Om Text Tracking vanaf uw telefoon te gebruiken, stuurt u eenvoudig een sms-bericht met uw trackingnummer of uw trackingnummer en een trefwoord naar 28777 (2USPS). Het antwoord van USPS bevat de nieuwste trackinginformatie voor uw pakket.
Lokale postkantoren en Care Center-agenten hebben geen manier om verloren trackingnummers te herstellen . Als de ontvanger een huidige Informed Delivery-abonnee is, kunnen ze het trackingnummer op hun dashboard zien.
USPS-pakketten worden in Nederland vaak verzonden met PostNL, omdat beide federale postbedrijven zijn. Als het niet bij je thuis wordt bezorgd, is het waarschijnlijk bij het dichtstbijzijnde PostNL-afhaalpunt en zou je een kaart moeten krijgen met de melding dat het klaar is om opgehaald te worden.
V: Hoe kan ik mijn USPS-pakket volgen zonder trackingnummer? A: Als u uw USPS-trackingnummer kwijt bent, kunt u uw pakket nog steeds volgen zonder trackingnummer. U kunt de USPS Informed Delivery-service gebruiken om uw post en pakketten te volgen en beheren zonder dat u het trackingnummer nodig hebt.
Verwacht je een pakket uit het buitenland? Op onze internationale track & trace-website vind je altijd de laatste informatie over je pakket. Vul de bestemming, track & trace-code en je postcode in, en je ziet direct waar je pakket is.
USPS ® internationale postdiensten gaan naar meer dan 180 landen, waaronder Groot-Brittannië, Canada, Japan, Mexico en Australië . Priority Mail Express International ® en Priority Mail International ® services omvatten internationale tracking en enige verzekering.
Hoewel er geen optie is om uw bestelling via USPS te volgen op adres , kunt u de Informed Delivery-service gebruiken als alternatieve manier om de trackinginformatie te ontvangen.
Kan ik een pakket volgen zonder trackingnummer? Nee, u hebt een tracking- of referentienummer nodig om een item te volgen dat via Royal Mail of Parcelforce Worldwide is verzonden .
Ja, USPS levert naar Nederland . Ze bieden verschillende methoden aan, waaronder USPS ePacket, USPS Priority, USPS Express.
Type Verzendservice. Afhankelijk van de gekozen verzendservice varieert de bezorgtijd aanzienlijk. Express services zoals UPS, FedEx, en USPS Priority Mail International bieden snellere leveringsopties, meestal binnen 3 tot 5 werkdagen. Standaard verzendopties kunnen echter twee weken tot zelfs een maand duren.
Ook handig om te weten: het huisnummer staat bij Amerikaanse adressen vóór de straatnaam. Daaronder volgt de plaatsnaam, de afkorting van de staat en de postcode. Het land van bestemming, Amerika, schrijf je in hoofdletters in het Nederlands en Engels op het pakket.
Gebruik het trackingnummer op uw verzendbewijs om vervolgens toegang te krijgen tot bezorginformatie. Zie "Hoe krijg ik toegang tot trackinginformatie?" Online: Maak een USPS.com® online account aan om USPS Tracking® labels af te drukken, verzend-/postdiensten te kopen, postzegels te kopen, etc.
Nee, dat is niet mogelijk. We raden u aan het zendingsnummer altijd te noteren. Dit is een uniek nummer dat gekoppeld is aan uw zending. Heeft u deze niet ontvangen, neem dan contact op met de afzender.
Het spijt ons, maar als u uw artikel naar een Post Office® hebt gestuurd en u bent de bon of het afscheurgedeelte van het label kwijt, kunnen we u het referentienummer niet geven . Let op: we kunnen geen andere informatie zoals een naam of adres gebruiken om artikelen te volgen.
De eenvoudigste en snelste manier om dit te doen is online met track and trace . Als u een pakket verwacht te ontvangen, neem dan contact op met de verzender van het pakket voor het trackingnummer. Wij kunnen uw pakket niet volgen zonder het trackingnummer.
Heb je het pakket (of aangetekende post) verstuurd bij een PostNL-punt?Dan heb je een verzendbewijs gekregen met daarop de track & trace-code. Heb je zelf een verzendlabel aangemaakt op postnl.nl? Dan ontvang je een e-mail met daarin de track & trace-code.
Met behulp van de trackingnummers kunt u de bezorgstatus online controleren op USPS Tracking® . Als er zeven (7) of meer dagen zijn verstreken sinds de verzenddatum en de ontvanger heeft bevestigd dat het item niet is aangekomen, kunt u een zoekverzoek indienen voor uw verloren poststuk en/of ons een e-mail sturen.
Hoewel niet alle USPS-pakketten een trackingnummer hebben , kan de meeste post worden gevolgd. Bepaalde services, zoals First-Class Package Service, USPS Retail Ground en Media Mail-services, worden geleverd met automatische trackingnummers. Klanten hebben echter de mogelijkheid om extra kosten te betalen om een trackingfunctie aan hun pakketten toe te voegen.
De afzender identificeren
Bezoek USPS.com en dien het trackingnummer in . Het trackingsysteem geeft u mogelijk alleen de stad, staat en postcode van de afzender, maar dit is mogelijk alle informatie die u nodig hebt om de identiteit van de afzender te bepalen.
Tracking via SMS
Stuur "POST TRACK [Uw trackingnummer]" naar 166 of 51969. Bijvoorbeeld, POST TRACK RN841716348IN. Vergeet niet om alleen hoofdletters te gebruiken, zodat het bericht correct wordt verwerkt.
USPS biedt betrouwbare en betaalbare internationale levering aan ongeveer 180 landen via Priority Mail International . De meeste Priority Mail International-zendingen zijn inclusief tracking en verzekering: tot $ 100 voor niet-onderhandelbare documenten en tot $ 200 voor merchandise.
Per sms: stuur een bericht met uw trackingnummer naar 28777 (2USPS). Via smartphone: download de USPS Mobile-app voor iPhone en Android. Telefonisch: Ga naar Contact USPS voor het telefoonnummer en de openingstijden. Voor TDD/TTY belt u 1-800-877-8339.
Postkantoorfaciliteiten moeten internationale poststukken 30 dagen bewaren voor afhaling door de geadresseerde . Binnenkomende Express Mail Service-stukken moeten echter na 5 dagen worden teruggestuurd naar de afzender, tenzij de afzender minder dagen op het stuk vermeldt.