijn PostNL.
Op www.dpd.be kan je de status van je pakket nagaan en vind je meer informatie over onze Pickup parcelshops (locaties, openingsuren…).
Neem contact met ons op via het contactformulier. Wilt u liever met iemand spreken? U kunt contact opnemen met een van onze collega's van de Klantenservice via telefoonnummer 085 - 0022222 en zij helpen u verder.
Bel naar de medewerkers van onze Customer Service op 085 - 0022222 (locaal tarief) en zij helpen je verder. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 17.30 uur. Op zaterdag zijn wij van 9.00 tot 17.00 geopend. Om je zo snel mogelijk te kunnen helpen hebben we je 14-cijferig pakketnummer nodig.
Een Pickup parcelshop is een locatie voor het verzenden en ophalen van pakketten. Wanneer je kiest voor een levering in een Pickup parcelshop, kies je voor de zekerheid om je pakket te kunnen ophalen wanneer het jou uitkomt dankzij de flexibele openingstijden.
Bel naar de medewerkers van onze Customer Service op 085 - 0022222 (locaal tarief) en zij helpen je verder. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 17.30 uur. Op zaterdag zijn wij van 9.00 tot 17.00 geopend.
DPD staat bekend om zijn betrouwbaarheid en snelle levertijden. Ze bieden verschillende bezorgopties, waaronder DPD Classic, DPD Express en DPD Predict, waarbij klanten een indicatie krijgen van de bezorgtijd en ook de mogelijkheid hebben om het bezorgmoment aan te passen.
Je ontvangt van DPD een e-mail of sms op het e-mailadres of telefoonnummer dat de verzender aan ons heeft doorgegeven. Via de link in de e-mail of sms ga je naar de betaling.
Ja, u kunt een pakket eerder ophalen door het bij het postkantoor te bewaren . Zolang uw pakket een trackingnummer heeft, direct voor de bezorging door USPS wordt verwerkt en nog niet onderweg is voor bezorging, is het mogelijk om de bezorginstructies bij te werken en het bij uw lokale postkantoor te laten bewaren.
Iemand anders kan het pakket voor je ophalen. Wel moet degene die jouw pakket ophaalt een geldig identiteitsbewijs kunnen laten zien, zoals een ID-kaart. Ook moet diegene jouw adres kunnen opgeven.
Haalservice DPD.
Geen tijd of ruimte om de pakketten weg te brengen naar een DPD-locatie? Bij zendingen naar huis- of zakelijke adressen is de DPD-Haalservice standaard inbegrepen. Verstuur je meer dan 300 pakketten per maand, dan zal DPD een tijdvak van 1 uur geven waarin zij de pakketten komen ophalen.
Wanneer u de DPD Pickup-service boekt, brengt u uw pakket naar een lokale DPD Pickup Shop — meestal een nabijgelegen gemakswinkel — en geeft u het af aan de koerier om het later op te halen . Een DPD Pickup Shop is perfect om uw pakketbezorging op gang te krijgen tijdens de schoolrun of de dagelijkse rit naar het werk, waardoor u geld bespaart.
Bezoek http://www.dpd.co.uk en voer uw trackingnummer en postcode in.Vanaf hier kunt u ervoor kiezen om uw Pickup Pass te downloaden .
Je krijgt 7 dagen tijd om het op te halen, daarna wordt het terug naar de afzender gestuurd. Op www.dpd.be kan je de status van je pakket nagaan en vind je meer informatie over onze Pickup parcelshops (locaties, openingsuren…).
Weigert de ontvanger het pakket? Of kan het pakket om andere redenen niet worden afgeleverd? Dan sturen wij het pakket naar u terug . U betaalt hiervoor niets, maar u kunt de verzendkosten niet verhalen.
Heb je je voorkeuren niet ingesteld? Dan bezorgen we je pakket bij de buren of bij een PostNL-punt. Via track & trace in de app of online zie je waar je pakket is.