Is van Ziggo naar Ziggo bellen gratis?

Alleen het bellen naar de klantenservice van Ziggo, Ziggo Voicemail en Informatie-, Hulp- en alarmnummers zijn gratis (112, 00800- en 0800-nummers). Oh ja, Kerktelefoonnummers zijn gratis (0676096663 en 0676088014).

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op community.ziggo.nl

Kan je Ziggo gratis bellen?

Dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur. Bel onze klantenservice op 0900-1884 (gebruikelijke (mobiele) belkosten) of 1200 (gratis vanaf je telefoonaansluiting van Ziggo).

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ziggo.nl

Wat kost het om Ziggo te bellen?

Bij Ziggo bel je naar vaste en mobiele nummers in Nederland voor het voordelige tarief van 15 cent per minuut. Bovendien betaal je per seconde en kun je je huidige telefoonnummer gratis meenemen naar Ziggo.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ziggo.nl

Wat kost 0900 nummer Ziggo?

Bel je bijvoorbeeld 3 minuten naar 0900-9292? Dit servicenummer heeft een beltarief van € 0,70 per minuut met een starttarief van 0,045 per gesprek. Voor dit gesprek betaal je in totaal € 2,66.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ziggo.nl

Welke nummers zijn gratis?

Gratis nummers (of gratis inbelnummers, als het om telefonische vergaderingen gaat) zijn servicenummers die beginnen met een specifiek nummer, in Nederland bijvoorbeeld 0800. Hieraan herkennen uw bellers dat ze geen telefoonkosten hoeven te betalen om u te bereiken. Een nummer met 0900 nummer is niet gratis.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op goto.com

GRATIS BELLEN met je smartphone of tablet zonder 3G Dank zij ZIGGO WIFI HOT SPOTS 2014

24 gerelateerde vragen gevonden

Is 0900 een gratis nummer?

Welke kosten mag u bellers naar uw klantenservice laten betalen? Gebruikt u een 0900-, 0906- of 0909-nummer als klantenservice? Dan mag u geen geld vragen voor de informatie die u geeft. De beller betaalt alleen voor de gebruikelijke belkosten.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op acm.nl

Is het nummer 1200 gratis?

Sinds1 januari 2012 kunnen UPC klanten gratis naar de helpdesk bellen. Het gratis nummer 1200 is alleen beschikbaar voor klanten die een vaste telefoonlijn van het kabelbedrijf hebben en daarmee bellen. Het gratis nummer voor zakelijke klanten is 1202.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op internetten.nl

Kan ik nog van Ziggo af?

Nadat je de bevestigingsbrief van Ziggo hebt gekregen, heb je 14 kalenderdagen bedenktijd. Dit is wettelijk bepaald. Binnen deze periode kun je zonder kosten afzien van de bestelling en hem terugdraaien.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ziggo.nl

Waarom kun je Ziggo niet bellen?

Controleer of je modem goed is aangesloten en de kabel stevig vastzit. Kijk of je vaste telefoon is aangesloten op telefoonaansluiting TEL 1.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ziggo.nl

Is Ziggo abonnement duurder geworden?

Waarom verhoogt Ziggo de prijzen? Ziggo krijgt dit jaar te maken met veel hogere kosten, zoals het duurder worden van netwerkapparatuur en een enorme prijsstijging op het energieverbruik van ons netwerk. Daarom wijzigen de tarieven van onze Ziggo-pakketten ook.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op community.ziggo.nl

Wat kost bellen met een vaste lijn?

Gesprekstarieven. Gesprekstarieven liggen tussen de €0,10 en €0,15. En soms is het gesprekstarief tussen bellen naar een vaste telefoon of een mobiele lijn verschillend (naar mobiel is dan 3x zo hoog). Belangrijk nog bij vast bellen is de manier van afrekenen; gelukkig gaat dat bij alle providers per seconde.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op consumentenbond.nl

Wat krijgt een klant bij Vast bellen Ziggo?

