Er is op dit moment geen onderbreking van onze streaming-service.
Kan geen verbinding maken met Netflix. Probeer het opnieuw of ga naar: www.netflix.com/help. Deze fout treedt op wanneer gegevens op je apparaat moeten worden vernieuwd of wanneer Netflix geen verbinding kan maken met Netflix door een netwerkprobleem. Volg de stappen op je apparaat om het probleem op te lossen.
Nee, Netflix ondervindt momenteel geen problemen. Als u zich buiten de VS bevindt, ga dan naar https://support.netflixcom/s/contactsupport.
Netflix is momenteel niet bereikbaar. Controleer je internetverbinding of ga naar www.netflix.com/support voor meer informatie. Dit wijst meestal erop dat je app moet worden bijgewerkt of dat er een probleem met de netwerkverbinding is opgetreden waardoor het apparaat geen contact kan maken met de Netflix-service.
Er is op dit moment geen onderbreking van onze streaming-service.
Meestal betekent dit dat uw app een update nodig heeft of dat er een probleem is met de netwerkverbinding waardoor uw apparaat geen verbinding kan maken met de Netflix-service .
Dit account is niet meer actief. Meld je opnieuw aan of meld je aan met een ander account. Dit betekent dat je Netflix-account niet meer actief is of de opgeslagen gegevens op je apparaat moeten worden vernieuwd. Volg de stappen op je apparaat om het probleem op te lossen.
Ga naar het Netflix-startscherm en ga dan naar links om het menu te openen. Selecteer onderaan Hulp krijgen of Instellingen. Selecteer Contact opnemen of Klantenservice. Uw servicecode is het 6-cijferige nummer dat naast het telefoonnummer staat om ons te bellen.
Start je Netflix-account opnieuw door in te loggen op Netflix en dan Je lidmaatschap hernieuwen te selecteren in een profiel (behalve een Kids-profiel). Opmerking:Als je je wachtwoord bent vergeten, kun je dit resetten.
Veel gegevens die we opslaan over onze leden zijn eenvoudig te vinden. Je logt in een browser in op je account en klikt op Account. In bijna alle gevallen vind je op deze pagina de gegevens die je zoekt.
De titel heeft een hogere leeftijdsclassificatie dan je profiel of de titel is geblokkeerd voor het profiel.De titel is niet beschikbaar in de taal van je profiel. Ga naar Alle series en films zien die in jouw land beschikbaar zijn als je alle titels wilt zien, waaronder titels die niet in jouw taal zijn.
Het delen van je Netflix-account buiten je eigen huishouden, is sinds mei 2023 niet meer toegestaan. Een enkel Netflix-account en bijbehorende profielen zijn dus alleen bestemd voor bewoners binnen je eigen huishouden.
Dit wijst meestal op een probleem met de netwerkverbinding waardoor het apparaat geen contact kan maken met de Netflix-service.
Ga naar de instellingen van je televisie en ga naar software-update. Update je televisie en als het goed is update de televisie ook automatisch de apps.
Dit kost Netflix per maand (in Nederland) in het najaar van 2024: Netflix Basic: € 8,99 per maand. Netflix Standaard: € 13,99 per maand. Netflix Premium: € 18,99 per maand.
Als je belt vanuit de Netflix-app via een wifi- of mobiele-dataverbinding, is dat gratis en zijn er geen extra kosten aan verbonden. Datatarieven via een mobiele verbinding zijn afhankelijk van je provider.
Bij het Standaard-account kun je één extra lid uit één ander huishouden toevoegen en met het Premium-account kun je twee extra leden uit andere huishoudens aan je account koppelen. In beide gevallen kost dit €3,99 per maand extra bovenop de maandprijs van het abonnement.
Telefoonnummer en e-mailadres Netflix
Je kunt de Netflix bereiken via 0800 – 022 51 73. Je kunt de klantenservice ook mailen op info@account.netflix.com.
Je abonnement bepaalt op hoeveel schermen je tegelijkertijd kunt kijken, maar je kunt zoveel apparaten aan je account koppelen als je wilt. Als je wilt kijken op een nieuw of ander apparaat, log dan op dat apparaat in bij Netflix.
Er is momenteel geen sprake van een onderbreking van onze streamingdienst .
Als u hetzelfde probleem ondervindt met andere tv-programma's of films, slaat u deze stappen over. Als andere tv-programma's of films normaal worden afgespeeld, kunt u ons over het probleem vertellen. Ga met een webbrowser naar Kijkactiviteit in uw account.Zoek in de lijst naar het tv-programma of de film met het probleem en klik op Meld een probleem .