Kan e-ticket niet openen?

Lukt het niet om je reisbescheiden te downloaden of te openen? Controleer dan eerst of de betaling volledig is voldaan en de vertrekdatum binnen 21 dagen voor vertrek is. Is beide het geval, neem dan contact op met ons Customer Services Center of het boekingskantoor waar de boeking is gemaakt.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op tui.nl

Kan e-ticket niet uitprinten?

Controleer of de printer aan staat en correct is aangesloten op de computer. Controleer of de printer genoeg geheugen beschikbaar heeft en sluit programma's die je niet gebruikt. Probeer om het ticket te printen als afbeelding: Open het PDF bestand.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op detamboer.nl

Hoe krijg ik een e-ticket op mijn telefoon?

Een smartphone met Android of Apple iOS; De NS-app. Download de app via de App Store of Google Play Store. Als 'Mijn tickets' niet in het menu staat, download dan de nieuwste versie van de app.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ns.nl

Hoe scan je een e-ticket?

Een e-ticket moet gescand worden door een scanner. Soms is dit een vaste scanner zoals bij een NS-toegangspoortje of een mobiele scanner zoals bij een voetbalwedstrijd of concert. De scanners hebben hiervoor wel genoeg licht nodig. Zet daarom de helderheid van de smartphone hoger, zodat het ticket goed leesbaar is.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op seniorweb.nl

Waar vind ik e-ticket TUI?

Na betaling van jouw reis krijg je 21 dagen voor vertrek een e-mail dat je de e-tickets en overige reisinformatie kunt downloaden in Mijn TUI. Veelgestelde vragen over je geboekte vakantie en corona lees je op onze corona informatiepagina. Meer informatie over het aanbod en onze corona maatregelen lees je hier.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op tui.nl

E-ticket NS op je smartphone. Hoe werkt dat?

26 gerelateerde vragen gevonden

Kan mobiele boarding pass niet openen?

Een boardingpass opvragen op je mobiele telefoon is alleen mogelijk voor vluchten met TUI fly. Na het inchecken is de boardingpass automatisch zichtbaar in de app. Als je vertrekt vanaf Amsterdam, is het niet mogelijk om de mobiele boardingpass te downloaden.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op tui.nl

Waarom kan ik niet online inchecken bij TUI?

Waarom lukt het niet om online in te checken bij TUI fly? - Je bent te vroeg ingelogd. Online inchecken kan vanaf 24 uur voor vertrek, gerekend vanaf de vertrektijd van je heenvlucht én terugvlucht. - Voor sommige bestemmingen moet je eerst de benodigde inreisdocumenten uploaden.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op tui.nl

Hoe lang is een e-ticket geldig?

Hoe lang is mijn e-ticket geldig in de app? Een treinticket kan gedurende de gehele dag gebruikt worden voor één rit op de dag waarvoor je ze gekocht hebt. Na aankoop verschijnt je ticket met barcode in je app, waarmee je vanaf dat moment kan reizen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op 9292.nl

Wat te doen met een e-ticket?

Op het e-ticket/(vlieg)ticket staan alle gegevens die je nodig hebt om (online) in te checken voor jouw reis. Het is niet nodig om je ticket uit te printen, maar zorg dat je je ticket goed bewaart in je bestanden, zodat je er altijd bij kunt. Je gebruikt je e-ticket om online in te checken of op de luchthaven.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op vliegtickets.nl

Hoe gebruik je een treinkaartje?

Houd je chipkaart tegen de kaartlezer van het poortje aan je rechterkant. Zo check je in en open je het poortje. Je hoort 1 piepje. Aan het eind van de reis check je op dezelfde manier weer uit.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ns.nl

Hoe gebruik je een e ticket in de bus?

Het gekochte e-ticket is je vervoersbewijs, waarmee je direct kunt reizen. Met jouw 9292 e-ticket op je telefoon open je eventuele poortjes die je onderweg tegenkomt. Via de app heb je het e-ticket snel bij de hand tijdens een controle door een conducteur of bij het instappen bij de chauffeur.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op 9292.nl

Hoe zet ik een e ticket in Wallet?

Zo voegt u kaarten en passen, tickets, sleutels en ID's toe met de app:
  1. Open de Google Wallet-app .
  2. Tik onderaan op Toevoegen aan Google Wallet .
  3. Kies het type item dat u wilt toevoegen. Dat kan zijn: Een betaalkaart. Een ov-kaart. ...
  4. Volg de instructies op het scherm om het item toe te voegen aan Google Wallet.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Wat is mobiele ticket Wallet?