Bij het vaste telefonie abonnement krijg je een heel stel gratis extra diensten. Denk aan Voicemail, Driegesprek, Doorschakelen en Nummerweergave. Alles om het het thuis bellen nóg relaxter te maken. Bij Vast Bellen krijg je gratis digitale kabeltelevisie erbij.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ziggo.nl

Wat kost bellen naar 1200?

Voor vragen bel je 1200 met je Jumbo Mobiel en volg je het keuzemenu. Je wordt dan herkend als Jumbo klant. Met elke andere telefoon bel je: 06-12001200 (10 cent per minuut).

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op jumbo.com

Wat kost een 0900 nummer per minuut?

De kosten van een 0900 nummer zijn aan regels gebonden. Gebruikt een organisatie het 0900 nummer als helpdesk voor bestaande klanten, dan mag je hiervoor geen tarief rekenen. Gebruik je het nummer voor nieuwe klanten, dan geldt een maximum tarief van € 1,40 per gesprek of € 0,90 per minuut.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op voys.nl

Wat kost Ziggo opzeggen?

Je opzegtermijn hangt af van je abonnementsvorm. Meestal is dit een maand. Bel gratis 1200 (vanaf je vaste telefoonaansluiting van Ziggo) of 0900 - 1884 (normaal tarief) voor onze Klantenservice. Natuurlijk kun je ook online opzeggen via het online opzegformulier.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ziggo.nl

Hoe lang zit je vast aan een Ziggo abonnement?

Je sluit altijd een abonnement af voor onbepaalde tijd. En kunt maandelijks opzeggen. Soms geldt er een minimum looptijd, bijvoorbeeld bij een actie met korting. Extra zenders zijn maandelijks opzegbaar.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ziggo.nl

Kan Mijn Ziggo abonnement goedkoper?

Het goedkoopste pakket was daarom voorheen de combinatie tussen 75 Mbps internet en online tv via Ziggo Go, voor 48,50 euro per maand. Daar komt nu een optie zonder online tv bij, voor 42,50 euro per maand. De drie andere internetabonnementen van Ziggo zijn zonder tv ook goedkoper.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op rtlnieuws.nl

Is Vodafone bellen gratis?

Je kunt de klantenservice van Vodafone bellen op 1201 via jouw mobiele telefoon met Vodafone abonnement, dit nummer is gratis. Bel je vanaf een vaste telefoon? Bel dan 0800-0094 om in contact te komen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op storingen.help

Kan Ziggo mij terugbellen?

Op de website kun je via het contactformulier uw vragen, complimenten of klachten kwijt. De expert van Ziggo gaat je dan daarna terug mailen of terug bellen. Je kunt altijd bij een verkoop- of servicepunt langs gaan in de buurt.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op klantenservicecontact.nl

Wat kost bellen naar 0900 0980?

U kunt ook bellen: 0900 - 0980 (gebruikelijke belkosten). De kaart kost € 7,50 bij een online aanvraag en € 10,50 bij een schriftelijke aanvraag.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op amsterdam.nl

Wat kost bellen naar 0900 0024?

Geen extra kosten voor klantenservice

Bedrijven mogen sinds 2017 geen extra kosten (meer) rekenen voor bellen naar een klantenservice. De beller betaalt dus alleen het normale beltarief. Let op: dit geldt alleen wanneer je klant bent van het bedrijf wiens klantenservice je belt.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op bellen.com

Hoe weet je of een nummer betalend is?

Kijk naar het nummer

Gaat het om een zonaal nummer (bijvoorbeeld 015 voor de klantendienst van Telenet), dan weet je dat je gewoon het zonaal tarief betaalt. 0900-nummers zijn betalend en kunnen heel duur zijn. Let op! Betaalnummers schrijven soms het telefoonnummer anders om je in verwarring te brengen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op vrt.be

Populaire vragen