Met de Wallet-app kunt u toegangspassen, instapkaarten, bioscooptickets, coupons, klantenkaarten en meer toevoegen en gebruiken. U kunt bepaalde kaarten en tickets ook delen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.apple.com

Hoe print ik mijn e-ticket uit?

Klik bovenaan rechts op het 'e-Ticket' icoon. Je kan het afdrukken of exporteren naar PDF. Wij raden je aan om veiligheidshalve steeds een print-out of afdruk van je e-Ticket mee te nemen op reis.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op helpcenter.connections.be

Hoe vliegtickets uitprinten?

We raden je aan je ticket uit te printen, ofwel met behulp van het bevestigingsmailtje, ofwel via onze website. Je bent strikt genomen niet verplicht om je ticket uit te printen, maar op sommige luchthavens wil het incheckpersoneel wel uitgeprinte tickets zien.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op help.airngo.se

Wat moet je uitprinten voor je vlucht?

De papieren boardingpass print je thuis uit en neem je altijd mee naar de luchthaven. Let op! Je kunt de papieren boardingpass niet op je mobiel laten zien. Download de boardingpass op je mobiel via de QR-code die na het inchecken op je scherm verschijnt.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op transavia.com

Heb ik een boarding pass nodig?

Nee. Waar het ticket als bevestiging van de reis kan worden gezien, is een boarding pass of instapkaart nodig om ook daadwerkelijk aan boord van een vliegtuig te kunnen gaan. Je ontvangt deze boarding pass op het moment dat je bent ingecheckt. Met deze boarding pass heb je vervolgens toegang tot de vlucht.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op reisguide.nl

Hoeveel dagen van te voren krijg je je vliegtickets?

Wanneer je een ticket boekt ontvang je eerst de boekingsbevestiging. Dit is jouw geldige bewijs van je vluchtreservering. Je ontvangt je e-ticket(s) uiterlijk binnen 3 dagen in je mailbox. Vertrek je binnen 48 uur?

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op vliegtickets.nl

Kan ik een treinkaartje kopen zonder OV kaart?

Heb je geen OV-chipkaart of vind je het handig dat het kaartje voor je hele reis in één app zit? Koop dan je treinkaartje via de 9292 app en betaal met iDEAL of creditcard (Visa, Mastercard of American Express). De prijs van deze e-tickets kan afwijken met de prijs wanneer je reist met een OV-chipkaart.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op 9292.nl

Hoe werkt de e-ticket van 9292?

Het gekochte e-ticket is je vervoersbewijs, waarmee je direct kunt reizen. Met jouw 9292 e-ticket op je telefoon open je eventuele poortjes die je onderweg tegenkomt. Via de app heb je het e-ticket snel bij de hand tijdens een controle door een conducteur of bij het instappen bij de chauffeur.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op 9292.nl

Waarom e-ticket?

Een e-ticket is een euro goedkoper dan een wegwerpkaartje op het station. Ook nu de ov-chipkaart poortjes gesloten zijn op diverse stations kun je nog steeds met een e-ticket of wegwerp kaartje reizen. Op het e-ticket zit een barcode. Daarmee kun je de brede poortjes openen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op treinreiziger.nl

Is online inchecken moeilijk?

Het kost je misschien wat meer tijd, maar het kan je wat meer rust geven als de baliemedewerker je handmatig incheckt. Bovendien kun je meteen je bagage afgeven. Voor de bagage drop-off staan vaak lange rijen en zelf bagage inchecken en labelen vindt niet iedereen handig.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op zoover.nl

Waarom werkt de TUI app niet?

Heb je problemen met het laden van pagina's in de TUI app, dan heeft dit mogelijk te maken met de netwerkverbinding. Controleer het netwerk en probeer het opnieuw. Veelgestelde vragen over je geboekte vakantie en corona lees je op onze corona informatiepagina.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op tui.nl

Wat is een e ticket TUI?

Deze e-tickets zijn noodzakelijk om op reis te gaan. Reisbescheiden die niet digitaal beschikbaar zijn worden naar jouw adres gestuurd. Wanneer beschikbaar, is het mogelijk om aanvullende reisinformatie (over bijvoorbeeld de bestemming) te downloaden.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op tui.nl

Waar boarding pass scannen?

Bij veel luchtvaartmaatschappijen kun je vanaf 24 uur voor vertrek inchecken op hun website of via hun app. Je boardingpass kun je printen of in veel gevallen bij de gate laten scannen vanaf je smartphone of tablet. Thuis online inchecken is ideaal als je reist met alleen handbagage.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op schiphol.nl

Populaire vragen